Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä varpaat ja jalat kamalassa kunnossa?

Vierailija
25.06.2010 |

Liikavarpaita, varpaat vääntyvät toistensa päälle ihan vinoon. Sienisiä kynsiä ja jalkapohjia. Känsiä. Lohkeilevat kantapäät.

Liian pienet ja kapeat kengät ja liian korkeat korot? Jalkojen hoito talvella unohtunut?

Tosi kamalan näköisiä jalkoja ihan nuorillakin naisilla. En kyllä itse viitsisi pitää sandaaleja ilman sukkia, jos jalat olisivat tuossa kunnossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntyvät toistensa päälle ja kynnet kauheat möhköt. Feikkaan ne nätiksi, pitämällä lakan siistinä ja kovettumat poissa - juurikin yhtenä päivänä työkaveri sanoi että ärsyttävää miten sulla voi aina olla noin nätisti laitetut varpaat. Otin sandaalin pois ja sanoin että katos tarkemmin näitä mokkuloita, se meinas tikahtua nauruun sen jälkeen (miun varpaat näyttää ihan uusilta perunoilta).

Kiinnittänyt itekki huomiota että kammottavia jalkoja tuol näkyy. Ykskin hellepäivä seisoi jonossa miun edessä nuori tosi nätti nainen, ihanat hiukset ja vaatteet ja raikkaan näkönen.. sit ku katoin sen jalkoja niin YÖK!!! semmoset levinnet kovettuneet lohkeilevat kantapäät ja vanha lohkeillut lakka kynsissä. Pilasi jotenkin koko kokonaisuuden.

Vierailija
2/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa varpaat näky ja päätin etten osta. Mulla on jo ihan lapsesta asti ollut kovettumat jaloissa ja iso varpaan kääntyy sisään päin. Jalan koko just ja just 36 ja kamalan ruma, mutta minkäs teet...

En jaksa/pysty rasvaamaan joka päivä jalkoja. Jalkahoidoissa ei ole juuri varaa käydä, mutta toki menen jos maksetaan.

Olis kyllä kiva teitää miksi mun jalat on noin kamalat, mutta tulee varmaan suvusta. Isän puolelta tulee pieni ja kuiva jalka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaan ja hieron jalkojani päivittäin, tarkistan kynnet ja lakkaan varpaankynnet huolellisesti.

Toisinaan käyn jalkahoidossa, mutta yleensä hoidoksi riittää kunnon jalkakylpy hiomisineen n. kerran viikossa.

Vierailija
4/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisihan nuo kantapäät hoidettua kuntoon, mutten jaksa/viitsi. Ja sandaaleja pidän varmasti. Jos jotain haittaa mun jalat niin se on sen ongelma :)

Vierailija
5/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovat ällöttävän näköiset, tulee haiseva ja epähygieeninen vaikutelma.

Vierailija
6/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rasvaan jalkani aamuin illoin ja raspaan jalat kerran viikossa.

Kesällä on lakkaa varpaissa.

Vierailija
7/7 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodotuu kahdesta osasta ja on paksu ja muhkurainen. Pienestä asti ollut näin, ei ole mikään sieni tms. Pojallani samanlainen, geenivika?