Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä suhde enää onnistua?

Vierailija
25.06.2010 |

Alettiin tapailemaan viime kesänä, hän oli vielä seurustelusuhteessa erään naisen kanssa, mutta sitä en vielä tuolloin tiennyt. He erosivatkin piakkoin ja annoin anteeksi hänen valheensa ja aloimme viettämään enemmän ja enemmäna aikaa yhdessä. Olin onnellisempi kuin koskaan!

Vuoden vaihteen jälkeen meille tuli ilmiriita siitä että olin muka valehdellut että sain keskenmenon mikä oli kyllä totisinta totta mutta mies ei uskonut! Lopulta hän jätti minut kun kuuli valheen minusta ja jostain toisesta miehestä. Koskaan ei mulle oikein selvinnyt että mitä meistä puhuttiin mutta hänen kaverinsa kertoivat että olin luvannut nähdä (??) jotain toista miestä?

Kun olimme erossa kuulin että hän oli haukkunut minua mm. huoraksi ja valehtelijaksi (keskenmenosta) yms. ja kaikki mitä se oli silloisesta exästään puhunut (samanlaisia asioita) oli olleet täyttä p*skaa. Kuulin myös eräältä naiselta että heillä oli ollut vispilänkauppaa jo silloin kun me olimme miesystäväni kanssa yhdessä ;O

Rakastin kuitenkin vielä niin paljon että halusin hänet takaisin, ja vihdoin kuukausi sitten sain hänet uskomaan kuinka paljon häntä rakastan. Huolimatta hänen valheistaan ja pettämisestään.

Nyt rakastan häntä enemmän kuin koskaan mutta silti mietin että voiko suhde enää kukoistaa tai olla samanlainen, yhtä hyvä, kuin se oli ensimmäisellä kerralla? Kokemuksia siis asiasta mielelläni kuulisin :)

T. jo pari siiperiä nauttinut ;D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riita keskenmenosta?

Kyllä mä pahasti ottaisin, jos ei mies luottaisi mun puheisiin. Miksei sinua uskonut? Oliko siihen jotain syytä?

Luottamus on yksi tärkeimmistä asioista suhteessa, jos sitä ei löydy... löytyykö suhdettakaan?

Vierailija
2/2 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään ne, jotka omaavat tuollaisia tapoja, selvästi moraalissa ja luonteessa on parantamisen varaa... Itse juutuin tuollaiseen tyyppiin (pelottavan samankaltaiseen=)) alle parikymppisenä moneksi vuodeksi ja elämä meni ihan sekaisin. Siis miehen käytös vaan paheni kaikella mahdollisella tasolla. Eroon pääsin hänestä lopullisesti vasta kun muutin ulkomaille;). Mutta siis suosittelen ennemminkin suhteen lopettamista kuin jonkun ihmeellisen uuden kukoistuksen odotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi