me mennään sopeutumisvalmennuskurssille
elokuun alussa. Mitä se kertoo meidän perheestä?
Kommentit (24)
on todettu joku sairaus, ja olette saaneet mahdollisuuden hakea (teille on kerrottu tai itse tiedätte että on olemassa sopeutumisvalmennuskursseja), olette hakeneet ja päässeet sellaiselle kurssille ja myöskin aiotte sinne lähteä.
Itsekin haluaisin sopeutumisvalmennukseen oman sairauteni vuoksi (todettu lähes 3 v sitten), mutta en edes tiedä mistä kysyä b-lausuntoa, koska en tiedä kuka on hoitava lääkärini!
vaikka mikä kurssi, vaikkapa diabetes- tai syöpälasten vanhemmille ja perheille tarkoitettu. Mukavaa kurssia!
tämä on jatkokurssi, perhekuntoutusta. Autistisen lapsen perheelle. Ilolla ja riemulla mennään :)
ap
tämä on jatkokurssi, perhekuntoutusta. Autistisen lapsen perheelle. Ilolla ja riemulla mennään :)
ap
on ihmisiä joilla on samoja ongelmia.
Toivotteleepi parantuneen syöpänuoren äiti
mutta en edes tiedä mistä kysyä b-lausuntoa,
Niin mistä mä sen lausunnon pyydän? En oo tän uniapneani toteamisen jälkeen nähnytkään lääkäriä... Paitsi nyt Keskus-Sairaalasta tuli operointiaika nenän limakalvoille.
Siellä mä näkisin lääkäriä, voiko sieltä pyytää.
Niin mistä mä sen lausunnon pyydän? En oo tän uniapneani toteamisen jälkeen nähnytkään lääkäriä... Paitsi nyt Keskus-Sairaalasta tuli operointiaika nenän limakalvoille. Siellä mä näkisin lääkäriä, voiko sieltä pyytää.
meidän lapsi sairastui 13-vuotiaana ja se oli juuri se raja jota vanhemmat eivät päässeet sopeutumiskurssille.
roikutaan aina määrittelemättöminä jonkin isomman ryhmän (joka ei liippaa läheltäkään) mukana.
Itsekin olen sellaisessa mukana oman lapseni takia. Mikä diagnoosi teillä on kyseessä 10? Ei tietenkään ole pakko kertoa.
Niin mistä mä sen lausunnon pyydän? En oo tän uniapneani toteamisen jälkeen nähnytkään lääkäriä... Paitsi nyt Keskus-Sairaalasta tuli operointiaika nenän limakalvoille. Siellä mä näkisin lääkäriä, voiko sieltä pyytää.
pääsyä jonnekin kesäleirille uniapnean vuoksi. Ei voi olla totta!
tää ei sano mulle vielä mitään, mihin pitää valmentautua sopeutumaan?
jotka haluavat kaikin mahdollisin tavoin helpottaa lapsenne arkea.