mikä nimeksi koiralle?
meille tulee sekarotuinen pentu, puolet pystykorvaa, puolet saksanpaimenkoiraa. ja poikakoira on kyseessä. ehdotelkaa nimiä!
sais olla ehkä vähän sellainen rock/punk-henkinen, asennettakin voisi olla ripaus. ei mikään huumorinimi kummiskaan, mä en montaa vuotta jaksa kylällä huudella mitään hölmöyksiä.
ideoita kehiin nyt! kiitti!
Kommentit (27)
(sori en päässyt kommentoimaan kun mies pelas jotain winter assaulttia tai vastaavaa. hirvee hinku voi olla johonkin peliin.. haittaa vakavasti mun av:lla notkumista ;b)
kyl mä oikeesti näkisin että meidän pojan nimi varmaan löytyy tästä ketjusta! oottakaas kun lukasen vielä oikein tosissani läpi niin annan palautetta.
ap
lemmy ja rampe tuntuis iskevän kun tuossa noita makustelin! oon sille nössömiehelleni näitä huudellu ja se oli -voitteko kuvitella- sitä mieltä ettei koiran nimi voi olla rankkuri! hitto mikä äijä! mun mielestä jos koiran nimi olis rankkuri niin se meinais että se on kurkoin koira koko planeetalla :D
mä mietin tossa tota rampee että olispa hyvä nimi, mut voi kun se on tyttökaverin eks-poikakaverin nimi.. mut ei se se ollutkaan vaan jampe. ja hyvä niin ettei mee v*ttuilun puolelle!
ap
" mun mielestä jos koiran nimi olis rankkuri niin se meinais että se on kurkoin koira koko planeetalla :D "
Eicca rulaa, Apocalyptica rulaa, jes!