Naiset aivopestään pienestä pitäen luulemaan, että seksiä
pitää harrastaa säännöllisesti. Muuten on epänormaali.
Mikä lajissamme on vikana?
Yksiköön muu nisäkäsnaaras ei suostu parittelemaan muuten kuin lisääntymistarkoituksessa. Oletteko nähneet miten raivoisasti esim. kissaemo ajaa pois kärkkymään tulleen kollin? Normaalia ja tarkoituksenmukaista.
Mutta pienten lasten äidin pitäisi olla säännöllisesti halukas ja antava. Muuten on jotain vialla.
Kommentit (17)
Yhtena esimerkkina voisin mainita vaikka linnut. Nekin syottaa poikasensa parina, eika vain emo. :-)
Yhtena esimerkkina voisin mainita vaikka linnut. Nekin syottaa poikasensa parina, eika vain emo. :-)
Jossain luontodokumentissa sanottiin, että ihminen on pariutumiskäyttänytymisensä perusteella lintu. Pitkät parisuhteet (joskin vähän jotain sivusutinaa) ja jälkeläiset hoitaa pari yhdessä.
tytartesi aivopesun ???
jos katselet hieman ymparillesi niin huomaat, etta ihmiset eroavat elaimista aika monessa muussakin asiassa.
Ja paskanmarjat. Miesten keksintöä.
Miehet löysivät keinon painostaa naisen seksiin perhetilanteesta riippumatta.
että minua olisi aivopesty. En harrasta seksiä siksi että pitäisi vaan siksi että haluan sitä ja pidän siitä paljon.
mies täytyy pitää uskollisena perheenjäsenenä. Ihminenhän on se ainut olento, joka on tarvinnut miestä lapsia elättämään. Muut naaraspuoliset eläimet pitävät itse huolen jälkeläisistään. Tällä vuosituhannella on asia toinen, miestä ei enää tarvita elättämiseen, mutta tarvitaan kuitenkin perheen muodostamiseen, jos perheenä halutaan elää.
Milenkiintoista olisi nähdä miten tämäkin vuosisatojen kuluessa tulee muuttumaan.
Ei seksiä tosiaan tarvii olla säännöllisesti. Mutta en mä kyllä siihenkään alistuisi että sitä saisi puuhata vaan silloin kun aikoo lisääntyä.
Meillä on avioliitto, jossa seksiä on harvakseltaan. Voi mennä kuukausiakin ettei mies innostu. Joskus sitäkin voi vähän kiinnostaa, mutta jos mua ei just silloin jaksatuta, niin todetaan vaan että ehtii sitä myöhemminkin.
Eilen otettiin ilo irti sohvalla. Oli molemminpuolin mahtavaa! Varmaan otettais nyt päivällä uudestaan, jos ei olisi niin paljon väkeä ettei voida :)
Tai sit voi mennä parikin kuukautta jolloin intoudutaan uudelleen.
Pienten lasten äidit ovat usein haluttomia. Ja
sehän on juuri niin kuin kuuluukin olla.
Mutta nykykulttuurissamme asia on käännetty niin, että haluttomuus on epänormaalia.
Luontaisin ihmisen populaatioyksikkö on noin 20 hengen yhteisö, joka yhdessä huolehtii jälkeläisistä.
mies täytyy pitää uskollisena perheenjäsenenä. Ihminenhän on se ainut olento, joka on tarvinnut miestä lapsia elättämään. Muut naaraspuoliset eläimet pitävät itse huolen jälkeläisistään. Tällä vuosituhannella on asia toinen, miestä ei enää tarvita elättämiseen, mutta tarvitaan kuitenkin perheen muodostamiseen, jos perheenä halutaan elää.
Milenkiintoista olisi nähdä miten tämäkin vuosisatojen kuluessa tulee muuttumaan.
Luontaisin ihmisen populaatioyksikkö on noin 20 hengen yhteisö, joka yhdessä huolehtii jälkeläisistä.
Minä haluaisin seksiä vaikka joka päivä vaan mies ei halua koskaan! Onkohan meillä jotkin hormonijutut vaihtaneet paikkaa?
mikä on normaalia ja mikä ei; mä harrastan seksiä vain ja ainoastaan siksi että nautin siitä, ja tarvitsen sitä usein.
Ja ei tämä ole ihan niin yksinkertainen juttu kuin väitetään.
Itse kuulun niihin naisiin, jotka harrastavat seksiä sekä lisääntymistarkoituksessa, että huvin vuoksi :)
Täytyy myöntää, että kiihotun enemmän, kun ajattelen, että nyt ollaan tekemässä sitä lasta, mutta kyllä seksi maistuu ihan muutenkin. :) Joskus tuntuu, ettei huvita, mutta kun alkuun pääsee niin jo taas on hyvä olo. :D Samoin mies myöntää haluavansa toisia naisia.
Silti olemme yhdessä ja sopineet keskenämme, ettei lapsia tehdä jatkuvasti ja mies ei ilman lupaani toista naista pane. :D