Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni tunnusti käyneensä maksullisella naisella

Vierailija
25.06.2010 |

tuli viime yönä humalassa kotiin ja tunnusti. oli kuulemma maksanut 70€. se on ainut asia mikä jäi siitä mieleen. oon ihan sekaisin enkä oo saanut nukuttua koko yönä. mitä tehdä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä melko typerä jos annat anteeksi. Siis mistä te edes löydätte noitä ällötyksiä miehiksenne. Itse en kattelis moista, vaan se olis kengän kuva persuksiin ja moro. Jotain itsekunnioitus nyt jumalauti nainen, maailmassa on parempiakin miehiä.

Vierailija
2/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tapaus. Pahoittelen, ap.

Mulle kyllä olisi avioliiton loppu jos mies kävisi maksullisissa. En voisi enää kunnioittaa sellaista jonka mielestä on OK harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka tuskin nauttii siitä ja on mahdollisesti päätynyt myymään itseään ihmiskaupan tms. hirveiden olosuhteiden seurauksena. Parempi vaikka että pokaisi baarista jonkun satunnaisen, se olisi sentään molemminpuolista ja "normaalia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka antaisitkin anteeksi, mahdolliset taudit eivät häviä sillä miehestäsi mihinkään. vai haluatko esim hivin?

Vierailija
4/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiin on korkea. Kun sen kerran ylittää niin seuraava kerta on helpompi. Mies huomaa helpon tavan saada seksiä ilman perään soittelevaa naista, kunhan rahaa riittää.

En itse voisi kunnioittaa tuollaista miestä.

Pettämistähän tuokin on. Kerran pettää jne....

herääkin kysymys, mikä parisuhteesa ajaa toisen niin korkean kynnyksen yli ?

Sellaisessa tilanteessa on varmasti hyvä, että pahin kynnys on ylitetty ja jatkossa elämä on siedettävämpää ja seksin osalta elämisen arvoista.

Mies ajautuu maksulliselle vasta aikamoisen paineen alaisena, mikäli on siis parisuhteessa elävä.

Vierailija
5/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä melko typerä jos annat anteeksi. Siis mistä te edes löydätte noitä ällötyksiä miehiksenne. Itse en kattelis moista, vaan se olis kengän kuva persuksiin ja moro. Jotain itsekunnioitus nyt jumalauti nainen, maailmassa on parempiakin miehiä.

käynyt maksullisella tavalla tai toisella. Tai sitten maksuttomasti "pettänyt", jos tuollista termiä halutaan käyttää.

Olet tuolla kirjoituksella juuri kieltämässä koko miehuuden olemassaolon. Miesten seksin tarve on kutakuinkin sama, kuin teurastamo tai suden porosaalis.

Kirjoituskestasi voisi päätellä, että kuulut niihin ihmisiin, jotka syövät mielellään lihaa ja pukeutuvat turkiksiin, mutta julkisesti ajattelevat että turkis on murha ja joilta jää lihat syömättä jos piipahtaisi teurastamossa.

Toisin sanoen suljetaan silmät realiteeteiltä ja eletään ihanassa pinkinvärisessä kuplassa. HERÄTYS. Miehet ovat kaikki samanlaisia. Naisissa on eroja.

Vierailija
6/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt maksullisella tavalla tai toisella. Tai sitten maksuttomasti "pettänyt", jos tuollista termiä halutaan käyttää.

Olet tuolla kirjoituksella juuri kieltämässä koko miehuuden olemassaolon. Miesten seksin tarve on kutakuinkin sama, kuin teurastamo tai suden porosaalis.

Kirjoituskestasi voisi päätellä, että kuulut niihin ihmisiin, jotka syövät mielellään lihaa ja pukeutuvat turkiksiin, mutta julkisesti ajattelevat että turkis on murha ja joilta jää lihat syömättä jos piipahtaisi teurastamossa.

Toisin sanoen suljetaan silmät realiteeteiltä ja eletään ihanassa pinkinvärisessä kuplassa. HERÄTYS. Miehet ovat kaikki samanlaisia. Naisissa on eroja.

Elämän realiteetteihin ei kuulu, että naisten pitäisi hyväksyä, että kaikki miehet muka pettävät tilaisuuden tullen tai käyvät sitten huorissa. Voi olla, että kirjoittajan ystäväporukka on tällaista sakkia. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole.

Miesten seksin tarve ei ole myöskään mikään heroiiniriippuvaisuuteen verrattavissa oleva asia, jota miesparat eivät mitenkään pystyisi kontrolloimaan. On olemassa miehiä, jotka eivät osaa ottaa vastuuta itsestään ja käytöksestään. Pettäjän itsekkyyttä ja röyhkeyttä voi pettäjä tietenkin yrittää selittää seksin tarpeella tai ihan millä tahansa muullakin tekosyyllä. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole samanlaisia. Eivätkä naiset elä kuplassa.

Vierailija
7/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritän parhaani mukaan unohtaa ja antaa anteeksi. mutta jos enää menee toista kertaa tällaista temppua tekemään niin en voi uskoa että katselisin häntä enää sekunttiakaan. vaikka mies teki tosi paskamaisen tempun niin arvostan sitä että hän itse tunnusti, enkä esim. kuullut sitä jotain muuta kautta. jos mies ei olisi tunnustanut itse niin tuskin olisin antanut anteeksi vaikka rakastankin häntä suuresti

Vierailija
8/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV selviää varmasti vasta 6 kk päästä.

en ikinä antaisi anteeksi vaan olisin laittanut miehen pakkaamaan heti!

Vierailija
9/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jonkun ihmissuhdegurun kommentin vastaavaan tilanteeseen : jos mies on sinua ja perhettään kohtaan tunnollinen, rakastava, tukeva, hyvä isä, hyvä aviomies, niin onko tarvetta välttämättä yrittää hallita miestä kokonaan?

Tarkoittaen, seksi on seksiä, rakkaus jotain aivan muuta. Tunteeton seksi on anteeksiannettavaa, mutta varsinainen pettäminen ei. Hän tunnusti tekonsa, joka on hyvä, jatkakaa siitä keskustelemista ja ota anteeksipyyntö vastaan, pyydä käymään testeissä, ja unohtakaa asia. Ja pidä mielessä että tuo toimii myös toisinpäin; jos sinä olet hyvä perhettäsi ja miestäsi kohtaan, ei hänelläkään ole tsyytä hallita sinua 100%..

Olen itse merimiehen muija. Noilla uroilla on pikemminkin sääntö kuin poikkeus käydä huorissa, ja melkeinpä kaikilla on vaimot ja lapset kotona. Mitäpä se muuttaisi jos heittäisi ukon pihalle? se elää elämäänsä merillä, kuten minäkin miehen ollessa poissa, ja yhdessä kun taas ollaan olemme ja elämme toisillemme. Mitäpä siis hyödyttäisi alkaa rankaisemaan toista, jos sydän ja elämä on täällä luonani, yhteisessä kodissa?

Tsemppiä! helppoa anteeksiantaminen ei ole, mutta elämme vain yhden elämän, toista ei voi hallita eikä omistaa. Elä sinäkin omaasi!

Vierailija
10/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se "thaityttönen" on jättänyt kotimaahansa perheensä, ystävänsä, sukunsa, ehkä jopa lapsensa. Kaiken sen, mikä normaalille naiselle on hyvin tärkeää elämässä. Ja nyt toi tyttönen on yksin vieraassa maassa, jossa häntä käyvät panemassa miehet joiden kanssa hän hädin tuskin saa edes kommunikoitua jos ei osaa kunnolla englantia tai suomea. On päivänselvää, että hän on enemmän tai vähemmän avuttomassa asemassa tässä yhteiskunnassa. Mies, joka ostaa tuon ihmisen kehon, haluaa valtaa toiseen ihmiseen. Prostituutiolla on hyvin vähän tekemistä eroottisuuden kanssa ja hyvin paljon tekemistä alistamisen, hyväksikäytön ja toisen ihmisen hallitsemisen kanssa. Nämä on ne asiat, joita ap:n mies on mennyt sieltä ostamaan, ja SE tekee tästä asiasta vastenmielisen. Sellaista ihmistä on erittäin vaikea enää arvostaa.

Vierailija
11/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet taatusti ajattele asiaa kännissä ainakaan tolta kannalta, eiköhän ne vaan ajattele että tossapa helppo keino saada blow job/ pano/ käteenveto helpolla ja halvalla ja ei soittele perään, eikä kukaan saa tietää jos ei itse kerro.

Vierailija
12/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän katui tekoaan... Minua raivostuttaisi tuo syrjähyppypartnerin thaimaalaisuus, koska olen niin eri tyyppinen kuin thaitytöt - tulisi sellainen olo, että haluaako mies kokeilla mahdollisimman erilaista kuin minä?!

Sinun tilanteessasi, ap, jos teillä muuten molempien mielestä menee hyvin (?), niin teetättäisin mieheltä testit kolmen kuukauden kuluttua ja sanoisin miehelle, että mulla on myös sitten oikeus yhteen avioliiton ulkopuoleiseen sekstailukokeiluun ja ei mittään, jatketaan me yhdessä vaan, ukkokulta! Jättäisin ukon siis roikkumaan löyhässä hirressä, käytänkö syrjähyppytilaisuuden vai en.

Vierailija
13/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin meillä muuten menee. toisaalta voisi olla hyvä idea uhkailla tolla että voisin käydä itse panemassa jotain toista miestä, mutta olen kai liian kiltti, en halua tuottaa miehelle enempää tuskaa, uskon että siinä hänen omassa katumuksessaan on hänelle tarpeeksi iso rangaistus. pyysin miestä menemään testeihin ja on menossa maanantaina. omasta mielestäni parempi että oli thaimaalainen kuin esim joku venäläinen/virolainen

ap

Vierailija
14/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän se tässä uhri on. Voi parkaa, nyyh.

Vierailija
15/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin meillä muuten menee. toisaalta voisi olla hyvä idea uhkailla tolla että voisin käydä itse panemassa jotain toista miestä, mutta olen kai liian kiltti, en halua tuottaa miehelle enempää tuskaa, uskon että siinä hänen omassa katumuksessaan on hänelle tarpeeksi iso rangaistus. pyysin miestä menemään testeihin ja on menossa maanantaina. omasta mielestäni parempi että oli thaimaalainen kuin esim joku venäläinen/virolainen

ap

kuitenkin että se hiv näkyy tosiaan vasta 3 kk päästä, jos se on nyt negatiivinen niin se ei todista yhtään mitään. Muihinkin vaaditaan se 2 viikon odotteluaika.

Vierailija
16/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan onkohan siitä minkään testaamisesta vielä maanantaina mitään hyötyä..?

Vierailija
17/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan onkohan siitä minkään testaamisesta vielä maanantaina mitään hyötyä..?

Vierailija
18/44 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi katsella pettävää miestä?

Naurettavaa jäädä liittoon vain siksi, että mies on niin hyvä isä, mukava jne.

Vierailija
19/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi vka on heti ap:ssa, kun ei ole muka antanut miehelle seksiä. Ties vaikka onkin antanut, ei se aina vaikuta siihen, pettääkö mies vai ei.

Ootte tyhmiä.

Vierailija
20/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tyhmä ohje että tämä on liiton vastamäki ja nyt ap:n on osoitettava rakkautensa. Olisiko kommentti sama jos vuoeden päästä ap:n mies tulee kertomaan että vaimo teki sitten lapsen jollekin v'tun r'ssälle vaikka meillä piti olla kaiken kunnossa. Noh, mitäs valitat, tämä on teidän vastamäki ja nyt sinun vain pitää osoittaa rakkautesi unohtamalla kaikki ja parantamalla jatkossa seksieläänne?!

Sentään täytyy antaa pisteet miehelle rehellisyydestä, voithan harkita hänen luotettavuuttaan vielä. Mutta velvollisuutesi ei missään nimessä ole vain antaa anteeksi ja antaa syyllistää itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä