Naapurin kakarat meluaa aina takapihalla kun laitan vauvan ulos nukkumaan :(
Ei mene varmaan kuin vartti kun tulevat pihalle ja alkaa se hirveä älämölö.
Kommentit (48)
Minun lapseni ei tule mölyämään pihalla jos naapurin vauva nukkuu ulkona.
ap
Saa nukkua rauhassa ja naapurin lapset leikkiä rauhassa.
hyvätapaisetkaan lapset eivät varmasti leiki täysin puhumatta.
Nukuta vauvasi sisälle jos normaali elämä häiritsee.
Me asutaan rakennuksessa, jossa metelöi kymmeniä lapsia meidän parvekkeen alapuolella. Varsinkin välituntien aikaan meteli on melkoinen, mutta ihan hyvin meidän lapset on aina parvekkeella nukkuneet.
hyvätapaisetkaan lapset eivät varmasti leiki täysin puhumatta.
meillä lasten lisäksi möykkää aikuisetkin. oikee apina asuu seinän takana, tulee aina takapihalle tupakalle huutamaan kun oon saanu vaavin nukkuu. lisäks pitää ovet/ikkunat aina auki ja kaikki toosat huutaa sisällä kilpaa, itkarin kautta kuulee radion. kauniisti asiasta kerran sanoin mut sehän tuli silmille. onneks ei tarvi enää kauan kestää, päästää muuttamaan okt:on. rajanaapureita siellä on mutta tuskin heistä aiheutuu ongelmia tässä mittakaavassa.
Nukuta vauva sisällä. Ei muu maailma pysähdy sinun lapsesi vauva-aikana...
että lasten pitäisi joka kerta tarkistaa ulos mennessään, nukkuuko joku jossakin ulkona, ennenkuin alkavat leikkimään?
Mua vähän ärsyttää, kun oon yrittänyt katsoa, ettei lapset menisi rivaripihallemme mölyämään, jos naapurin vauva siellä jo nukkuu. Mutta kun ne vaunut ovat siellä samannäköisesti välillä aamusta iltaan, oli siellä vauva nukkumassa tai ei!
Joten olen päätellyt, ettei asiaa niin tarvitse varoa, vai pitäiskö sopia jostain "vauva nukkuu vaunuissa" -merkistä vai mitä? Toisaalta siitä tulisi mun mielestä vähän vääriä odotuksia, jos naapurin vauva joskus nukkuisi esim. neljän tunnin päikkärit, me ikään kuin sitten oltais sitouduttu sen aikaa olemaan käyttämättä pihaamme ollenkaan eli esim. 12-16 lapset eivät meiltä pääsisi ulos, jos naapurin vauvalla olisi uninen päivä.
mutta aikansa kutakin, nyt oma lapsi mölyää pihalla ja uusia vauvanäitejä harmittaa :)
Tehtaileekohan näitä yksi ja sama ihminen tänne? Huonoja. Kannattaa lopettaa, jos ei parempaan pysty.
Että koko korttelin pitäisi täysin hiljentyä, jotta joku vauva saisi nukkua ULKONA! Nukkua voi myös SISÄLLÄ, yllätyitkö, vai nukkuuko vauvasi yölläkin ulkona?
Jotain suhteellisuudentajua kaipais..
Että koko korttelin pitäisi täysin hiljentyä, jotta joku vauva saisi nukkua ULKONA! Nukkua voi myös SISÄLLÄ, yllätyitkö, vai nukkuuko vauvasi yölläkin ulkona?
Vähän järjen käyttöä kaipais...
Vähän järjen käyttöä kaipais...
Miksi vauvasi ei voi nukkua sisällä niitä päiväuniaan??
Ja oli oikeasti kätevä kun ei meilläkään vaunuista välttä huomaa onko siellä joku nukkumassa vai ei. "Vauva nukkuu" -lappu toimi hyvin.
Nyt omamme ovat leikki-iässä ja naapurissa ulkona nukkuva vauva. Pyrin siihen, ettei meistä lähde silloin huutoa, mutta täysin äänettömästi eivät lapset voi pihalla leikkiä. Siirrymme usein myös vähän sivummalle oven suusta meuhkaamasta.
Rivitalossa siis asustellaan.
Pari vuotta ja se on sun lapsosesi, joka huutaa pihalla...