Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te jotka erositte vauvan ollessa alle vuoden
28.06.2010 |
miten olette hoitaneet vauvan ja isän tapaamiset. Entäs yöt, jolloin äiti saisi nukkua tai joskus vaikka käydä jossain, onko isä käynyt hoitamassa vauvaa joskus öisinkin vai vain päivisin.
Sori kysymysmerkit puuttuu, vauva nukkuu sylissä eikä kädet riitä :-)
Kommentit (2)
Aluksi mies kävi 1-2 krt viikossa moikkaamassa lapsia tunnin pari (minä kävin esim. jumpassa). Hoiti myös jonkusen päivän sairasta lasta sitten, kun tämä oli aloittanut päiväkodin. Noin vuoden ikäisestä on pitänyt välillä luonaan yhden yön kerrallaan yhdessä isomman sisaren kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Isä kävi tapaamassa vauvaa alkuun oisko ollut 2-4kertaa viikossa minun luona, koska syöttövälit oli melko tiheät eikä pullo kelvannut. Isän tullessa lähdin lenkille tmv, jotta sai olla kaksin vauvan (ja isompien lasten) kanssa enkä henkisesti olisi jaksanut katsella heitä koko aikaa. Vietti vauvan kanssa yhteensä muutaman tunnin ja minä kävin yleensä siis lenkillä ja lopun ajan tein kotitöitä tai vaikka nukuin. Kerran viikossa mies oli meillä yön ja hoiti vauvan heräilyt öisin, jos oli nälkä toi minulle syötettäväksi. Näin jatkui aina sinne asti kunnes vauva oli n. 4kk ja alkoi pullo kelvata. Sen jälkeen mies otti vauvan samaan aikaan yökylään kun isommatkin lapset oli ja tapasi silti vauvaa ja muita lapsia viikolla parina kolmena päivänä muutaman tunnin kerrallaan.