Apua kaivataan! kuinka kauan rabarberi piirakkaa täytyy paistaa?
Kommentit (29)
Millä ohjeella tein piirakan, kun siinä ei paistoaikaa mainita...ja mikset tarkistanu ko. asiaa ennen kuin laitoit piirakan uuniin. Kyllähän siitä taikinasta ja väristä näkee, että millon on kypsä.
ihan loistava ketju pitkästä aikaa. ääneen ihan nauratti.
Se on rapamperi jos ette viela tieda.
osaisko joku kertoo miten se liivade segodedaan siihen massaan, ku oon tekemässä cidruunajuucdogaggua? Pitäiskö se bilggoo vai liugeneego se siihen mössöön?
Se on rapamperi jos ette viela tieda.
meil ainaki tos pihalla kasvaa tosi iso berberipuska!
osaisko joku kertoo miten se liivade segodedaan siihen massaan, ku oon tekemässä cidruunajuucdogaggua? Pitäiskö se bilggoo vai liugeneego se siihen mössöön?
Huutonaurua... Ootte te ihania kaikki
taasko sinä nautiskelet täällä netissä toisten kiusaamisesta. Tiedätkös - et sinäkään ole virheetön.
tää on niin ihquu ja lollii :) mä ulvon täällä naurusta bissat kolitsihousuissa!!!
google ainakin löytää rabarberipiirakan, kiitos tämän ketjun (ja jonkun, jolla ihan aikuisten oikeesti on netissä ohje rabarberipiiraalle)... :D
ja sitten etsit mummon keittokirjan kirjahyllystä. Kyllä se siitä.
Laita kuukleen hakusanaksi rabarberipiirakka, niin sitä kautta voisi löytyä :D
Samaa sarjaa kolitsin kanssa :D
Piiras kuin piiras 20-30 min
- rabaaaarberi tässä ei ole niin olennainen asia, paistoaika riippuu taikinan koostumuksesta..
mä luulin, että toi oli vitsi.
no otat se ulos ennenkuin palaa. pellillinen, n. 200 asteessa n. 30min. karkee heitto
saa asiallisia vastauksia. Tällä nimenomaan saa, mitä tilaa.
Millä ohjeella tein piirakan, kun siinä ei paistoaikaa mainita...ja mikset tarkistanu ko. asiaa ennen kuin laitoit piirakan uuniin. Kyllähän siitä taikinasta ja väristä näkee, että millon on kypsä.