Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tyttöystävä on raskaana

Vierailija
01.07.2010 |

Miehellä oli vajaan vuoden kestävä suhde työn kautta tapaamansa naisen kanssa. Sain tietää asian vahingossa, mies kielteli, mutta joutui lopulta myöntämään, että "jotain vipinää" on ollut, mutta se päättyi huhtikuussa. Tyttöystävä muutti silloin takaisin miesystävänsä luokse, jonka kanssa oli ollut mietintäajalla talven ajan.

Nyt sain sattumalta tietää, että tyttöystävä on raskaana ja laskettu aika on joulukuussa. Kysyin mieheltä, onko menossa DNA-testeihin ja vastaus oli, että ei, koska niin on päätetty. Enempää ei asiasta puhu, ei kuulu minulle. Juttu on ohi.

Nyt mietin, tietääkö "lapsen tuleva isä", että ei välttämättä olekaan isä ja pitäisikö minun siitä kertoa. Itselle olisi helpointa olla hiljaa, mutta ei kamalasti innosta ajatus, että joskus 40 vuoden kuluttua tuo lapsi saakin tietää, että ehkä isänsä ei ole isänsä ja haluaa asian selville.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut sängyssä (tms) sen naisen kanssa?

siis myöntääkö sun mies että se on pannut sitä. meinaan pientä vipinää ei tarkoita sitä.

Vierailija
22/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano on ENTINEN. Ei semmoisia jaksaisi vatvoa, mutta kun vaimo tietää ja haluaa vatvata asiaa edes taas niin kotona kuin terapiassakin. Miehellä on todennäköisesti jo uusi pano vaikka vaimo vatvoo entistä. Mies todennäköisesti tietää satavarmasti ettei lapsi ole hänen. Käyttänyt ehkäisyä ja ajankohta väärä. Tai ehkä mies on käynyt sterilisaatiossa.

halusin lähteä liitosta. Mies on valinnut tämän tilanteen, en minä. Kantakoon myös vastuun kaikista tekosistaan. Jos hänellä jo on uusi pano, josta saan tietää, loppuu tämä liitto samantien ja mies kävelee ovesta ulos yhden matkalaukun kanssa. Tyhjästä aloittaminen ei välttämättä ole se mukavin tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat, niin ap:n kuin panonkin tuleva lapsi.

Ap ei sun avioliiton tarvitse kestää. Voit heittää sillä pettävällä miehelläsi vesilintua. Ei se pano ota miestäsi takaisin, älä pelkää ei tarvitse olla mustasukkainen.

Vierailija
24/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystävä ja mies menevät naimisiin ennen lapsen syntymää, katsotaan avioliitossa syntynyt lapsi olevan miehen biologinen lapsi... jollei dna testejä tehdä.

Vierailija
25/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut sängyssä (tms) sen naisen kanssa?

siis myöntääkö sun mies että se on pannut sitä. meinaan pientä vipinää ei tarkoita sitä.

Muuten vain sattuivat yöpymään samassa hotellihuoneessa.

Vierailija
26/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat, niin ap:n kuin panonkin tuleva lapsi. Ap ei sun avioliiton tarvitse kestää. Voit heittää sillä pettävällä miehelläsi vesilintua. Ei se pano ota miestäsi takaisin, älä pelkää ei tarvitse olla mustasukkainen.

Haluan, että lapsella on oikea isä eikä esimerkiksi tyttöystävän miestä huijata isäksi. Minusta se on erittäin raukkamaista!

Vierailija
27/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen vaimo on myös raskaana, ja me yritetään miehen kanssa raskautua myös. Vaimo ei tiedä tästä, tietää kyllä muutenkin että miehellä on toisia naisia (tällä hetkellä tosin vain minä) ja varsinkin nyt, kun vaimo on päättänyt, että seksiä ei sitten raskauden aikana eikä tänä vuonna tipu. Vaimo on vain pyytänyt, ettei mies tekisi toista naista raskaaksi - ja sitä nyt kyllä yritetään, koska mies rakastaa muakin ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Kerron tämän vaan siksi, että täällä oli jo provo-huutajia - elämä on niin tarua ihmeellisempää, että en näe mitään syytä miksi ap:n aloitus ei olis totta?! Ja ap, älä puutu asiaan, eihän se sulle oikeasti mitenkään kuulu! Jos kerran miehesi ei halua lapsen elämässä olla ja toinen mies kuvioissa on, miksi kertoa, että tilanne ei ehkä ole sitä miltä näyttää?

Vierailija
28/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi mahdollista pettämistä. Hukut omaan katkeruuteesi. Kun tunteesi on tuommoiset asumusero saattaisi oikeasti olla paikallaan. Ei ole lapsillekaan helppoa elää noin katkerassa ja vihaisessa kodissa.

Toisaalta kutsut naista miehesi tyttöystäväksi, mutta sitten kerrot että suhde on päättynyt jo huhtikuussa. Toisaalta kerrot että suhde on kestänyt vuoden, mutta heti kohta että ovat kerran yöpyneet yhteisesä hotellihuoneessa ja että mies ei myönnä mitään. Et edes tiedä ovatko he naineet?

Onko kyseessä miehesi oikea suhde vai sinun sairaalloinen mustasukkaisuutesi?

Sä oikeasti tarvitset terapiaa!

Vierailija
29/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi mahdollista pettämistä. Hukut omaan katkeruuteesi. Kun tunteesi on tuommoiset asumusero saattaisi oikeasti olla paikallaan. Ei ole lapsillekaan helppoa elää noin katkerassa ja vihaisessa kodissa. Toisaalta kutsut naista miehesi tyttöystäväksi, mutta sitten kerrot että suhde on päättynyt jo huhtikuussa. Toisaalta kerrot että suhde on kestänyt vuoden, mutta heti kohta että ovat kerran yöpyneet yhteisesä hotellihuoneessa ja että mies ei myönnä mitään. Et edes tiedä ovatko he naineet? Onko kyseessä miehesi oikea suhde vai sinun sairaalloinen mustasukkaisuutesi? Sä oikeasti tarvitset terapiaa!

niin se sulkee pois sen, että eivät olisi olleet risteilyllä yhdessä? Mistä kaltaisiasi ihmisiä oikein löytyy - uuslukutaidottomuus ja totaaliymmärtämättömyys kunniaan?

Kuka muuten varmasti tietää, ovatko kaksi henkilöä naineet, jos ei ole seissyt vieressä katsomassa?

Vierailija
30/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat, niin ap:n kuin panonkin tuleva lapsi. Ap ei sun avioliiton tarvitse kestää. Voit heittää sillä pettävällä miehelläsi vesilintua. Ei se pano ota miestäsi takaisin, älä pelkää ei tarvitse olla mustasukkainen.

Mikä olisi parempi asia kuin mennä kertomaan tyytyväiselle ja ylpeälle tulevalle isälle, että se eturessua nostava ei välttämättä olekaan ihan oma. Siinä voi syntyä vaikka uusi yksinhuoltaja.

Vierailija
31/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyvistä lapsista ei ole aviomiehen biologisia lapsia. Mitäs sitten, ap, jos tyttis eroaa miehestään, tulee katumapäälle sinun miehesi suhteen ja saatte elatusmaksut niskaanne?

Vierailija
32/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämän kuvion "aikuiset" eivät asiasta piitaisikaan niin lapselle voi tulla eteen tilanne jossa oman perimänsä tietäminen voi olla tärkeää. On esim. perinnöllisiä sairauksia jotka voivat olla piileviä kunnes saman kantaja tulee vastaan lisääntymistarkoituksessa... ja sitten tietysti nuo perintöoikeusasiat.

Miehesi tai hänen mahdollisen hoitonsa on turha kuvitella että asia koskee vain heitä. Tietysti jos asianomaiset eivät ole olleet lapsentekopuuhissa ko. aikana niin melko varmana voivat varmaan pitää ettei miehesi ole lapsen isä, mutta... "koska niin on päätetty"? viittaisi siihen että eivät vaan halua tietää tai sillä ei olisi mitään väliä.

Yritä saada miehesi selvittämään asia. Tuohon on saatava varmuus niin pian kuin vauva on syntynyt. Ja jos ei miehesi tee mitään puutu itse asiaan. Luulisi tuota tyttöystävän miestä kiinnostavan. Sun ei tarvi olla huolissasi tyttöystävän parisuhteesta ja miten sille käy, jos on pettänyt niin se on hänen vastuullaan, ei sun.

Vierailija
33/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen vaimo on myös raskaana, ja me yritetään miehen kanssa raskautua myös. Vaimo ei tiedä tästä, tietää kyllä muutenkin että miehellä on toisia naisia (tällä hetkellä tosin vain minä) ja varsinkin nyt, kun vaimo on päättänyt, että seksiä ei sitten raskauden aikana eikä tänä vuonna tipu. Vaimo on vain pyytänyt, ettei mies tekisi toista naista raskaaksi - ja sitä nyt kyllä yritetään, koska mies rakastaa muakin ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Kerron tämän vaan siksi, että täällä oli jo provo-huutajia - elämä on niin tarua ihmeellisempää, että en näe mitään syytä miksi ap:n aloitus ei olis totta?! Ja ap, älä puutu asiaan, eihän se sulle oikeasti mitenkään kuulu! Jos kerran miehesi ei halua lapsen elämässä olla ja toinen mies kuvioissa on, miksi kertoa, että tilanne ei ehkä ole sitä miltä näyttää?

HÄPEÄ, että teet lapsen tuollaiseen tilanteeseen.

Olet juuri näitä minäminäminä-ihmisiä, joille eivät muiden tunteet merkitse paskaakaan.

Ja vinkki sinulle: se "miehesi" ei rakasta sinua. Rakkauteen kuuluu kunnioitus, ja toisena naisena pitäminen ei ole kunnioittamista.

Ei tosin rakasta vaimoaankaan.

Ehkäpä te kolme ansaitsette toisenne, mutta syntyviä lapsia säälin sydämeni pohjasta.

Vierailija
34/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussamme on näitä salailuja ollut kautta aikain ja sen ovat jälkipolvet saaneet huomata. Järkyttävää lapsille myöhemmin, totuus kun tulee aina ilmi jossain vaiheessa! Parhaassa tapauksessa sisarukset seurustelevat keskenään. Totuus tekee kipeää, mutta asioiden aikainen hoito säästää monelta isommalta harmilta.

Vierailija
35/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyvistä lapsista ei ole aviomiehen biologisia lapsia. Mitäs sitten, ap, jos tyttis eroaa miehestään, tulee katumapäälle sinun miehesi suhteen ja saatte elatusmaksut niskaanne?

Ja ne määritellään isä tulojen mukaan, ei siten, että katsotaan isän puolison tulot. Mies maksakoot.

Vierailija
36/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ, että teet lapsen tuollaiseen tilanteeseen. Olet juuri näitä minäminäminä-ihmisiä, joille eivät muiden tunteet merkitse paskaakaan. Ja vinkki sinulle: se "miehesi" ei rakasta sinua. Rakkauteen kuuluu kunnioitus, ja toisena naisena pitäminen ei ole kunnioittamista. Ei tosin rakasta vaimoaankaan. Ehkäpä te kolme ansaitsette toisenne, mutta syntyviä lapsia säälin sydämeni pohjasta.

On olemassa erilaisia ihmisiä. Kaikki eivät halua perinteistä parisuhdetta. Valtaosa varmaankin halua löytää yhden puolison ja sitoutua häneen ja kunnioittaa ja olla tälle uskollinen koko elämänsä.

Sitten on myös ihmisiä, kuten me, jotka eivät lähtökohtaisesti pidä ihmisrotua yksiavioisena. Mieheni mielestä ideaalielämä olisi, jos 5 paria voisi avioitua, jolloin sekä naisilla että miehillä olisi kullakin enemmän partnereita. Itselleni ei myöskään välttämättä yksi mies riitä, joten ymmärrän häntä erittäin hyvin. Myös miehen vaimo, jota mies mun lisäksi myös rakastaa, ymmärtää että mies tarvitsee useampia naisia ja hyväksyy tämän täysin, hehän ovat olleet 10v naimisissa. Kyllä hän miehensä tuntee ja hyväksyy tämän, kunhan ei joudu naurunalaiseksi muitten silmissä - niitten, jotka ajattelevat että vain yksi puoliso voi olla. Miehen käytöksessä mikään ei itse asiassa osoita, etteikö mies kunnioittaisi mua, päinvastoin! Hänhän haluaa antaa mulle lapsen, elämäni suurimman haaveen, vaikka tätä ykkösvaimo on toivonut, ettei tekisi. Hän rakastaa meitä molempia ja siksi haluaa antaa mulle lapsen myös, vaikka onkin puun ja kuoren välissä naistensa toiveitten kanssa.

Jossain Afrikassa tää kuvio ei olis ees mitenkään outo; vain koska ollaan länsimaisia valkoihoisia niin tulee näitä kommentteja.

En ihan oikeasti ymmärrä miksi heidän ja toivottavasti meidän lapsia pitää sääliä? Eikö tärkeintä ole, että lapsella on rakastavat vanhemmat ja turvallinen koti?

Vierailija
37/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain sattumalta tietää, että tyttöystävä on raskaana ja laskettu aika on joulukuussa. Kysyin mieheltä, onko menossa DNA-testeihin ja vastaus oli, että ei, koska niin on päätetty. Enempää ei asiasta puhu, ei kuulu minulle. Juttu on ohi.

SINÄ yrität. Miten voit kuvitella miehesi yrittävän parantaa suhteenne jos asenne hänen sivuun tehdystä lapsestaan on ettei kuulu sinulle?!

Vierailija
38/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano on ENTINEN. Ei semmoisia jaksaisi vatvoa, mutta kun vaimo tietää ja haluaa vatvata asiaa edes taas niin kotona kuin terapiassakin. Miehellä on todennäköisesti jo uusi pano vaikka vaimo vatvoo entistä. Mies todennäköisesti tietää satavarmasti ettei lapsi ole hänen. Käyttänyt ehkäisyä ja ajankohta väärä. Tai ehkä mies on käynyt sterilisaatiossa.

halusin lähteä liitosta. Mies on valinnut tämän tilanteen, en minä. Kantakoon myös vastuun kaikista tekosistaan. Jos hänellä jo on uusi pano, josta saan tietää, loppuu tämä liitto samantien ja mies kävelee ovesta ulos yhden matkalaukun kanssa. Tyhjästä aloittaminen ei välttämättä ole se mukavin tapa.

Siellä käydään vaikkei siitä taida olla hyötyä. On ihmisiä jotka eivät halua erota vaikkeivat kunnioittaisi tai rakastastaisikaan puolisoaan. Syynä voi olla vaikka omistushalu toisesta ihmisestä, yksin jäämisen pelkääminen, taloudelliset syyt, ei halua jakaa lapsia, ei halua mokiensa tulevan julki suvulle ja naapureille, etc.

Miehesi saattaa hyvinkin vain pelata "mennään terapiaan" kortin sinun lepyttämiseksesi, jotta uskoisit hänen sanansa. Vaikkei todellisuudessa tule muuttumaan mihinkään.

Ja tuohon onko pettänyt vai ei, jos ei olisi pettänyt, lapsi ei mitenkään voisi olla hänen. Miehellä ei silloin olisi mitään pelättävää isyysselvityksissä. Tuon suhteensa jälkeen hän on sinulle velkaa vähintään kaiken avoimuuden ja rehellisyyden siitä, mitä todella on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan. Tajuatko miten vähän hän kunnioittaa sinua kun ei suostu edes kertomaan mitä on tehnyt ja todistamaan onko tämän toisen naisen lapsen isä vai ei. Hänhän ei tee mitään keventääkseen sinun taakkaasi (jota epätietoisuus varmasti pahentaa). En usko että mies katuu ja rakastaa sinua.

Vierailija
39/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ, että teet lapsen tuollaiseen tilanteeseen. Olet juuri näitä minäminäminä-ihmisiä, joille eivät muiden tunteet merkitse paskaakaan. Ja vinkki sinulle: se "miehesi" ei rakasta sinua. Rakkauteen kuuluu kunnioitus, ja toisena naisena pitäminen ei ole kunnioittamista. Ei tosin rakasta vaimoaankaan. Ehkäpä te kolme ansaitsette toisenne, mutta syntyviä lapsia säälin sydämeni pohjasta.

On olemassa erilaisia ihmisiä. Kaikki eivät halua perinteistä parisuhdetta. Valtaosa varmaankin halua löytää yhden puolison ja sitoutua häneen ja kunnioittaa ja olla tälle uskollinen koko elämänsä. Sitten on myös ihmisiä, kuten me, jotka eivät lähtökohtaisesti pidä ihmisrotua yksiavioisena. Mieheni mielestä ideaalielämä olisi, jos 5 paria voisi avioitua, jolloin sekä naisilla että miehillä olisi kullakin enemmän partnereita. Itselleni ei myöskään välttämättä yksi mies riitä, joten ymmärrän häntä erittäin hyvin. Myös miehen vaimo, jota mies mun lisäksi myös rakastaa, ymmärtää että mies tarvitsee useampia naisia ja hyväksyy tämän täysin, hehän ovat olleet 10v naimisissa. Kyllä hän miehensä tuntee ja hyväksyy tämän, kunhan ei joudu naurunalaiseksi muitten silmissä - niitten, jotka ajattelevat että vain yksi puoliso voi olla. Miehen käytöksessä mikään ei itse asiassa osoita, etteikö mies kunnioittaisi mua, päinvastoin! Hänhän haluaa antaa mulle lapsen, elämäni suurimman haaveen, vaikka tätä ykkösvaimo on toivonut, ettei tekisi. Hän rakastaa meitä molempia ja siksi haluaa antaa mulle lapsen myös, vaikka onkin puun ja kuoren välissä naistensa toiveitten kanssa. Jossain Afrikassa tää kuvio ei olis ees mitenkään outo; vain koska ollaan länsimaisia valkoihoisia niin tulee näitä kommentteja. En ihan oikeasti ymmärrä miksi heidän ja toivottavasti meidän lapsia pitää sääliä? Eikö tärkeintä ole, että lapsella on rakastavat vanhemmat ja turvallinen koti?

menee yksi rakastava koti rikki. Mies on asettanut hänet ja toiveensa kakkoseksi. Siinä vaiheessa on pakko erota, muuten menettää myös itsensä

Vierailija
40/49 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käydään vaikkei siitä taida olla hyötyä. On ihmisiä jotka eivät halua erota vaikkeivat kunnioittaisi tai rakastastaisikaan puolisoaan. Syynä voi olla vaikka omistushalu toisesta ihmisestä, yksin jäämisen pelkääminen, taloudelliset syyt, ei halua jakaa lapsia, ei halua mokiensa tulevan julki suvulle ja naapureille, etc. Miehesi saattaa hyvinkin vain pelata "mennään terapiaan" kortin sinun lepyttämiseksesi, jotta uskoisit hänen sanansa. Vaikkei todellisuudessa tule muuttumaan mihinkään. Ja tuohon onko pettänyt vai ei, jos ei olisi pettänyt, lapsi ei mitenkään voisi olla hänen. Miehellä ei silloin olisi mitään pelättävää isyysselvityksissä. Tuon suhteensa jälkeen hän on sinulle velkaa vähintään kaiken avoimuuden ja rehellisyyden siitä, mitä todella on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan. Tajuatko miten vähän hän kunnioittaa sinua kun ei suostu edes kertomaan mitä on tehnyt ja todistamaan onko tämän toisen naisen lapsen isä vai ei. Hänhän ei tee mitään keventääkseen sinun taakkaasi (jota epätietoisuus varmasti pahentaa). En usko että mies katuu ja rakastaa sinua.

mutta jostain syystä haluan kuulla hänen myöntävän tehneensä väärin. Erossa mies tietää menettävänsä paljon enemmän kuin minä, siksi hän avioliittoneuvolaa ehdottikin. Siellä oli valmis lupaamaan vaikka mitä, kunhan suhde tulee kuntoon. Haluan uskoa, että hän on tosissaan, vaikka tiedollisella tasolla on selvää, että nyt pelataan aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi