kaksi lastani menee yhteisen kaverin synttäreille- yksi lahja vai kaksi?
7v synttäreille on kutsuttu meidän molemmat pojat 5v ja 7v. pitääkö ostaa yksi vai kaksi lahjaa vai kenties yksi isompi n.10-15€??
Kommentit (9)
Mä oon yleensä laittanut molemmille lapsille oman paketin annettavaksi.
jos haluavat antaa omat paketit ja jotain sopivaa löytyy, niin sitten kaksi 5-8 euron hintaista lahjaa. En ole itse lähtenyt lahjavarusteluun mukaan, jossa lahjan hinta voi olla kolmattakymmentä euroa.
kyllä yksi riittää, mutta ei 10-15 euroo ole mikään iso summa lahjaan. osta joku 20-30 euton lahja...
myös kallistuisin yhteen pikkuisen kalliimpaan lahjaan.
Veisin noin 40 e hintaisen lahjan (alesta sen saisi noin 20 eurolla)
että haluavatko vielä molemmat oman pienen paketin vai ostetaanko yksi vähän isompi yhteinen. Tuommoiset asiat on tärkeitä pienille juhlavieraille ja heidän kannattaa kysyä ennemmin heidän mielipidettään kuin av-mammojen.
tulee yhdestä perheestä aina 3 poikaa. He tuovat aina yhden lahjan jonkun vähän arvokkaamman. Mun mielestä se on hyvä. parempi kunnon lahja kun jotain halpaa pikkukrääsää.
viimeksi kun menivät synttäreille, ostin yhden isomman lahjan (12 euroa), sellaisen Bakugan-pakkauksen. Mutta olen myös ostanut kaksi pienempää lahjaa jos olen löytänyt jotain sopivaa.