Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos harrastaa seksiä lapsen NÄHDEN, voi saada ehdottoman vankeustuomion

Vierailija
29.06.2010 |

Ehdotonta vankeutta seksistä lasten nähden – KKO käsittelee

Turun Sanomat 29.6 2010 13:32:57

Korkein oikeus (KKO) on myöntänyt valitusluvan jutussa, jossa vanhemmat tuomittiin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ehdottomaan vankeuteen näiden harrastettua seksiä lastensa nähden. Rovaniemen hovioikeus tuomitsi huhtikuussa lasten isän kahden vuoden kuuden kuukauden ja äidin kahden vuoden ehdottomaan vankeuteen neljään lapseen kohdistuneesta törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

KKO on myöntänyt valitusluvan vanhemmille. Myös syyttäjä on hakenut valituslupaa, mutta tältä osin KKO ei ole vielä tehnyt ratkaisua.

Vanhemmat olivat hovioikeuden mukaan olleet useita kertoja sukupuoliyhteydessä ja muussa seksuaalisessa kanssakäymisessä keskenään lasten läsnäollessa. Pariskunnan oli oikeuden mielestä täytynyt ymmärtää, että seksin näkeminen oli vahingollista heidän lapsilleen, vaikka vanhemmat eivät tietoisesti olleet houkutelleet lapsia paikalle. Oikeus piti vanhempien toimintaa törkeänä, koska se oli omiaan aiheuttamaan lapsille erityistä vahinkoa näiden vanhempiaan kohtaan tunteman luottamuksen vuoksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta harrastaa seksiä lasten nähden, mutta miksi tämä paskiainen selvisi ehdollisella??? (ohessa linkki)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062911958023_uu.shtml

MOLEMMISTA tapauksista ehdotonta loppuiäksi. Ihmettelen Suomen "oikeuslaitosta"!!!!

Vierailija
2/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa asiassa kyllä pitäisi rangaistusasteikkoa mielestäni koventaa ja reilusti. samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joutunut näkemään lapsena vanhempieni seksiä näiden ollessa humalassa.

Olen usein yrittänyt muistella, onko minua missään vaiheessa käytetty hyväksi, koska täytin jo lapsena lähes kaikki hyväksikäytön merkit...En kuitenkaan pysty muistamaan mitääm. Nyt alkaa valjeta...

Vierailija
4/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytit jo lapsena? Kerro minulle. Minäkin olen miettinyt läpi elämäni, mitä kenties olen joutunut kokemaan. Vaan en ole tullut hullua hurskaammaksi.

Olen itse joutunut näkemään lapsena vanhempieni seksiä näiden ollessa humalassa. Olen usein yrittänyt muistella, onko minua missään vaiheessa käytetty hyväksi, koska täytin jo lapsena lähes kaikki hyväksikäytön merkit...En kuitenkaan pysty muistamaan mitääm. Nyt alkaa valjeta...

Vierailija
5/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ny vanhemmat edes pannu lapsiaan ni olisivat selvinny ehdolisella.

Vierailija
6/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ovat päästään pipejä ja saavat kiksejä tuollaisesta, tai sitten jotain juoppoja, jotka eivät vaan välitä. Tai muuten eivät vaan sitten käy ihan täysillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan