Salon "puroon jätetty" tyttö
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2218677
Sattuuko kukaan paikallinen tietämään yksityiskohtia. Onko tietoa, miksi tyttö on mahtanut keksiä ko. jutun?
Kommentit (12)
ei kyllä kuulosta kovinkaan uskottavalta seitykseltä, sori vaan...
Jaa-a, olisiko pientä muukalaisvihamielisyyttä havaittavissa, tyttö keksinyt tylsyyttään/huomiota saadakseen tarinan mustista miehistä, ja juttu on paisunut ja paisunut, ja sitten on tuntunut jo mahdottomalta ottaa sanojaan takaisin, kun poliisitkin ovat sopassa mukana. Tai sitten tämä on kamala oikeusmurha ja juttu tosiaan tapahtui!
Jaa-a, olisiko pientä muukalaisvihamielisyyttä havaittavissa, tyttö keksinyt tylsyyttään/huomiota saadakseen tarinan mustista miehistä, ja juttu on paisunut ja paisunut, ja sitten on tuntunut jo mahdottomalta ottaa sanojaan takaisin, kun poliisitkin ovat sopassa mukana. Tai sitten tämä on kamala oikeusmurha ja juttu tosiaan tapahtui!
mutta meniskö joku oikeasti noin pitkälle?
En kyllä usko, että on oikeasti tapahtunut. Tosiaan tuo vesi on ollut niin kylmää, että olis vaikuttanut ruumiinlämpöön.
teiniprinsessoja oikein tulee.... huhhuh.
toiset teinitytöt on päättäneet antaa sille nenille, heittäneet sinne puroon, sitoneet kädet ja pelotelleet. Tämä ei ole uskaltanut tulla heti ylös. Sitten jäänyt kiinni mutta ei ole uskaltanut myöskään kertoa totuutta jatkokoston pelossa vaan sepittänyt tuommoisen tarinan ulkomaanelävistä.
Mä olin kiusattu ja mulle tehtiin tuonkaltaisia temppuja - ja niistä kertominen hävetti aina niin hirveästi, kun en taaskaan ollut kyennyt pitämään puoliani ja mä en kehdannut myöntää olevani niin surkea, että mua noin kiusattiin. Mä kyllä kerroin totuuden, jos en onnistunut olemaan kertomatta mitään, eikä sillä kylällä olis ulkomaaneläviä tai muita tekosyntipukkeja ollutkaan.
Tuo koulukiusaus-teoria on kyllä kaikkein todennäköisin, sitähän joku ehdotti Onlinella heti kun juttu alunperin tuli julkisuuteen.
en tunne hyvin, mutta en kyllä tajua miksi on tälläistä keksinyt !! muukalaisvihan ja koulukiusaamisen en usko olevan syynä. Ihan käsittämätöntä, en voisi uskoa tästä tytöstä, ei vaikuta sellaiselta ollenkaan ! Ihme touhua. (+ jos vielä joku jotain sanoo, niin satun näkemään häntä päivittäin, koulupäivinä)
en tunne hyvin, mutta en kyllä tajua miksi on tälläistä keksinyt !! muukalaisvihan ja koulukiusaamisen en usko olevan syynä. Ihan käsittämätöntä, en voisi uskoa tästä tytöstä, ei vaikuta sellaiselta ollenkaan ! Ihme touhua. (+ jos vielä joku jotain sanoo, niin satun näkemään häntä päivittäin, koulupäivinä)
ei ihme, ettet usko koulukiusaamiseen. Ei siihen ikinä ne uskokaan, joiden pitäisi se huomata.
olisi helposti päässyt pois purosta ja kuivalle maalle. Tämän jälkeen tyttö väitti olleensa välillä maalla ja välillä purossa.
mutta meniskö joku oikeasti noin pitkälle?En kyllä usko, että on oikeasti tapahtunut. Tosiaan tuo vesi on ollut niin kylmää, että olis vaikuttanut ruumiinlämpöön.
keksii fantasioita, joihin uskoo itsekin. Tulee ihan mieleen entinen kaverini, joka oli uskomattoman huomionkipeä ja uskoi itsekin tarinoihinsa mm. sydänsairaudesta. Heittäytyi lopulta niin usein teatterileikkeihinsä, että kukaan ei jaksanut katsella.
noloissaan keksikoko jutun,mikä selittää "märät" housut.