G: Häpeätkö syntymäpäivääsi? Salaatko syntymäpäiväsi ja/tai ikäsi työpaikalla?
Kommentit (8)
häpeä syntymäpäivääni saati salaile sitä. Minulle on opetettu käytöstavat joihin kuuluu mm. se, että toisia onnitellaan merkkipäivänä ja jos minua onnitellaan, kiitän kauniisti.
Metsäläisillä on varmasti omat tapansa?
En tosin mitenkään julkisesti huutele syntymäpäivääni, mutta jos joku sen tietää ja muistaa onnitella, niin otan onnittelut vastaan ilomielin. Tunnen näin 30+ -ikäisenä eläväni elämäni parasta aikaa ja olen ylpeä jokaisesta kertyneestä vuodesta!
joo, salaan.... Olen vain iloinen, jos joku muistaisi, yleensä kukaan ei muista...
koska kukaan muukaan ei niin tee. Nykyään ei kukaan edes tuo mitään tarjottavaa niin kuin joskus ennen:)
Yksi työkaveri aina muistaa kun meillä on peräkkäisinä päivinä synttärit, otan onnittelut vastaan ja onnittelen tietysti vastavuoroisesti häntä
syntymäpäivänä töihin. En ymmärrä miksi pitäisi hävetä tai salata
No miksi salaat jos kuitenkin olisit iloinen onnitteluista?
joo, salaan.... Olen vain iloinen, jos joku muistaisi, yleensä kukaan ei muista...
olen jo niin vanha, että en halua ikääni ihan julkisesti huudella :)
Riippuu ihan miten läheisissä väleissä työkavereiden kanssa ollaan, onnitellaanko, ja pidänkö sitä kivana. Mutta en pidä siitä, että joku möläyttää muiden kuullen, "onnea XX-vuotiaalle!". Ikäkriisi varmaan menossa.
joo, salaan
mutta en todellakaan häpeä, jos joku onnittelee :) Olen vain iloinen, jos joku muistaisi, yleensä kukaan ei muista...