Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä mun parin päivän syömisistä? ov

Vierailija
30.06.2010 |

Eilen söin:

Aamulla 4 paahtista keittokinkulla

Päivällä jugurtin, banskun ja palan kurkkua.

Illalla neljä lämmintä voileipää juustolla ja nakeilla.

2 jätskiä.

Tänään:

Aamulla 4 paahtista keittokinkulla.

Pieni suklaapatukka

Äsken puoli pussia poppareita.

Myöhemmin ajattelein tehdä vielä noita lämpimiä voileipiä.

Ei oo nälkä, tämän perhanan helteen takia :( Kun menee jääkaapille ja avaa oven, mitään ei tee mieli. Eli otan sitten vaan mehua tai piimää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtikset ei oo kovin hyvii. Vaihda ruisleipään, ei tuu sit syötyäkään neljää...

Jotain ruokaa olis hyvä syödä, tee vaik wokkivihanneksii jos et mitään raskasta haluu. Salaattii, ihan yksinkertasta jotain.

Mehu tai piimä on ok. Mut valkonen leipä nakeilla ja suklaapatukoilla ei.

Vaik kyllä mäki oon nyt aika paljon herkutellu! :D Mut mä syön joka päivä lämpimän ruuan ja vältän tollasii valkosii leipiä, en syö lihaa ollenkaan. Ja mä teen joka päivä salaatin. Sitä mä saatan sit vetää vaik miten paljon... :D

Vierailija
2/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oijjoi.mitäs mun syömisistä mieltä:aamul kuppi kahvii,päiväl iso kebab ravintolas,sit kaks grillimakkaraa, puol pussii sipsei,puol pussii karkkii,kahvii,maitoo,limsaa erinäisii kuppei,kaks lidlin pientä rahkaa...

ja koht viel kahvii ja jotai. onks liikaa päivälle?

painan 100 kiloo,pituus 170

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oo nälkä, niin ei oo nälkä. Ja mä mitään wokkeja syö, allergiat nimittäin..

Ja kyllä mä kuule syön sitä tummaa leipääkin (löytyy pakkasesta) helposti neljä viipaletta eli se siitä sitten. Ja noihin voileipiin tulee kylläkin vaan yks nakki per kaks leipää eli se siitäkin huonosta ja ei niin terveellisestä.

Ja olen muuten normaalipainoinen eli..

Vierailija
4/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oo nälkä, niin ei oo nälkä. Ja mä mitään wokkeja syö, allergiat nimittäin.. Ja kyllä mä kuule syön sitä tummaa leipääkin (löytyy pakkasesta) helposti neljä viipaletta eli se siitä sitten. Ja noihin voileipiin tulee kylläkin vaan yks nakki per kaks leipää eli se siitäkin huonosta ja ei niin terveellisestä. Ja olen muuten normaalipainoinen eli..

Sitä mä vaan ihmettelen...

Mitä välii sitten vaikka olisitkin normaalipainoinen, ei toi silti terveellistä ole.

Vierailija
5/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättäkö tässä sitten vittu pitäis olla? HÄH? Meneppäs sä kuule vaan kiillotamaan sitä vitun sädekehääs. Tiedätkö, että jotkut ihmiset todellakin kärsivät tällaisesta helteestä ja pakko sitä on jotain syödä. Sä voit ihan vapaasti syödä niitä kämäsiä wokkeja ja muuta paskaa.

Ja mistäköhän sä tiedät mitä mä normaalisti syön?Eli pidä se naamas kiinni!

Vierailija
6/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olet mun syömisistä? Ihme skitso....

Vierailija
7/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää syödä ns. "huonoa ruokaa", oli sitten nälkä tai ei.

Yksi hellepäivien herkku on esim. hedelmäsalaatti (jos laittaa hetkeksi pakkaseen ennen syömistä on ihanan kylmää ja viilentää oloa mukavasti).

Jos hikoilee ja on kuuma, niin suolaa poistuu elimistöstä, siksi on hyvä syödä jotain suolaista, esim. fetasalaatti on hyvä hellepäivän ruoka.

Silloin kun ruoka ei maistu, on syytä kiinnittää huomioita siihen MITÄ syö, että saa hyviä ravintoaineita eikä puputa vain jotain epäterveellistä mättöä. Esim. marja/hedelmä smoothiet ovat hyviä "kesäruokia".

Vierailija
8/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kärttyinen ihminen, sius Ap. Ensin tulee kysymään, mitä mieltä ihmiset on hänen syömisistään, ja kun joku kertoo, räjähtää...