Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Särähtipä korvaan! En tiedä mistä mieheni kaverinsa kanssa jutteli mutta

Vierailija
29.06.2010 |

kun tulin paikalle niin tuo kaveri sanoi: "olen niin harvoin kotona, ettei vaimo USKALLA nipottaa mistään". Lasten nukkumaan laitosta puhui myös jotain.

Naisena tuo sana USKALTAA särähti korvaan. Tuli heti mieleen, että onko mies väkivaltainen.

Mies sattoi myös tarkoittaa, että vaimo tietää ukon häipyvän heti jos pyytää osallistumaan kotihommiin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni(kin) puhuu ihan eri sanoilla ja tavalla kun on "äijäporukassa" tai juttelee esim. työkaverin kanssa puhelimessa/ kirjoittaa tekstiviestiä. Ikinä muuten ei kutsu minua eukoksi, lapsia kakaroiksi, jne.

Ensin se loukkasi, nykyään hyväksyn sen, on lähes ainoa perheellinen työporukassaan.

Vierailija
2/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostavasti myös äijäporukassa...miten muuten voisi ollakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te niitä miehiä itsellenne haette, kun ovat "ukkoja"?

Ei ap ole koskaan kuullut ns. huumorista? Tai värikkäästä kielenkäytöstä? Löysästä piposta?

Vierailija
4/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella av-mammalla tosin ei taida olla hajuakaan siitä, mitä huumori tai sarkasmi ovat. Mustasta huumorista puhumattakaan.

Vierailija
5/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan arvostaisi miestäni pätkääkään, jos sen pitäisi äijäporukassa heittäytyä tyhmemmäksi kuin on ja alkaa puhua perheestään tuolla tavalla. Onneksi on sellainen mies, jonka ei tarvitse moisia lapsellisuuksia harrastaa.

Vierailija
6/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin siltä, että nainen ei halua mitään pahaamieltä ja riitaa niinä harvoina kertoina kun mies on kotona.

Mulle ei tullu tosta lauseesta mieleenkään miehen väkivaltaisuus...

Vierailija
7/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten juttuja, että itse en edes ajattelisi mitään erikoista. Älä, hyvä nainen, ylireagoi. Anna olla! Äijien juttuja.

Vierailija
8/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten juttuja, että itse en edes ajattelisi mitään erikoista. Älä, hyvä nainen, ylireagoi. Anna olla! Äijien juttuja.

tommonen puhe. Anna miehen olla mies, älä puutu kaikkeen!!

Vierailija
9/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies puhu minusta noin kavereilleen, eikä nekään heitä tuollaista juttua vaimoistaan. Tietty pientä piruilua voi olla, mutta se on kyllä sitten hienovaraisempaa. Kyllä mekin toisillemme naljaillaan, mutta ei mun miehen tarvitse machoilla. Sillä on tarpeeksi hyvä itsetunto muutenkin. Onneksi mun mies ei ole "äijä".

Vierailija
10/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never heard? Tynnyrissäkö olet kasvanut? Töissä nunnaluostarissa?

Vierailija
11/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies puhu minusta noin kavereilleen, eikä nekään heitä tuollaista juttua vaimoistaan. Tietty pientä piruilua voi olla, mutta se on kyllä sitten hienovaraisempaa. Kyllä mekin toisillemme naljaillaan, mutta ei mun miehen tarvitse machoilla. Sillä on tarpeeksi hyvä itsetunto muutenkin. Onneksi mun mies ei ole "äijä".

Aika pelleilyä kuvitella, että miehesi olisi samanlainen kavereiden kanssa kuin sinun kanssasi. Ethän sinäkään ole samanlainen kaikkien ihmisten kanssa. Ihmisellä on luontaisesti erilaisia rooleja erilaisissa joukoissa. Et sinä, eikä sinun miehesi ole poikkeus tästä.

Vierailija
12/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan arvostaisi miestäni pätkääkään, jos sen pitäisi äijäporukassa heittäytyä tyhmemmäksi kuin on ja alkaa puhua perheestään tuolla tavalla. Onneksi on sellainen mies, jonka ei tarvitse moisia lapsellisuuksia harrastaa.

Vierailija
13/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja miesten kulttuuri ovat yhteiskunnassamme sangen työorientoituneita. Työ miehen kunnia. Tämä ja lukemattomat muut sananlaskut sitovat nimenomaan miehen ja työn yhteen, vaikka aina ovat naiset tehneet työtä, vaikkeivät ehkä palkkatyötä. Työllä kuitenkin mitataan miehen menestymistä maailmassa, kaveripiirissä, yhteiskunnassa, ja varmaan usein perheessäkin. Vastaavasti työttömyys on miehelle monesti paljon kovempi koettelemus kuin naiselle, joka luontevasti siirtyy perheen ja lähimmäisen huoltoon, löytää mielekästä tekemistä ja alkaa harrastaa. Mies ei juuri muuta keksi kuin kaljalla tai kalassa käynnin. Mies on työttömänä tai konkurssin tehneenä epäonnistuja. Sen takia oman työnsä korostaminen on miehille tärkeää.

Vierailija
14/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten näiden viktoriaanisten siveyden sipulien miehet oikeasti puhuvat, kun vaimo ei ole valvomassa...

Vierailija
15/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa sä olet ollut miesten työporukalla ulkona? Pikkujouluissa? Ennen kuin sinulla on todella todisteita miehesi "yli-inhimillisyydestä", niin kannattaa olla hiljaa. Mä olen itse erittäin miesvaltaisella alalla ja erittäin pienessä vähemmistössä on ne miehet, jotka eivät edes naura tyhmille vitseille.

Vierailija
16/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sun miehes oli ennen sen toisen miehen höpötyksiä sanonut. Todnäk sun oma miehes oli avannut tän aiheen, kertomalla kuinka paljon sä nalkutat...

Vierailija
17/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies on enemmän. Se ei harrasta saunomista (brittinä ei ole siihen tottunut), kalastusta tosin, mutta ei niissäkään porukoissa puhuta pahaa vaimoista. Se on saanut kasvatuksen, johon kuuluu kunnon käytös. Sai varmasti "palautetta" heti, jos puhui rumasti. Ja jos mies haukkuu vaimoaan, jonka on itse valinnut, niin samallahan todistaa olevansa tyhmä.

Vierailija
18/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös miten ne brittimiehet oikeasti viktoriaanisella ajalla käyttäytyivät? Eikä taida monessakaan kielessä olla yhtä paljon naisten haukkumasanoja kuin brittienglannissa...

Ja tuo nyt ei todellakaan ole rumien puhumista, vaan huumoria. Vai oletko niin korkealla (itserakennetulla) jalustalla, ettet enää muista moista?

Vierailija
19/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mies on enemmän. Se ei harrasta saunomista (brittinä ei ole siihen tottunut), kalastusta tosin, mutta ei niissäkään porukoissa puhuta pahaa vaimoista. Se on saanut kasvatuksen, johon kuuluu kunnon käytös. Sai varmasti "palautetta" heti, jos puhui rumasti. Ja jos mies haukkuu vaimoaan, jonka on itse valinnut, niin samallahan todistaa olevansa tyhmä.

Munkin mies on britti ja yksityiskoulun käynyt. Oikein mukava gentlemanni. Ei taatusti piere vai vastaavaa mun seurassa ja hengailee hienojen ihmisten kanssa. Mutta kyllä silläkin on typerä huumorintaju, jota se aivan taatusti viljelee kavereidensa seurassa. Ihminen sekin vaan on!

Yhtä lailla kuin minäkin.

Vierailija
20/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet puhuu keskenään? Mä olen varma siitä, ettei ainakaan minun miestäni todellakaan kiinnosta "ämmien jutut" (kuka sanoi mitä, miten se sanoi sen, mistä sä ton ostit, meidän Oscar käy jo potalla jne.jne.jne) eikä mua kiinnosta miesten jutut (monta moottoria siinä on, näitkö noi tissit, nalkuttaako vaimo, paljon bensa maksaa jne.jne.jne)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän