Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolut Torr edes ei auta, kertokaas vinkkejä ...

Vierailija
28.06.2010 |

liikahikoilun estämiseksi ?? Olen kolmekymppinen ja koko ikäni ( 15v -> )kärsinyt valtavasta kainalohikoilusta. Siis todellinen ongelma, eikä mikään pikkuvaiva. Moni sanoo hikoavansa mutta vain jännittäessä, rasituksessa jne, mutta mulla lautasen kokoiset hikiläntit ilmestyvät jo noin 2 min päästä... Vain mustia paitoja voi käyttää. Tämä on ihan kamalaa, kun töissä pitäisi joskus pukeutua muuhunkin..ja vaalea jakkukin muuttuu heti kamalaksi kainaloista ...sen huomaa jokainen että vyötäisille asti märkänä kainalot.

VArmaan kaikki marketin antiperspirantit kokeiltu, samoin apteekin Triple Dry ja Absolut Torr. Olin jo innoissani kun kuulin AT:sta että nyt meikätytöllekin alkoi elämä, mutta ei. Ei mitään vaikutusta !! Kuulemma pitää viikon kainalot kuivina, mutta mullapa ei !!! Tosin kesti 10 min kunnes tuli taas yli kymmenen senttiä halkaisijaltaan olevat hikiläntit. Ainoa positiivinen seikka on että mun tää hiki ei haise, on kuin vettä !Mutta todella noloa ja estää kaiken sosiaalisen toiminnan. Noo, uimaan tietty voi mennä :-) mutta rannallakin kainaloista v a l u u hikipisaroita niin että sen huomaa.

Onko kohtalotovereita ?? Mitä olette kokeilleet ? Millaista apua saaneet ??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohtalotoveri, mutta mitä jos laittaisit kainaloihin vaipat/terveyssiteet? Niitähän voisi vaihdella useammin päivässä. Tai sitten niitä kestovaippoja. Paljon imevät tiskirätit?

Siis tämä ei nyt ollut vitsinä, vaan ehdotuksena ongelmaan. Ei ole tarkoitus loukata!

Vierailija
22/34 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Absolut Torria ja sen lisäksi myö tavallista deodoranttia aamuisin suihkun jälkeen.

Paitojen kainalot haisivat pari minuuttia sen jälkeen.

Tiedän ongelman varsin hyvin.

Puseroiden pesu 60 asteessakaan ei auttanut. Usein minulla oli töissä kaksi kolme paitaa vaihtaakseni niitä päivän mittaan.

Jouduin käymään välillä kesken työpäivän pesemässä kainaloita ja laitamassa taas uutta deodoranttia.

Liasta ei siis todellakaan ollut kyse.

Nyt kun hormoonitoiminta on laantunut niin hikoilu on täysin loppunut. Ihan sama laitanko deodoranttia aamulla tai en. Ei tarvitse ravat suihkussa alvariinsa.

Se hikoilun aika oli ihan järkyttävää.

Jos joku lääkäri on niin typerästi sanonut kuin kerroit niin men paremmalle lekurille. Itse en aikanaan sellaista löytänyt mutta en juuri etsinytkään. En kuitenkaan lähtisi mitään botuliini- tai muitakaan pistoksia ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisen siis suihkusta tultuakin. Haju ei lähde kainaloista millään pesuaineilla.

Vierailija
24/34 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkunut jo puolet elämästä niin tuskin kyse pelkästään hormonitoiminnan muutoksesta. Sama juttu minulla. Ei vaikuttanut raskaus eikä imetysaika, sama kainaloiden liikahikoiluongelma vaan jatkuu... No, ehkäpä vaihdevuodet vie ongelman :-).. Reps.

En toki minäkään ottaisi mitään botuliinipistoksia. Voi siinä niiden myrkkyjen kanssa joutua ojasta pahaan allikkoon...

Vierailija
25/34 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minulla on takana noin 10 vuoden jakso, jossa keskityin pitämään painoni alhaalla. Eli olemaan laiha, hoikka, tiukassa kunnossa. Laskin kalorit joka päivä, harrastin pari tuntia liikuntaa lähes joka päivä, vältin suolaa ja join vettä useampia litroja joka päivä. Ja kainalohiki oli jotain aivan järkkyä. Olin aivan pulassa.

Tilanne rauhoittui huomaamatta kun elämäni muuttui. En enää panikoi painoni takia, kiloja on tullut lisää. Ja ennen kaikkea lopetin suolattoman ruokavalion. Ja kainalohikoilu loppui kuin seinään! En tiedä kuinka suolattomalla ruokavaliolla olet, mutta kokeilepa lisätä hieman suolaa ruokavalioosi.

Tsemppiä!

Vierailija
26/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korkean kolesterolin takia ruokavalio (seuraava vaihe on statiinit ellei auta) siks syön suolatonta ja vähärasvaista. Lisäksi sapen takaisinvirtausongelmat estää voimakkaasti maustetut ruuat. En laihduta enkä pidä painoa alhaalla, tässä painossa (tai muutaman kilon allekin) olen ollut koko aikuisikäni. Ja vettä kyllä juon paljon.

