Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla aaltoileva masennus, nyt on taas paha vaihe menossa.

Vierailija
24.06.2010 |

Onko teillä avukseni jotain neuvoja, jolla pääsen tämän raskaan vaiheen yli, joka taas yllättää rankkuudellaan. PIeni vauva on hoidettavana, enkä meinaa päästä sängystä ylös. Onneksi mies yrittää auttaa kaikkensa ja hoitaa vauvankin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa auttaa...syötkö lääkkeitä?ne auttaa ees vähän, ettei ainakaan heti tapa itseään.sulla sentään on mies, mulla ei ketään, ja kolme pientä lasta.

Vierailija
2/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on tehty rakkauslauluksi kuvaamaan miehen ja naisen välistä rakkautta, mutta minä ajattelen tämän sanat myös niin että ne voisivat yhtä hyvin tarkoittaa Jumalan rakkautta ihmistä, sinua kohtaan. Ei ole niin syvää laaksoa eikä niin korkeaa vuorta, etteikö apu tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei auta enää mikään. haudassa vasta saan helpotuksen, se on varmaa.

t. yksinäisyyteen tuomittu(15v jo mennyt, kuinka se tästä voi enää parantua!!??)

Vierailija
4/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei auta enää mikään. haudassa vasta saan helpotuksen, se on varmaa. t. yksinäisyyteen tuomittu(15v jo mennyt, kuinka se tästä voi enää parantua!!??)

Ei Jumala ole sinua hylännyt. Lue vaikka Jobin kirja ja psalmeja ja Johanneksen evankeliumi. parempaa on tulossa 110 prosenttisella varmuudella.

Vierailija
5/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit sen itse otsikkoon, tiedät että kyseessä on paha vaihe - eli olosi tulee taas jossain vaiheessa olemaan parempi. Siitä minä ainakin löysin aikoinaan voimaa masennuksen uusiessa - ja hormoonien heittely synnytyksen jälkeen tuskin helpottaa tilaasi, eli kun tuosta taas olosi paranee niin toivotaan että tuollaista kuoppaa ei heti taas tulisikaan.

Vierailija
6/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat niin ainutlaatuisia, eikä kukaan voi heitä auttaa. Ikävä murtaa kuvitelmat, mutta tuo on ihan hoidettava sairaus. Jalkakin paranee jos se kipsataan oikein ja annetaan lääkärin hoitaa...