Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mukavaa tekemistä miehen kanssa..

Vierailija
30.06.2010 |

elikkäs olemme kaksistaan lauantai illan tai oikeestaan pääseme molemmat siinä n.14 töistä lapsi mummulassa ja olisi mukava mennä johonki illaksi. ei siis koti-iltaa kun kotona AINA saa olla :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon muuta ei tule mieleen kun ei tiedetä missä asutte. jos kaipaat ihan paikallisia vinkkejä niin keroan mikä kaupunki kyseessä.

Vierailija
2/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon muuta ei tule mieleen kun ei tiedetä missä asutte. jos kaipaat ihan paikallisia vinkkejä niin keroan mikä kaupunki kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turussa asustellaan, juu miettisin itsekkin tuota syömis ja elokuva juttua eli romantiikkaa luvassa :) haluaako joku suositella jotain tiettyä tai jos tulee jotain paikkaa mieleen et mihin kannattaa suunnata.

Vierailija
4/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on mun spesiaali.

Kasvitieteellinen puutarha ja viltti & piknik kori aurinkoiselle iltapäivälle.

Vierailija
5/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseudulla menisin ehdottomasti jonnekin "aikuisten" paikkaan syömään, jos kerrankin saa rauhassa nauttia ruokailusta. Terassit meren rannalla (vaikka Larussa) on ihania.

Vierailija
6/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on mun spesiaali.

Kasvitieteellinen puutarha ja viltti & piknik kori aurinkoiselle iltapäivälle.

ps. olen mies joten romantiikasta en tiedä. Mutta noin mä vokottelisin naisen. Miksei se toimis toisinkinpäin. Jos miehes on samanlainen kun minä niin romantiikaksi riittää että otat vaatteet pois normaalia hitaammin.

Vierailija
7/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten me oltaisiin kyllä kotona. Vaikea edes kuvitella tilannetta.

Vierailija
8/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hirveän usein te oikein saatte olla kahdestaan, te jotka näitä kyselette, kun ette keksi tekemistä? Meillä kyllä riittäisi ideoita, jos vain tulisi tilaisuus.

Vierailija
9/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan työmme puolesta (vuorotyö kummallakin) jonkun verran olutua aina muutamia tunteja kaksistaan kotona ja iltaisin paljon yhdessä jos siis satutaan samaan aikaan kotona olemaan.. lapsi kahdeksan aikaa jo nukkumassa ja me siinä 23.. mutta harvoin tosiaan yhdessä miehen kanssa kaksistan missää käydään sitä varten kyselen.. ei tämä minusta ns outo kysymys ole...

Vierailija
10/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan työmme puolesta (vuorotyö kummallakin) jonkun verran olutua aina muutamia tunteja kaksistaan kotona ja iltaisin paljon yhdessä jos siis satutaan samaan aikaan kotona olemaan.. lapsi kahdeksan aikaa jo nukkumassa ja me siinä 23.. mutta harvoin tosiaan yhdessä miehen kanssa kaksistan missää käydään sitä varten kyselen.. ei tämä minusta ns outo kysymys ole...

niin ja jatkaisin kun yhdessä samaan aikaan kotona iltaisin satumme olemaan n.2x viikko on meillä normaalia, että katsotaan joku leffa yhdessä syödään yhdessä hiukan "romannisestikkin" vaikka arki olisi :)niin siksi paikkoja nyt kyselen mihin kannattaa mennä. lapsi paikat hyvin tiedetään paljon paljon käydään eri lapsipaikoissa ym kun lomaa onpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi