Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun mennä kummilasteni rippijuhliin, kun ei ole kutsuttu?

Vierailija
24.06.2010 |

Kumpaankaan kummilapseen en ole ollut yhteydessä pitkään aikaan, toiseen en moneen vuoteen, toiseen en noin vuoteen. Lahjoja aikani lähettelin, mutta senkin lopetin kun ei mitään kuulunut sieltä päin.

Heinäkuussa on molemmilla (eri perheistä) rippijuhlat. Päivämäärät tiedän, koska äitini kertoi. Mulle ei ole mitään ilmoitettu ko. perheiden suunnalta, saati että olisi juhliin kutsuttu. Pitääkö mun silti mennä?

Juhlat ovat peräkkäisinä viikonloppuina toisella paikkakunnalla, eli olisi sitten ajelua tiedossa yht. 1200km näiden takia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin provo.

Vierailija
2/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voithan soittaa ja kysyä mihin kutsusi on hukkunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin provo.

mistä sellaista päättelit? On siis vaan jäänyt yhteydenpito kummilapsiin, koska molemmat on sukulaislapsia, ja olen tullut kummeikseen 16-vuotiaana. Tuolloin olin vielä näihin perheisiin yhteydessä vanhempieni mukana, itsekseni en koskaan. Kun sitten joitakin vuosia sitten muutin toiselle paikkakunnalle, yhteydenpito loppui lopulta kokonaan.

ap

Vierailija
4/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lähettäisin esim. lahjakortin/shekin postissa.

Vierailija
5/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme teini-ikäistä kummilasta, joille lähettelen synttäri- ja joululahjat, mutta kiitosta ei koskaan kuulu, saati mitään muuta. Rippijuhlaan loppuu muistaminen

Vierailija
7/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin provo.

mistä sellaista päättelit? On siis vaan jäänyt yhteydenpito kummilapsiin, koska molemmat on sukulaislapsia, ja olen tullut kummeikseen 16-vuotiaana. Tuolloin olin vielä näihin perheisiin yhteydessä vanhempieni mukana, itsekseni en koskaan. Kun sitten joitakin vuosia sitten muutin toiselle paikkakunnalle, yhteydenpito loppui lopulta kokonaan.

ap

Minä lähettäisin korkeintaan kortin. En lahjasekkiä tms. Noloa on, jos kummia ei kutsuta.

Vierailija
8/8 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan sama mitä lukee kirkon papereissa, jos ette ole olleet yhteydessä vuosiin ja jos sua ei kaiken lisäksi ole edes kutsuttu juhlaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä