mies löi humalassa..
voisitteko antaa anteeksi ja jäädä suhteeseen vai pistää kerrasta poikki?
Kommentit (13)
eka avokki löi kerran, ja en ole miestä nähnyt sen jälkeen. Käskin häipyä ovesta, soitin sen äidille että hakevat poikansa kamat ja jättävät avaimen keittiön pöydälle, ja kävin tekemässä uuden vuokrasopimuksen vain omiin nimiini. Tästä on sentään aikaa jo 17 vuotta, eli voisin sanoa olevani pitkävihainen jos on syytä...
eikä koskaan humalassa ennen olisi ollut aggressiivinen ja lyönti olisi pelkkä huitaisu, voisin harkita jäämistä, kunhan katumus olisi syvää ja paljon timantteja kantasi ja kotityöt tekisi loppuelämänsä pyytämättä.
että tulee lyömään uudestaan.. Ehkä ei lähiaikoina, mutta kuitenkin. Ei välttämättä edes muutamaan vuoteen.
Yleensä ihminen, joka lyö toista, alistaa jollain tapaa muutenkin :( Näin ainakin meillä. Valitettavasti katselin hieman liian pitkään että muuttuuko, lentelin lopulta pitkin makkaria lasten silmien edessä, tämän jälkeen lähdin enkä ole päivääkään katunut. Olisi pitänyt tehdä aikaisemmin.
Tosin mies ei lyönyt vaan humalassa puristi käsivarresta niin että siihen tuli todella kauhea ja iso mustelma. :( Jostain riitelimme (kummatkin kännissä).
Tästä on nyt 15 vuotta eikä mieheni ole tuollaista toiste tehnyt. Tällaiset viestit pistävät minut miettimään miten suhteemme jatkuminen oli hyvin vähästä kiinni tuolloin.
Jäisinkö suhteeseen, jossa nainen nalkuttaa?
Voisin sanoa, että en. Kerran muija löi. Pistin sen rappukäytävään jäähylle. Kauanko kestää, että minut syyllistetään siitä että nainen löi? (Minuutti?)
Lyöminen on kiellettyä. Mutta kiusaamiseen ei kukaan puutu muutoin kuin hurskastelemalla. Marmatusta, kiusaamista, toisen tavaroiden näpistelyä pitäisi sietää loputtomiin, ja kuitenkin meistä jokainen sietää hiukan eri tavoin erilaista kaltoinkohtelua. Minä käsittelin naiseni väkivallan, jos en samalla mitalla, niin ainakin pistämällä rajan siihen käyttämällä voimakeinoja. Joku muu mies olisi voinut toimia toisin. Ehkä hän olisi sanonut, että vaikka olet nainen, niin minua ei saa löydä ja minä lähden nyt. Mutta minä en kovin välittänyt, on minua lapsenakin löyty. Vaimolle riitti sen toteaminen, että minä saan tarpeen vaatiessa hänen lyömisensä loppumaan. Sen sijaan en ole kovin nopeakielinen. Jos minulle rupeaa soittamaan suutaan, niin kyllä se onnistuu. Kyllä minun mieleni saa pahoitettua, eikä se parane parissa päivässä tai viikossa. Minulle paras tapa torjua naisen henkinen väkivalta olisi siis syyllistää nainen, korostaa omaa moraaliani ja lähteä suhteesta.
Mulla varmaan riippuisi seuraavista seikoista:
* löikö minua vai lapsia vai seinä
* voisiko lopettaa juomisen kokonaan
* onko halukas hakemaan apua väkivaltaisuuteensa
Keskiverrosti on väkivallalla taipumus vaan raaistua, mutta ehkä jotkut ovat vain hulluja humalassa ja jos lupaisi pysyä loppuelämän raittiina, niin ehkä sitä uskaltaisi vielä yrittää. Seuraava juonti sitten kyllä varmaan pistäisi eropaperit sisään.
M utta jostain syystä olen antanut anteeksi.On raukka niin itsetunnooltaan heikko.
kuinka äitiäni hakattiin. Mies pyysi aina anteeksi ja lupasi lopettaa. Ei tietenkään lopettanut, ei ne koskaan lopeta.
Minä lähtisin ensimmäisestä lyönnistä.
ja pistäisin kerrasta poikki.