Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä nimeksi koiralle?

Vierailija
09.10.2005 |

meille tulee sekarotuinen pentu, puolet pystykorvaa, puolet saksanpaimenkoiraa. ja poikakoira on kyseessä. ehdotelkaa nimiä!

sais olla ehkä vähän sellainen rock/punk-henkinen, asennettakin voisi olla ripaus. ei mikään huumorinimi kummiskaan, mä en montaa vuotta jaksa kylällä huudella mitään hölmöyksiä.

ideoita kehiin nyt! kiitti!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eicca rulaa, Apocalyptica rulaa, jes!

Vierailija
22/27 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko löytynyt jo sopivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sori en päässyt kommentoimaan kun mies pelas jotain winter assaulttia tai vastaavaa. hirvee hinku voi olla johonkin peliin.. haittaa vakavasti mun av:lla notkumista ;b)

kyl mä oikeesti näkisin että meidän pojan nimi varmaan löytyy tästä ketjusta! oottakaas kun lukasen vielä oikein tosissani läpi niin annan palautetta.

ap

Vierailija
24/27 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemmy ja rampe tuntuis iskevän kun tuossa noita makustelin! oon sille nössömiehelleni näitä huudellu ja se oli -voitteko kuvitella- sitä mieltä ettei koiran nimi voi olla rankkuri! hitto mikä äijä! mun mielestä jos koiran nimi olis rankkuri niin se meinais että se on kurkoin koira koko planeetalla :D

mä mietin tossa tota rampee että olispa hyvä nimi, mut voi kun se on tyttökaverin eks-poikakaverin nimi.. mut ei se se ollutkaan vaan jampe. ja hyvä niin ettei mee v*ttuilun puolelle!

ap

Vierailija
25/27 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raski

Rettu

Roima

Rommi

Rekki

Vierailija
26/27 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ihana nimi :)

Vierailija
27/27 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mun mielestä jos koiran nimi olis rankkuri niin se meinais että se on kurkoin koira koko planeetalla :D "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan