Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen laihtunut 22 kiloa tammikuusta!

Vierailija
25.06.2010 |

vielä 8 pois.

:D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon tosi onnellinen niistä. Mun tavoite olikin 10 kiloa, joten suunta on ollut koko ajan ihan oikea ja tasaisen hitaasti olen edennyt kohti päämäärää.

Minä pienensin annoskokoja ruokalautasella. En ikinä ota lisää ruokaa. Lisäsin salaattien käyttöä ja siis vähensin sen tieltä muun ruuan määrää. Leipää en syö ruuan kanssa. Jos otan leipää iltapalaksi, niin vain yksi pala, se riittää kyllä.

Liikuntaa olen lisännyt. Poljen iltaisin crosstrainerilla ja katson samalla mun lempisarjoja. Kasasin niitä keväällä kovalevylle kesää varten, ja niitä on vieläkin jäljellä. Poljen viidesti viikossa ja pidän kaksi lepopäivää silloin, kun tuntuu etten millään jaksa polkea tai kun tullaan kovin myöhään kotiin illalla.

Painonpudotus kyllä tyssäsi koko toukokuuksi. Ja mulla kesti aikaa ennen kuin keksin mistä se kiikasti. Mulla oli polkemisesta kunto noussut niin paljon, ettei samalla vastuksella enää kulunut niin paljon kaloreita. Mutta kun lisäsin vastusta yhdellä pykälällä, niin taas lähti kilo viikossa että hujahti vaan. Välillä poljen kevyemmällä vastuksella, jos tuntuu, että vähän väsyttää, etten vedä itseäni liian piippuun.

Tsemppiä kaikille. Onnistumsen kokemus on tosi kiva tunne!

Vierailija
2/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina sitten pidän herkkupäivän. Mulle olisi liian vaativaa pitää totaalista herkkukieltoa, se ei onnistuisi ja sitten sortuisin. Mutta kun tiedän, että lauantaina voin herkutella, niin jaksan sen viikon kyllä olla kokonaan ilman. Ja herkkuja ei enää edes pysty vetämään yhtä paljon kuin ennen. Kokonainen sipsipussi ei kulu millään.

Kyllä mä toisinaan viikollakin ostan perheelle roskaruokaa. Mutta siinäkin olen vähentänyt määrää. Otan pelkän hampurilaisen enkä koko ateriaa. Ja jos illalla olo on täysi, niin jätän vielä iltapalan väliin tai haukkaan jotain tosi minimaalista iltapalaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sen teit?

T: Neuvoista kiitollinen

Vierailija
4/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

- pikkuisen kateellinen -

Vierailija
5/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas nyt vinkkejä meille muillekkin laihduttajille? :)

Vierailija
6/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkeistä kiitollisena olisin myös minä.

tarttissaaha 35-40kg pois...

Vierailija
7/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioitettava suoritus!

Täällä tarttis saada 20kg pois...

T. ei vähän vaan hemmetin kateellinen :D

Vierailija
8/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihana tunne ja itsetuntokin on kasvanut huimasti, vai mitä?:)

t. eräs myös aikoinaan paljon laihtunut

Vierailija
9/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lähti kahdessa kuukaudessa 10 kg pois ja nyt on kolme viikkoa pysynyt tässä samassa.

Vielä pitäisi rykäistä toiset 10 kg pois, niin olisi erittäin elämäni kunnossa.

Lenkkeily ja pieni ruokaremontti jatkuu, enkä aio päästää enää itseäni repsahtamaan.

Kannustusta kaikille, jotka karistavat kiloja.

Vierailija
10/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hienosti tehty. Mulla mennyt 12 kiloa syyskuun jälkeen.

Vierailija
11/11 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen vinkki omasta laihduttamisesta. Jata leipa pois aterioilta ja lautaselle puolet siita maarasta ruokaa mihin olet tottunut ja toisen puolikkaan taytat kasviksilla/vihanneksilla. Alku on hankalaa, mutta jahka vatsalaukku supistuu alta viikossa, elama helpottuu eika millekaan tarvitse sanoa kokonaan ei.