Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän pelottaa, olen ollut tosi kipeä koko päivän (rv 35)

Vierailija
26.06.2010 |

mies oli eilen ääliö ja jouduin rehkimään aika tavalla... Tänään olen ollut tosi kipeä, ei supista mutta maha, selkä, nivuset, kaikki kipeänä ja vauvakin myllää ihan hullun lailla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee erityisiä tuntemuksia, ole yhteydessä lääkäriin. Stressi ja "turhat" pelot eivät varmasti auta. Nyt et tee mitään, vaikka joku olisi ääliö, sinun ja vauvan terveys ovat ykkösiä, eikö?! :o)

Vierailija
2/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kipeä siitä raatamisesta eikä mitään syytä pelkoon ole. Mulla on rv 22 menossa ja olen kipeä myöskin kun teen enemmän hommia. Ja mitä pitemmälle raskaus etenee niin sitä kipeämpi olen aina ollut. Just samat paikat kun sulla,mutta mua kyllä myös supistaa tosi helposti. Siivosin pari viikkoa sitten kunnolla ja siitä palautumiseen meni varmaan viikko,jonka olin tosi kipeä. Ihan tavalliset arkiaskareet riitti kyllä mulla saamaan paikat tosi kipeiks jo noilla viikoilla. Tsemppiä:) Miks mies oli ääliö ja sinä jouduit rehkimään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vaan aika paljon normaalia rankempaa rehkimistä. juoksin saavilla sammutusvettä kun mies päästi kokosta tulen karkuun ja oli niin änkkäkännissä että väitti vaan kaiken olevan hallinnassa eikä tehnyt mitään... Semmonen ääliö.

ap

Vierailija
4/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vaihtoehto on että pyydät äijääsi potkaisemaan rivakasti navan kohdille niin pääset ongelmasta lopullisesti eroon.

Vierailija
5/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vaihtoehto on että pyydät äijääsi potkaisemaan rivakasti navan kohdille niin pääset ongelmasta lopullisesti eroon.

Vierailija
6/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyl toinen ääliö tässä,jos ap:n mies on yks. Millanen nainen oikeasti kirjoittaa noin? Hm,ymmärrän ap:tä kyllä ja koska mulla noi juoksuaskeleet tekee tiukkaa jo nyt niin varmaan oot kipee,mut tuskimpa mitään hätää kuitenkaan. Pakon edessä sitä varmaan juoksiskin niin kuin ap. Mitäs mies mieltä nyt? t.2

Vierailija
7/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 oli myös 3 eikä 2.

Vierailija
8/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla liiemmin asiasta puhuttu. Olen aika risa myös henkisesti tuosta episodista.Ja huolissani rehkimisestä, just sellasta mitä ei sais enää näillä viikoilla tehdä.

ap

Vierailija
9/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet saanut nyt tänään levätä ja minä kyllä sanoisin miehelle suorat sanat. varmaan säikähditkin pahasti:(

Vierailija
10/10 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sattunut. Siinä vaiheessa kun on isompiakin lapsia, joutuu usein juoksemaan lastenkin perässä, eli lepäily ei enää aina onnistu silloinkaan. Ota nyt rennosti, tiedän miltä tuntuu, itselleni sattui myös tuollaisia rehkimispäiviä loppuraskauden aikana.