Onko tämä enää normaalia? Ja miten tulkitsisitte tämän?
Vietimme Juhannuksen miehen suvun mökillä koko perhe sekä miehen vanhemmat tulimme muut mökille jo aatonaattona paitsi jo muualla asuva vanhin poikamme 20v jonka piti tulla aattopäivänä mutta syystä tai toisesta ilmestyi vasta illalla ei siinä mitään mutta: illalla koko muu porukka lähti 15km päähän kokolle halusi 15v tyttäremme jäädä mökille saunomaan kun palasimme mökille näimme 20v poikamme auton tulleen pihaan kun en löytänyt heitä mökistä lähdin katsomaan saunalta katsoin pukuhuoneen ikkunasta sisään ja näin kun sisarukset halasivat toisiaan jonka jälkeen sisko pussasi veljeään poskelle sitte veli otti siskon paljaan rinnan käteensä ja pussasi sitä siinä vaiheessa miehen isä tuli kännissä rantaan ja alkoi huudella mulle jotain he erkaantuivat ja tyttö laittoi topin ja housut päälleen ja tuli ulos saunasta ja poikamme meni saunaan. Tyttäremme oli yläosaton ja pelkät pikkuhousut jalassa koska oli tullut saunasta poikamme täysissä pukeissa. Kumpikaan ei ilmeisesti huomannut että näin tapauksen. Olen aivan ymmälläni tulkitkaa tapahtumat mulle jotenkin järkevästi mulle tulee mieleen vain jotain sairasta mutta voihan tämän kait jotenkin järjellä tulkita voihan. (Ei ole provo eikä tarvitse asiattomaksi ilmoittaa.)
Kommentit (23)
Onpa tiukkapipoista porukkaa täällä.
Vaikka lain mukaan kyseessä olisikin hyväksikäyttö, niin tapauksen nähnyt henkilö osaa kyllä arvioida pakotettiinko tyttö siihen vai ei. Jos ei, vaan oli mukana omasta halustaan, tilannetta on turha yrittää nähdä hyväksikäyttönä. Laissa on oltava jotkut ikärajat, jotta vahinkoa tehneet hyväksikäyttäjät voivat saada rangaistuksen, mutta tämä ei tietenkään merkitse että kaikki tytöt muuttuvat maagisesti seksuaalisesti kypsiksi olennoiksi vasta keskiyöllä kuudentenatoista syntymäpäivänään, silmänräpäyksessä. Itse olin seksuaalisesti kypsä ja aktiivinen jo selvästi aiemmin, eikä siitä tullut mitään vahinkoa kenellekään.
Mitä tulee parin sukulaisuuteen, niin onhan se minustakin ajatuksena ällöttävä, mutta entä sitten? Eiväthän nuo nuoret tehneet tekojaan minua miellyttääkseen, vaan omaksi huvikseen. Jos kukaan ei ole vahingoittunut eikä vahingoittumisen riskiäkään tilanteessa ole (esim. että menisivät julkiselle paikalle esittelemään aktiviteettejaan tai poika raiskaisi tytön vastoin tämän tahtoa), asiaan on turha puuttua. Loppumaan seksuaalista toimintaa ei käskystä saada kuitenkaan: eiväthän vanhemmat voi olla koko ajan vahtimassa mitä lapset keskenään tekevät.
Ainoa minusta vähänkään todellinen riski tilanteessa liittyy ehkäisyn käyttöön, mutta sen tarpeellisuudestahan jokainen vanhempi kertoo lapsilleen ilman muuta - eikö niin? Riippumatta siitä, onko lapsi nähty touhuamassa sisaruksensa kanssa vai ei.
Jos ehkäisyvalistus on jäänyt antamatta, niin nyt olisi korkea aika tehdä se. Asiallisesti, vastuullisesti, aikuismaisesti ja syyllistämättä.
Vaikka lain mukaan kyseessä olisikin hyväksikäyttö, niin tapauksen nähnyt henkilö osaa kyllä arvioida pakotettiinko tyttö siihen vai ei. Jos ei, vaan oli mukana omasta halustaan, tilannetta on turha yrittää nähdä hyväksikäyttönä. Laissa on oltava jotkut ikärajat, jotta vahinkoa tehneet hyväksikäyttäjät voivat saada rangaistuksen, mutta tämä ei tietenkään merkitse että kaikki tytöt muuttuvat maagisesti seksuaalisesti kypsiksi olennoiksi vasta keskiyöllä kuudentenatoista syntymäpäivänään, silmänräpäyksessä. Itse olin seksuaalisesti kypsä ja aktiivinen jo selvästi aiemmin, eikä siitä tullut mitään vahinkoa kenellekään.
Mitä tulee parin sukulaisuuteen, niin onhan se minustakin ajatuksena ällöttävä, mutta entä sitten? Eiväthän nuo nuoret tehneet tekojaan minua miellyttääkseen, vaan omaksi huvikseen. Jos kukaan ei ole vahingoittunut eikä vahingoittumisen riskiäkään tilanteessa ole (esim. että menisivät julkiselle paikalle esittelemään aktiviteettejaan tai poika raiskaisi tytön vastoin tämän tahtoa), asiaan on turha puuttua. Loppumaan seksuaalista toimintaa ei käskystä saada kuitenkaan: eiväthän vanhemmat voi olla koko ajan vahtimassa mitä lapset keskenään tekevät.
Ainoa minusta vähänkään todellinen riski tilanteessa liittyy ehkäisyn käyttöön, mutta sen tarpeellisuudestahan jokainen vanhempi kertoo lapsilleen ilman muuta - eikö niin? Riippumatta siitä, onko lapsi nähty touhuamassa sisaruksensa kanssa vai ei.
Jos ehkäisyvalistus on jäänyt antamatta, niin nyt olisi korkea aika tehdä se. Asiallisesti, vastuullisesti, aikuismaisesti ja syyllistämättä.
ole normaalia, eikä tapahdu. Tottakai tuo otetaan puheeksi.
tämä nyt olisi totta, niin mitä ihmettä meinaat järjellä tulkitsemiseen? Koska tyttö on alaikäinen, on kyse poikasi puolelta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ja insestistä. Eihän tuossa nyt ole mitään tulkinnan varaa. Jos molemmat olisivat täysi- ikäisiä niin ei kai kukaan voi estää sisaruksia harrastamasta seksiä sun muuta, vaikka se sairasta onkin.
mutta ainakaan et osaa kirjoittaa. Ihan oikeesti, kamalaa lukea tuollaista tekstiä..
Suukko poskelle on normaalia, rinnan suutelu ei. Vai kuka muka tekisi niin ei- seksuaaliesti? Varmasti muutakin on tapahtunut kuin tuo minkä näit.
Jos ei, niin puhu poikasi kanssa heti, kerro että näit. Ja tyttö on alaikäinen = hyväksikäyttö, hän tarvitsee apua.
siskojen ja kaveruksien välisiä kokeiluita.
Ne häviää kyllä varmasti. Älä stressaa, tuollaista tapahtuu muillakin mutta aina salassa. niin kukaan ei tiedä niistä. Kaveritkin saattavat vaikka kosketella murrosiässä toistensa pimppejä. mikä sekin on normaalia.
Sitä sitten aikuisena kauhistellaan. Mutta luulisi tietysti että jo 20 vuotias aikuinen tajuaisi tilanteen. Ehkä ei kuitenkaan vielä silti ihan tajua. En ottaisi asiaa puheeksi puoleen enkä toiseen. Enkä varsinkaan puhuisi asiasta tutuille tai isälle.
Tarkkaile kuitenkin ettei tuo ole jatkuvaa. Silloin on parempi pitää puhuttelu
Tyttö puki päälleen topin ja housut, mutta tuli ulos pelkissä pikkuhousuissa? Riisuiko se ne topin ja housut siinä kynnyksellä, vai miten tuo tapahtui?
Ja poika meni saunaan. Mutta tuli sieltä täysissä pukeissa? Siis oliko poika ollut koko ajan täysissä pukeissa? Menikö se saunaan vaatteet päällä?
kuin tuo väitetty tapaus (ja tapasi kirjoittaa siitä), on se, ettet noiden nuorten äitinä voi puhua heille suoraan ja selvittää asaa heidän kanssaan. Täältä et löydä tuohon tapahtumaan selvyyttä, puhu lapsillesi!
Ota puheeksi miehesi kanssa ja sitten viikolla koko oman perheen kanssa, kerrotte selvästi että tuollaista ei suvaita, se on väärin ja tästä talosta tulee lähtö jos jotain tuohon viittaavaa tapahtuu.
Älkää lähtekö kaivelemaan tapahtunutta, kyllä he puolustautua osaavat ja menee selittelyksi. Molemmat varmasti tiesivät mistä on kyse, mutta siihen on turha palata. Kerrotte vain säännöt tähän asiaan ja myös seuraukset sääntöjen rikkomisesta. Äinakaan sillä kertaa ei muuta tapahtunut, aiempia kertoja on turha kysellä.
Eikä juttua kerrota oman perheen ulkopuolelle, tämä on nuorille todella herkkä paikka. Mutta on tehtävä selväksi, että tämä on kiellettyä niin meillä kuin kaikkialla suomessa.
T:ap
Tyttö puki päälleen topin ja housut, mutta tuli ulos pelkissä pikkuhousuissa? Riisuiko se ne topin ja housut siinä kynnyksellä, vai miten tuo tapahtui?
Ja poika meni saunaan. Mutta tuli sieltä täysissä pukeissa? Siis oliko poika ollut koko ajan täysissä pukeissa? Menikö se saunaan vaatteet päällä?
siis poika oli täysissä pukeissa ennen saunaan menoa ja tyttö pikkuhousuissa ennen ulos tulemista. Sulla oli vaan asioiden järjestys hypännyt tekstissä, joten mä menin ihan sekaisin.
kohta on itsetyydytys sivuston novelleissa novelli siskon ja veljen juhannuksesta maalla.. hyhhyh..
jo kolmatta kertaa? Miten voi olla, että jos tuollaista tapahtuu, niin ensimmäisenä noin moni tulisi tänne tapahtunutta ihmettelemään?
muun ajan ap oli nena kiinni ikkunalasissa saunan ulkopuolella..just joo.
kuka viittii kirjotella tammosia satuja vauva-palstalle. eiko ihmisilla ole oikeaa elamaa ollenkaan. surullista.