olenko mustasukkainen turhaan...
Eli ongelma on tämä: minulla ja miehellä on yhteinen kaveri facebookissa (vajaa 20 v. nainen), minua häiritsee, kun tämä nainen alkaa joka kerta jutella mieheni kanssa, kun ovat yhtä aikaa paikalla, mutta jos minä satun olemaan yhtä aikaa facebookissa, kun tämä nainen hän ei ala jutella minun kanssani. Minä olen tästä tilanteesta mustasukkainen ja ärsyttää todella paljon. Olenko ihan turhasta mustasukkainen!? Naisellakin on miesystävä eli en ymmärrä miksi haluaa AINA jutella minun mieheni kanssa!
Kommentit (2)
meil oli tota paljo.ja vielki yks kakskypänen laittaa ukol ett ei oo miestä näkynt eikä kuulunt... perkele.
mut oon sanonu ukol ett iha vapaa on meneen.mä tykkään yksinki elää:) mut ei oo lähteny.enempi tuo vosu ukol laittaa,ei oo ukko sil ees laittanu enää mitää
nainen taitaa kaivata huomiota mieheltäsi. Mutta oleellisempaa on kai se, että kuka aloittaa keskustelut, eikä se ketkä puhuvat keskenään.
Jos aloitteen tekijä on nainen, ei ole niin suurta huolta. Mutta voisit kyllä ottaa silti asian puheeksi miehesi kanssa ja sanoa, että näyttää siltä, että nainen taitaa olla ihastunut ja olisi parempi vähän miettiä millaista huomiota antaa tälle. Ei kyllä kannata estää puhumasta kuitenkaan. Ylipäätään ei voi ketään estää tekemästä tuollaista, mutta voithan aina sanoa, että sinua loukkaa tämä toiminta.