Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sen megaruman lippalakin, CAPin, pitää olla aito,

Vierailija
29.06.2010 |

niin mitähän merkkiä se aito sitten on? Mitä siellä pitää lukea sisällä ja mistä se pitää ostaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkiu tos siis tuli esille nii NY on lyhenne New York Yankees.

Ja ei kaikki cäpit välttämättä maksa jtn 40€,mun kaveri kävi kiinas,missä monet cäpit tehään,ja osti sielt 2 cäppiä 2,50€/kpl ja varmisti sitte koton ja molemmat ihan aitoja oli.

Ku kiinas on muutenki halpaa ja ku niit ei oo sinne rahattu mistää kaukaa nii halvempii.

Ite oon jonkulaine hopparityttö,isot vaatteet ja sillee ja 2 cäppiä ite omistan,kolmas on tulis :DD

Vierailija
2/22 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas on tulos tarkotin :D

Ja mitä väliä sillä on jos joku haluu aidon cäpin?

Ei se tarkota välttämät sitä et jos joku on räppäri/hoppari et ois vitusti blingii tai et kuvittelis olevansa toisten yläpuolel.

Iha normaaleja ihmisii kaikki.

Saattaaha joku aikune muijaki haluta merkki laukun tai merkkikengät jokka maksaa jtn. monta sataa eikä se silti tarkota et se ois joku lissu ihQuttaja joka kuvittelee olevansa joku prinsessa.

Kumma ku monet ostaa just merkkilaukkui ja kenkii eikä kukaa niistä ala jauhaan mtn p**kaa mut jos jollaki on aito cäppi tai vaik bronxin houusut yms. nii heti pitää alkaa aukoon.

Ja monis aidois cäpeis on 8 tai 6 ommalraitaa siin lipas ja kiiltävämerkki(1tai2yleens)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se NY tarkoittaa: New York ja LA: Los Angles ne on vaan lyhenteitä kaupungeista

Vierailija
4/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista valmistajaa nyt ei löytynytkään, mutta mahdatko tarkoittaa New Eran lippiksiä, joissa on otsassa NY-logo? Vissiin jotain jumppaamiseen liittyvää ja amerikkalaista tuo NY.

Vierailija
5/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa wt-kamaa ja hiton rumia.

Vierailija
6/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis Jänkiissien logo! Ja tuota logoa käytettää vaikka kuinka moni valmistaja vaatteissaan. Meidän pojilla on ihan tavalliset Adidaksen lippikset NY-logolla, samoin löytyy yksi Addun pipo ko. logolla.

Vierailija
7/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä hiphop-kulttuuriin tulee, palsta mamma voi pitää omat kakkakäsityksensä omassa massussaan vaan, kun ei mistään mitään tiedä.

joku hoppari-h**ra veti hernarit nenään :)

Vierailija
8/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämmöisiä lippiksiä tarkoitin:

http://www.wearit.fi/index.php?pageid=5&aid=14&lang=fi

Onhan noita muilla esim. LA nimellä kans.

Ja jos noista nyt jotain syvällisempää siis lähtee oikeasti hakemaan, niin ovat baseball-lippiksiä. Liekö vaikka Jaska Jokusellekin siis sopivia.

http://1.bp.blogspot.com/_hraqhfdb2jI/R_r53b4vSTI/AAAAAAAAAI4/pw0g4ofM5…

Vierailija
9/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä opetella edes alkeelliset käytöstavat ennen kuin kunnianloukkaussyyte napsahtaa, moukka!

heh heh hah hah

ja mitä hiphop-kulttuuriin tulee, palsta mamma voi pitää omat kakkakäsityksensä omassa massussaan vaan, kun ei mistään mitään tiedä.

joku hoppari-h**ra veti hernarit nenään :)

Vierailija
10/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmoinen nettikauppa, missä on niitä "cappeja" eli lippiksiä. Cap tarkoittaa lippistä, alunperin baseball -lippistä, eli LIPPISTÄ. Cap ei ole merkki. Merkki on esim. New Era jne. Hiphop -paskaan musiikkiin ja ultra-sekstistiseen -kulttuuriin viittaavat nykyään.

Vierailija
11/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kakarat päteekin sillä, että tietävät kenellä on aito CAP.

Eli New Era. Miksi lapset eivät mieti, kenen lippis on aito New Era?

Oman lapsen kanssa tuli melkein tappelu, kun se ja sen kaverit väittivät kiven kovaa, että mun lapsen cap on aito, koska siinä on sellainen tarrakin ollut... Yritin selvittää, että Tallinnan torilta 10 eurolla ostetussa lakissa ei ole mitään aitoa, mitä se aitous ikinä tarkoittaakaan.

-ap-

Vierailija
12/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kakarat päteekin sillä, että tietävät kenellä on aito CAP. Eli New Era. Miksi lapset eivät mieti, kenen lippis on aito New Era? Oman lapsen kanssa tuli melkein tappelu, kun se ja sen kaverit väittivät kiven kovaa, että mun lapsen cap on aito, koska siinä on sellainen tarrakin ollut... Yritin selvittää, että Tallinnan torilta 10 eurolla ostetussa lakissa ei ole mitään aitoa, mitä se aitous ikinä tarkoittaakaan. -ap-

don't worry be happy...

Vierailija
13/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan älytön hiphop-kulttuurista tullut muka-aitous-tarkistus. Ei ihan toimi ja on naurettava, mutta niinhän on koko hiphop/blingbling -kakka.

Se tarra on jokaisessa lippiksessä ja alunperin (jos viitsii katsoa sitä) merkitsee vain hatun kokoa sun muuta paskaa. Merkkitiedot löytyvät myös lippisen sisältä, jos haluaa silmäillä.

Vierailija
14/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse ostaa. Mun lapseni , 9v poika, kokeili sitä, ja sanoinäyttävänsä ihan pöljältä se päässä. Mullekein tulee niistä mieleen ruutupaitainen punaniska amerikkalainen turisti, jolla on valkoiset lenkkarit jalassa:-)

Vierailija
16/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin mun poikani on riittävän vanha halutakseen sen saavin...

Vierailija
17/22 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noita hattuja on kaksinkin kappalein. Meidän kaveripiirissä ainakin NY on suosituin lakki. Ehkä sitten isommat käyttää joitain muitakin merkkejä enemmän. Tärkeää on kuitenkin suora lippa ja että on aito eli on ne tarrat. Aidon tunnistaa hyvin myös hinnasta - ne maksaa noin 40 euroa.

Niin ja minä kuulun taas siihen porukkaan, joka hyvin ymmärtää nuorten kulttuuria. Nuorten ei ole tarkoituskaan miellyttää aikuisia noilla. Eikä noilla nuorilla ole oikeasti mitään suuria ideologioita niiden takana. Minusta on itseasiassa oikein kiva, että nuoret pitää mielellään hattua, niin eipähän tule auringonpistosta tai kulje talvellakaan ihan ilman hattua. Oma poika tosin pitää mielellään talvella pipoakin (sellaisenkin ostin muuten tuota NY merkkiä).

Joo, no mutta mä nyt olen muutenkin tämmöinen, joka seuraa nuorten muotia ja merkkejä. Usein tuntuu, että olen jopa edellä omaa poikaa.

Vierailija
18/22 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan siitä meillä päin on aidon käpin tunnistanut, että siinä on ptänyt olla (oliko se nyt) 8 raitaa lipassa.

Vierailija
19/22 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin kelpaa. Vaihtoehtoina ovat FC Barcelona ja Il Diavolo, ja nekin kelpaa. Anaheim Ducks varastettiin koulussa. :=((

Vierailija
20/22 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puettu 9v katsoi poikani lippistä ja totesi vakavalla naamalla et "täähän on aito!" Ja poikani vielä kertoi, et hänellä on samanlaisia 3 mut eri väreissä. Ostimme, niitä viime talvena Bangkokista 3€/kpl. Joo ja niissä on todellakin aitoustarrat eli pyöreät hologrammitarrat!!! Tosi aitoja mutta en viitsinyt korjata asiaa...