Taidankin lisätä suolaa ja katsoa mitä tapahtuu. Kiitos vinkeistä!

-ap-

Vierailija
27/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät kainalohikirauhasten poistoleikkauksia. Japanissa se on yleisin tai toiseksi yleisin kauneusleikkaustyyppi. Se viimeistään auttaa, jos muut kikat eivät tepsi.

Toinen kikka on vanhaa suomalaiskansallista perua. Vielä 60-luvulla kun dödöjä ei juuri ollut, vaatteiden kainaloihin ommeltiin parilla pistolla halkaisijaltaan noin 10 cm kokoiset kainalolaput. Pyörylän keskitaite osuu suunnilleen kainalokuoppaan eli hihan ja vartalon saumakohtaan. Niitä voi vaihtaa tarvittaessa.

Vierailija
28/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa googlata, pitäisi olla tosi tehokasta.

Vierailija
29/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa googlata, pitäisi olla tosi tehokasta.

ja epämukavantuntuinen kainaloissa. Ikään kuin olisi likaiset.

Vierailija
30/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

botuliinitoksiinipistoksista ?? Auttaako, onko sivuvaikutuksia...

Mun mies on käynyt nyt 3 kertaa; on siis sellainen vesikainalo muuten eikä oikein saanut hyötyä apteekkimyrkyistä.

-Hinta

-Vaikutusaika lyhyt (2 kk tosi hyvä, sitten hiipuu pikkuhiljaa)

-Kivuliasta

+Voi käyttää jopa hihattomia paitoja

+Itsevarmempi olo

+Säästää t-paidoissa (ei keltaisia läikkiä muutaman käytön jälkeen)

+Ei haise (ei haissut kyllä ennenkään, mutta itse koki sen niin)

Vierailija
31/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen paljon muualtakin (jaloista ja kasvoista), mutta kainalohiki haisee, vaikka kuinka pesisin ja laittaisin dödöä. Myöskään apteekin tuotteista ei löytynyt apua, joten kävin ottamassa botuliinipistokset ja nyt elämäni on jopa siedettävää.

Meillä hikoilu kulkee suvussa. Ei ylipainoa, sairauksia, suolatonta ruokaa. Se vaan on meidän kirous.

Kallistahan se on, mutta minun ei tarvitse käydä kuin 2 kertaa vuodessa pistettävänä. Toisin kuin jotkut, joilla vaikutus kestää vain pari kuukautta.

Laitan paljon mieluummin rahat botoxiin, kuin uusiin paitoihin, joita täytyy olla jatkuvasti ostamassa.

Minä siis oman kokemukseni perusteella suosittelen lämpimästi botuliinipistoksia!

Vierailija
32/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otattamassa muutaman kerran noita pistoksia. Ensinnäkin kalliita, sattuivat ja hyöty oli heikonlainen. Vähensi mutuamaksi viikoksi suurimman hikoamisen mutta vaikutusaika tosi lyhyt mielestäni. Saatikka pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä..

Eli jatkan vanhaan malliin: löysät vaatteet, tummia mieluiten, kainalolappujakin olen joihinkin vaatteisin harsinut. Tämän kanssa on vaan elettävä; onneksi en sentään haise. ( Lähipiiristä löytyy niitäkin joilla ei hikiläntin hikilänttiä mutta tuoksahdus on hirveä)

Vierailija
33/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otattamassa muutaman kerran noita pistoksia. Ensinnäkin kalliita, sattuivat ja hyöty oli heikonlainen. Vähensi mutuamaksi viikoksi suurimman hikoamisen mutta vaikutusaika tosi lyhyt mielestäni. Saatikka pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä..

Eli jatkan vanhaan malliin: löysät vaatteet, tummia mieluiten, kainalolappujakin olen joihinkin vaatteisin harsinut. Tämän kanssa on vaan elettävä; onneksi en sentään haise. ( Lähipiiristä löytyy niitäkin joilla ei hikiläntin hikilänttiä mutta tuoksahdus on hirveä)

Vierailija
34/34 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Absolut Torria, ei auttanut. Lapsen saannin jälkeen hormonitoiminta muuttui ja voin jopa olla ilman dödöä (siis kotioloissa). Silloin kun mulla vielä hikoiluongelma oli, käytin kevyestä kankaasta tehtyjä, lähinnä kesäpaitoja, kaupassa kokeilin kostuttaa kangasta ja jos märät pläntit näkyi jäi ostamatta. Aika monta kesäpaitaa löytyi, joissa märkyys ei näkynyt ja ohuen kankaan ansiosta se pääsi myös välillä kuivumaankin. Kannattaa kokeilla. Niin ja hihattomat paidat kanssa toimii, päälle joku löysä jakku tai neuletakki.

Ps. En ehtinyt lukea muita viestejä, joten jos tulee jotain päällekkäistä niin sorry vaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan