Olipa tylsä kaupunkijuhannus. ov
Oltiin siis ihan kaupungissa ja rahapulassa kun ollaan, ei käyty missään ja syötiinkin ihan tavanomaisesti, ei siis mitään erikoisherkkuja jätskiä ja mansikoita lukuunottamatta. Meillä ei ole tuttavia tai sukulaisia joilla olisi mökki eikä siis ollut rahaa vuokratakaan sellaista, joten ei päästy mökkeilemään.
Hiljaista oli koko viikonloppu. Asutaan rivarissa ja kaikki muut asukkaat ovat olleet viikonlopun pois lukuunottamatta yhtä vuorotyössä käyvää naista.
Kommentit (29)
meren rannalla. Juhannus siellä olisi LOISTAVA- eväät vaan mukaan ja piknikille meren rantaan!!!
Rannoille ei saa leiriytyä.
Häh, miten ihmeessä muka a) piknik rannalla olisi kielletty, kyllähän ranant kuuluvat jokamiehenoikeiden piiriin b) tuollaista kieltoa valvottaisiin kun Suomessa kuitenkin on rantaviivaa monta tuhatta kilometriä.
Rannoille ei saa leiriytyä.
sitä että asetutaan asustelemaan ja nukkumaan. Pojknik on sitä,e ttä istutaan viltillä ja syödään eväitä. Eikös sitä tehdä joka rannalla maailman joka kolkassa.
Perjantaina tuli vettä. Me katseltiin pari leffaa ja syötiin grilliruokaa. Sade taukosi just sopivasti, että voitiin grillata päivällä lihaa ja vielä illalla makkarat.
Lauantaina käytiin Korkeasaaressa, lautalla mentiin. Aurinko paistoi kokopäivän. Kotiintullessa haettiin pitzzat ja kateltiin leffa ruoan jälkeen.
Tänään käytiin ostamassa kukkia ja istutettiin ne ja grillattiin ja syötiin terassillamme. Ja aurinko paistaa.
Ihan kiva kotijuhannus.
juhannus ja uusivuosi-paniikkia.
Minä olin töissä yöt ja kotona oltiin. Nukuin päivän ja mies oli lasten kanssa viettänyt normaali viikonloppua. Levänneet ja pelanneet monopolia ja tehneet ruokaa.
Ihan kiva juhannus on kaikilla ollut. Jopa minulla, vaikka olin töissä.
En ymmärrä tätä hysteriaa mökille. Ehkä johtuu siitä, että asumme maalla. Emme siis missään metsässä, mutta isossa kylässä maalla ja talomme on isolla tontilla, missä ei ihan vieressä ole naapuria.
Kotoisin olen oikein kunnon maalta ja en pidä mitenkään ihmeellisenä sitä alkeellisissa oloissa kykkimistä ja hyttysten kanssa tappelemista ja onkimista yms.
Kiva olla kotona rauhassa ja lueskella hyviä kirjoja ja levätä ja pelata lasten kanssa pelejä.
Kiva se on tehdä jotain extraa kuin olla kotona niinkuin tavallisena viikonloppuna. Juhannus ei tunnu juhannukselta jos on vain kotona (tämä on siis vain mun mielipide). Leffoja voi vuokrata milloin vaan..mutta Jussina täytyy päästä uimaan, saunomaan jne luonnohelmaan ;)
[iKyllä mä ymmärrän ap:ta]Kiva se on tehdä jotain extraa kuin olla kotona niinkuin tavallisena viikonloppuna. Juhannus ei tunnu juhannukselta jos on vain kotona (tämä on siis vain mun mielipide). Leffoja voi vuokrata milloin vaan..mutta Jussina täytyy päästä uimaan, saunomaan jne luonnohelmaan ;)
[/quote]
on sinunkin päähänpinttymä. Tämähän s eon Suomen huonoin puoli, kun kaupungeissa ei osata viettää mitään hauskaa. Just tänään kun kävelin kaupungilla, ajattelin, miten kivaa olisi jo suomalaisia olisi sankoin joukoin ilman turhaa kännäämistä viettämässä aikaa kaupungissa. Ihan kuin muuallakin maailmassa. Mutta kun suomalaiset on vasta maalta muuttaneita, niin pakkohan sinne on päästä jollakin syyllä. Muutama sukupolvi vielä menee, että kaupunkielämään sopeudutaan.
Ap on nyt opettanut lapsilleenkin kuinka tylsää on kaupungissa.
Kiva se on tehdä jotain extraa kuin olla kotona niinkuin tavallisena viikonloppuna. Juhannus ei tunnu juhannukselta jos on vain kotona (tämä on siis vain mun mielipide). Leffoja voi vuokrata milloin vaan..mutta Jussina täytyy päästä uimaan, saunomaan jne luonnohelmaan ;)
Musta autio kaupunki on hauska, eikä sitä ole mahdollista kokea muulloin kuin juhannuksena. (tosin nykyään Helsingissäkin on tosi paljon porukkaa, että ei täällä voi nauttia rauhasta edes juhannuksena) Ihan hyviä vinkkejä on tullut siihen, mitä kivaa voi tehdä kaupungissakin. Esim.retkeilyä, uimista, grillausta, pelejä, kokolla käymistä niitähän te olisitte mökilläkin tehneet? En ole vaasassa viettänyt rantarock-aikojen jälkeen, mutta eiköhän jokaisesta kaupungista joku kokko jostain löydy.