G: Kuinka paljon käytätte rahaa kesälomaan /-reissuun?
Kuinka isolla porukalla olette matkalla ja minne menette?
Kommentit (6)
Etelän reissu.
Ei pä tuolla juuri muuta saa...on se hurjaa :(
Ton päälle tietysti Lintsi, Särkkis, mökkeilyt yms.
Kyllähän noikin tietysti syövät.
+ laivamatkat. 2 aikuista ja 2 lasta maksoi yhteensä noin 200 euroa hotelleineen kaikkineen. Syömiset tulee sitten päälle + mahd. ostokset. Lisäksi mennään tänä vuonna Korkeasaareen ja Vaasalandiaan.
varsinainen lomareissu on Tanskaan viikoksi, laivamatkat + mökki n. 1000 e, käyttörahaa n. 1500-2000 e. Lisäksi jotain muuta pientä kivaa, mm. veneilyä tiedossa. Kyllä kesälomaan saa palamaan aikalailla rahaa!
Lintsin reissukin taitaisi olla liian kallis. Ihan kotimaassa ollaan siis =/
Käydään järvessä uimassa, se on ihan ilmaista. Ehkä jos Korkeasaareen raatsisi lähteä.
Itse olen raatanut koko vuoden töissä, mies on tippunut ansiosidonnaisilta niille perusrahoille jotka on tosi huonoja. Tosi tiukkaa on kun yksin makselen talolainaa yms, lyhennys toki ihan minimillä...
Et silleen meillä... Mut kirjasto on joo ihan kiva ja ainahan voi mennä vaikka metsäretkelle, hippijei!
109 euroa ruoan kanssa. Sitten tulee tietenkin ostettua laivalta jotain. Sitten kotimaan matkailua lisäksi, eipä köyhällä ole varaa pröystäillä
Pari risteilyä tehdään Tukholmaan, ei muuta. Eka reissu maksoi 89 e ja käyttörahaa 400e eli noin 500e. Jälkimmäinen reissu 500 e ja käyttörahaa sama 400e. Käyttöraha on vähän siinä ja rajalla, että onko se kesälomarahaa... jos sieltä reissusta ostaa ruokaa, niin pakkohan sitä olisi kotonakin jotain syödä (tosin ei välttämättä ulkona) ja sitten kun ostetaan karkkipäivän karkit Ruotsista ja vaatteita lapsille, niin onko ne nyt sitten lomarahoja vai vaatebudjettia ja ruokabudjettia? Entä mun laivalta ostama ripsari?
Niin, neljähän meitä on.