Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen tuntenut erään miehen neljä viikkoa..

Vierailija
29.06.2010 |

ja nyt muutetaan yhteen. meillä yhteensä neljä lasta.

Mitä olette mieltä, uskallanko luottaa sydämeeni vai pitäisikö vielä harkita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vastauksia että anna mennä vaan, mutta minusta kannattaisi harkita. Lastenkin takia..

Vierailija
2/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, jos olisitte molemmat lapsettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tosiaan voi seurustella asuen vielä hetken omissa asunnoissanne? Mitä lapsesi mahtavatkaan ajatella? Kannustat varmaan tulevaisuudessa heitäkin samaan kun he 16-vuotiaana ihastuvat johonkin "ikuiseen rakkauteen"?

Vierailija
4/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa seurustelua ja toisiinne tutustumista. Lapsia ei kannata kesähuumassa vielä sotkea asiaan ja esitellä. Jos onnentunne jatkuu voitte muuttaa yhteenkin parinvuoden kuluttua.

Tuommoinen kuukauden kuluessa yhteenmuutto sopii ja toimii nuorille joilla ei ole vielä vastuuta omista lapsista ei vastuullisille aikuisille ja vanhemmille.

Vierailija
5/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa mieskin jaksaa tsempata sen verran, että vaikuttaa vielä ihanalta.

Tämän ajan perusteella et voi kuitenkaan tietää, millainen idiootti kuoren alta paljastuu. Anna arjen kertoa, odota sitä. Et voi vielä tietää myöskään mitään miehen suhtautumisesta lapsiisi tai hänen lapsiensa suhtautumisesta sinuun. Uusperheen, ainakin toimivan sellaisen, synty vaatii AIKAA.

Mä menin uusiin naimisiin kahden kuukauden seukkaamisen jälkeen, ja huonosti kävi. Avioliitto kesti reilun vuoden.

Älä ihmeessä anna tunteillesi nyt valtaa!!!

Vierailija
6/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin vuosi sitten miehen, joka palvoi minua 6 viikkoa. Olin koko ajan vähän epäileväinen, enkä olisi halunnut lapsia heti yhteen. Oikeassa olin, mies oli narsisti ja hyvin häiriintynyt. Nyt vaan oksettaa koko ajatuskin.

Jos rakkaus on aitoa, kestätte pari vuotta eri asunnoissakin. Ihan vaan lasten takiakin. Ei niitä voi sitouttaa noin nopeasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi