Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 24 v nainen ja 38 v mies mahdoton yhdistelmä?

Vierailija
28.06.2010 |

Siis onko ikäero liikaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 40v nainen, katsellaan kuinka kauan kestää!

Vierailija
2/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin just laittamassa aloitusta "Nainen 39v. mies 26v. onko mahdoton yhdistelmä"? ;-)

Mun mieleestä Teidän ikäero ei ole ollenkaan mahdoton, päinvastoin voi olla hyväkin! Mies on tarpeeksi vanha (ehkä) halutakseen asettua aloilleen ja sinulla on vielä vuosia aikaa saada lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hjuva

Vierailija
4/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole mahdotonta! Terv. nainen 28v ja aviomies 45v :)

Vierailija
5/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tulevaisuuden unelmat ja tavoitteet samanlaisia? Haluatteko parisuhteessa samoja asioita? Ei kannata katsoa niitä numeroita, ne ei kerro mitään siitä sovitteko yhteen. Suurellakin ikäerolla on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet kuin pienelläkin, tärkeämpää on se millainen se ihminen on.

Vierailija
6/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen on 30v ja mies 43v. Tänä vuonna tulee 10 vuotta kihloissa ja 9 naimisissa ja kolme lastakin on sinä aikana saatu :)

Ja elämä on ihanaa!

Vierailija
7/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 30v voi olla elänyt hopealusikka suussa-elämää ilman mitään suurempia vastoinkäymisiä. Sen sijaan joku toinen 20v on voinut käydä aika kovan elämänkoulun läpi.

Ikä on vain numeroita (kunhan molemmat on yli 20)

Vierailija
8/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nelikymppinen ukko haluaa tiukkapillupystytissiä.

Miehet haluavat nuoremman naisen, naiset elävät vanhemmiksi, miehet kuolevat...

maailma täynnä vanhoja yksinäisiä naisia.

Vierailija
9/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa, mut joo on kyllä totta että sitä miettii itekki sitte vähä pidemmän ajan päähän niitä ikiä.. mut kyllähän joillain voi toimia, toivottavasti toivotte samoja asioita ja silleen, ettei toinen älttämättä halua perhettä ja toinen elää vähän villimpää elämää ilman lapsia vielä tossa iässä, mutta good luck kuitenki, toivon että oikeesti toimii !!:)

Vierailija
10/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin hyvin alkaa seurustelemaan 48-vuotiaan miehen kanssa. Itse asiassa paljon mieluummin 48-vuotias kuin toinen 24-vuotias. Menin itse lapsena naimisiin lapsen kanssa, olin hirveän naiivi ja uskoin selviäväni vaikka mistä (sulhoni uhkaili jo tuolloin itsemurhalla kännipäissään ja minä kuvittelin rakastavani hänet terveeksi ja onnelliseksi :D )

Aina mielummin aikuinen mies kuin aikuistumaton känniopiskelijapoika.

Kunhan muistat että miehen on kelvattava sinulle sellaisenaan, ei saa olla mitään "tuon asian saa korjattua kärsivällisyydellä ja empatialla"-muttia.

Vierailija
11/12 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nelikymppinen ukko haluaa tiukkapillupystytissiä.

Miehet haluavat nuoremman naisen, naiset elävät vanhemmiksi, miehet kuolevat...

maailma täynnä vanhoja yksinäisiä naisia.

On ainakin löysäpilluriipputissi, siis toisin sanoen minulla on normaali kahden lapsen äidin vartalo. Varmaan samanlainen kuin keskiverto 34 tai 44 vuotiaalla kahden pikkulapsen äidillä. Meinaatko ettei 40+mies voi rakastaa selkeästi nuorempaa naista aidosti? Mikä on ikäero missä rakastaminen elämänkumppanina muuttuu pitkäsijoitteisesti rahoitetuksi huoraksi?

Entä jos miehellä ei ole omia lapsia, eli ei tule mitään "tyttären luokkakaveri"-tunnelmia, on vain suuri ikäero? (Minulla ei vanhempaa miesystävää, ihan vain teoreettisella tasolla ihmettelin)

Vierailija
12/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu nyt 13 vuotta(naimisissa 11v) ja lapsia 2. Enkä näe oikeesti meitä erossa kuin sitten joskus kuoleman myötä. Elämä on ollut ja on edelleen ihanaa rakastamani miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan