Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin tänään uimarannalla

Vierailija
24.06.2010 |

Kävin tänään 1v9kk ikäisen lapseni kanssa uimarannalla. Aurinko paistoi ja vesi oli ihanan lämmintä.Koekäytin ihka uuden bikininikin ;)

Ainoa miinuspuoli koko uintiretkessä oli se, että siellä oli muitakin pienten lasten vanhempia, joista suurinosa näytti suoraansanottuna enemmänkin ryhävälailta, kuin äideiltä...

Mutta hyvä mieli jäi, koska olen raskaana (rv16) ja näytin paremmalta kuin ne valaat. Olin biitsin kuumin mamma kiistatta ja kylläpä ne miehet vilkuili aina vaimoiltaan salaa + että omakin mies tykkäsi uusista biksuista. ;)

Hyvää biitsikesää kaikille hottismammoille! Onneksi emme pilaa kenenkään kesämaisemia! :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan.

Vierailija
2/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ei estä ap:ta olemasta rannan hehkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään ihan tosissaan kaikkia muita paremman näkösenä ja kaikista katsottavimpana...

Vierailija
4/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaavat kieliopin ja yhdyssanat toisin kuin sinä? Ja osaavat vielä sittenkin, kun sinun kroppasi on rupsahtanut. Mitä sinulle silloin jää?

Harmi, että miehesi ei pidä sinusta vaan biksuistasi.

Vierailija
5/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ihrikset, ei mun vauvamasu viel näy. ;)

ap

ps. terkut Onnin äidille. :D

Vierailija
6/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään ihan tosissaan kaikkia muita paremman näkösenä ja kaikista katsottavimpana...

t: ryhävalas, rv 30

Vierailija
7/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaavat kieliopin ja yhdyssanat toisin kuin sinä? Ja osaavat vielä sittenkin, kun sinun kroppasi on rupsahtanut. Mitä sinulle silloin jää? Harmi, että miehesi ei pidä sinusta vaan biksuistasi.

ap :D

Vierailija
8/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät jussit!

Vierailija
9/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. ryhävalas

Ps. moikkaillaan ku tavataan, tunnistat mut kukkakuvioisesta kokouikkarista, jossa pieni hameosa!

Vierailija
10/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa sarjaa kuin teeppari tai esikko

Vierailija
11/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa sarjaa kuin teeppari tai esikko

Vierailija
12/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. ryhävalas Ps. moikkaillaan ku tavataan, tunnistat mut kukkakuvioisesta kokouikkarista, jossa pieni hameosa!

Milläs rannalla käyt? Nauroin kippurassa noita sun uikkareita! :D

Vierailija
13/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaavat kieliopin ja yhdyssanat toisin kuin sinä? Ja osaavat vielä sittenkin, kun sinun kroppasi on rupsahtanut. Mitä sinulle silloin jää? Harmi, että miehesi ei pidä sinusta vaan biksuistasi.

mutta sinusta ei saa fiksua edes yrittämällä. Miehet ei ehkä katsoneet hottismammaa vaan miettivät, miten turvallinen patja olisit, kun eturessu jo kasvaa, mutta ei vielä liikaa.

Vierailija
14/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiisi. Voit olla tulevan syömishäiriöisen äiti jos heillekin opetat ettei tuollainen ole hyväksyttävää vaan ainoastaan rumaa.

Entäpä jos lapsistasi jompi kumpi tai vaikka kummatkin lihoavat? Puhutko heillekin noin?...

Meillä tämä äiti opettaa että ulkonäkö ei ole se mikä merkkaa vaan se mitä on pään sisällä ja sydämmessä. Kyllä, tällä äidillä on selluliittaa ja raskausarpia ja liikakilojakin. Kyllä, tällä äidillä on niin hyvä itsetunto ettei laihat bimbotsut haittaa jos edes silmiinsä pistävät ja kyllä, mulla on niin ihana mies että ihailee mun kroppaa kaikesta huolimatta, ehdoitta :)

Vierailija
15/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää palsta oikeesti vaan ryhiksii täys? Vaihdan kaksplussalle. Se on moi!

Vierailija
16/16 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös rannalla tänä kesänä ostetuilla hienoilla bikineilläni.

Siinä sitten lapseni touhuja vahtiessa tuli viereeni n. 4-vuotias tyttö ja vain tuijotti mahaani (rv 30)!

Oli siinä naurussa pitelemistä; myös sen tytön äidillä, joka seisoi kauempana rannalla! :D