Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka myöhään teidän 13-17 -vuotiaat saavat SUVISEUROISSA olla kentällä?

Vierailija
24.06.2010 |

Kyselen vaan ihan huvin vuoksi, koska "muut saa aina olla pidempään"..

Sinulle joka tulet suviseuroihin.

Minä olen myös lestadiolainen ja tulen Liperiin :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni lestadiolaiskaveri oli kertonut tyttärelleni kuinka he viimeksi juoneet alkoholia joka päivä suviksissa... Monenlaisia kävijöitä siis, eli kannattaa olla vähän varuillaan.

Vierailija
2/4 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsotaan, tartteeko noita aikoja koskaan asetella edes. Itsellänikään ei nuoruudessani mitään kellonaikaa ollut, ja ei me kohtuuuttoman myöhään edes jaksettu palela ja kuljeskella kentällä. Tosin olen tainnut olla aika "vanhana syntynyt" aina, mukavampi oli jutella kaverin kanssa teltalla/vaunulla kuin siellä kentällä.

Siitähän se riippuu, onko se ihastus siellä vai ei ;) Että onko paikalla ketä kytätä - - -

Ajattelisin, että viimeistään kahdelta on oltava nukkumassa, että seuraava päivä ei mene nukkuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännäysjuttuja, miesten piirittämistä ja vaikka ei ymmärretty antaa niin ainakin annettiin ymmärtää... Sekä lestadiolaisten että ei-lestadiolaisten kavereitten kanssa puhuttiin suviseuroista Suomen parhaana lihatiskinä...

Vierailija
4/4 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti siellä käyneenä olen voinut seurata lestadiolaisnuoria. (Ja kyllä tällä seudulla asuneena ei voi olla tunnistamatta ketkä kuuluvat kyseiseen uskontoon. Ja ihan mielenkiinnosta, en kyttää).

Ovat kuin muita huoltsikalla pyöriviä nuoria. On todella kireitä farkkuja, muodot paljastavia yläosia, korkkareita ja muuta muodon mukaista. Koruja ei ole eikä erottuvaa meikkiä.

Mutta sielläpä he kohtaavat ihan vapaasti nuoria miehiä ja hengailevat porukalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän