Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt vituttaa

Vierailija
29.05.2008 |

ja sen aiheena on tuo ukko. Joudun tekemään pitkää päivää töissä, että etes jotenkin pärjätään rahallisesti. Teen vieläkin n. 12 tunnin päivää vaikka rv on kasassa jo 35. Ei siinä mitään, kun jaksan tehdä, mutta kun tuo ukko joutuu hakemaan lapset hoidosta koska pääsee aikaisemmin kuin minä, niin ei kehtaa sitten kotona katsoa sen aikaa lasten perään, että pääsen töistä, Päästää 3 vuotiaan naapuriin leikkimään ilman valvontaa, ja nämä naapurit on sellaisia ettei itsekään välitä katsoa omien lasten perään. Sitten kun tänään otettiin yhteen tästä asiasta, niin rupesi haukkumaan että kun olen kaiket illat töissä, vaikka mun tosiaan on pakko että ees jotenkin pärjättäis...

Eron aijon laittaa vireille heti kun on mahdollista, sillä mua oikeesti risoo tää homma niin kympillä....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ala tarkkailla rahankäyttöäsi. Ei aina tartte olla kaikki vehkeet ja vermeet viimestä huutoa. Kyllähän joo rahan takia kannattaa lapsilta koti rikkoa...

Vierailija
2/5 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikki raha menee asumiseen ja ruokaan, eikä aina riitäkkään. Olen tosin huonopalkkaisella alalla, ja koko ajan etsinyt parempipalkkaista, mutta en ole saanut..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/5 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle on tarjottu paikkaa puolet paremmalla palkalla kuin nyt, mutta kun ei ole mielenkiintoa vaihtaa työpaikkaa, vaikka hommakin luultavasti sama..

Vierailija
5/5 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työnantajanasi joku pikkupuljun nihilistiomistajapomo?