Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kevät/kesätakkia teillä on?

Vierailija
24.06.2010 |

Hairahduin juuri ostamaan alesta urheillullisen Luhdan takin ja nyt kadun ostostani. Kun kaapissa on "peräti" kaksi rentoa, urheilullista takkia jo entuudestaan. Antakaa nyt synninpäästö minulle ja kertokaa, että eihän tuo ole mikään takkimäärä ;-) Niin, ja tyylikkäitä takkeja en lainkaan edes omista...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolme kevät/kesätakkia ole mitenkään liioittelua, mutta kannattaako niiden kaikkien olla samaa tyyppiä? Siis rento ja urheilullinen. Käytännöllisempää olisi hankkia kahden rennon sporttisen takin seuraksi joku asiallisempi ja fiinimpi.

nyt ihan urheilutakkeja ole. Yksi on musta, tyköistuva ja puolireiteen ulottuva "maiharimallinen". Melko tyylikäs vaikka "urheilumerkki" onkin, yksi on sitten ihan tuulipuvun takki. Nyt ostamani on kevyempi, kesän viileisiin iltoihin sopiva Luhdan vapaa-ajan takki. En vain kertakaikkiaan osaa ostaa fiinimpiä takkeja, en trenssejä enkä sen sellaisia. ap

Vierailija
2/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-100. En ole laskenut. Kuten vastauksesta käy ilmi, harvoja olen edes käyttänyt, kun ei muista mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nahkatakki

-farkkutakki, sellainen lyhyt

-trenssi

-puuvillainen vaalea lyhkänen takki

-gore-tex-takki

-2x tavallisia kosteuttahylkiviä ulkoilutakkeja

-softshell -takki

Siinäpä ne. Ulkoilutakkeja on tullut hommattua kotiöitivuosina, mutta nyt tarvisin täydennystä muihin takkeihin.

Vierailija
4/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla enemmän takkeja kuin mulla mutta kuitenkin vähän, joten voin antaa itselleni anteeksi 64 euron kesätakkihankinnan ;-)

ap

Vierailija
5/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla ole kuin tavallinen siistimpi takki ja sitten vedenpitävä ulkoilutakki.

Vierailija
6/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri käytettyä.. sopivat vaan jonkun tietyn alaosan kanssa tms.

Eli siis löytyy

- 3 farkkutakkia; pitkä, tavallinen ja vyötärömittainen

- valkoinen vyötärömittainen ohut takki

- ruskea lyhyt tekonahkatakki

- beige trenssi (no tätä voi käyttää syksylläkin, ei pelkkä kesätakki siis :D )

- musta softshell-takki

- violetti fleecetakki

- tuulipukutakki

...omistan aika varmasti lisääkin kesätakkeja, osa vaatteistani on jossain varastossa enkä ole käynyt niitä muutamaan vuoteen läpi (eli olen unohtanut mitä siellä on)

Vierailija
7/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minä ainakin tänäkesänä sitä takkia joutunut käyttämään.

Vierailija
8/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolme kevät/kesätakkia ole mitenkään liioittelua, mutta kannattaako niiden kaikkien olla samaa tyyppiä? Siis rento ja urheilullinen. Käytännöllisempää olisi hankkia kahden rennon sporttisen takin seuraksi joku asiallisempi ja fiinimpi.

Vierailija
9/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 nahkatakki, trenssi, 1 gabardiinikankainen takki.

Mulla ei ole yhtään rentoa, urheilullista takkia. En vaan tyykkää niistä ollenkaan.

Vierailija
10/10 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 nahkatakki, trenssi, 1 gabardiinikankainen takki.

Mulla ei ole yhtään rentoa, urheilullista takkia. En vaan tyykkää niistä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi