Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diane nova tsi mercilon pillerit?

Vierailija
29.06.2010 |

löytyykö ketään jotka syö kyseistä pillerimerkkiä?

Minkälaisia sivuoireita on tullut vai eikö mitään? Painonnousua? Haluttomuutta? Auttaako iho-ongelmiin? Ennen söin yasmineja, mutta teki mut tosi veemäiseks ja aiheutti haluttouutta. Halusin kokeilla jotain muuta... lääkäri kirjoitti merciloneja ja diane novaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Olen käynyt 4 pillerimerkkiä läpi ja nämä on sopineet parhaiten, auttaa myös mulla ainakin hiukan tähän akneen. Merciloneista mulle tuli finnejä sisäreisiin niin sen vuoksi en kyllä niitä enää syö koskaan + maha oli turvoksissa aina. Tai ainakin siltä tuntui.

Diane Novien kanssa on vieläkin ne halut ja menkkakivutkin on lievempiä.

Vierailija
2/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ajatus tee-se-itse -ehkäisypillereistä.

Mutta asiaan: itse olen syönyt aikoinani jokusen vuoden Diane novaa ja sivuvaikutuksena oli haluttomuutta. Iho saattoi olla hitusen paremmassa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laakari maaras Diane Novaa heti ekana pillerimerkkina joskus hamassa nuoruudessa vaikka mulla ei tosiaan ollu ees mitaan ihmeempia iho-ongelmia, pienta nappylaa otsassa ja vahan "viiksia" ylahuulessa mitka ois kylla ihan hyvin hoitunu nyppasemalla ne pois. Pillerit autto kylla ihoon aivan loistavasti ja ne hajakarvatkin havis, mutta vasta pillereitten lopettamisen jalkeen yli 10 vuotta myohemmin tajusin miten ne oli vaikuttanu sinne seksiosastoon. Eli halut (ja kosteus!) oli ihan toista luokkaa pillereitten lopettamisen jalkeen, harmittelen edelleen etta meni niin monta vuotta kuivana kun ei oikein ollu mitaan vertailukohtaa. Samoin Diane Novien lopetus oli aika jarkkya, iho meni pahemmaks kun mita se oli ollu alotettaessa, ja hiuksia lahti ihan jarkyttava maara. Eika oo todellakaan palautunu ennalleen.

Eli jos iho on pahana niin voisin Diane Novaa suositellakin, mutta muuten en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan