G: Kerro pituutesi ja se, minkä painoisena olet "täydellisen hoikka" ja ihanteellisen painoinen.
Kommentit (41)
Paino ollut 50-79kg. Nyt 69kg ja menettelee tämäkin.
Painoin ennen raskauksia 61 kg, ja silloin olin luuta ja nahkaa. Nyt taas 3. raskauden jälkeen painan 73 kg ja tämä on vähän liikaa.
Laiha olen painaessani 58kg, pituutta minulla on 173cm.
Sopivan hoikka mitoilla 63kg/173cm, joka on painoni nyt 3 lapsen jälkeen. Tässä painossa olen tyytyväisin, voin syödä vapaasti enkä liho.
165cm, 51kg. Olen hoikka mutta muodokas.
Painan nyt 65 kg, joten 3 kiloa olisi tavoitteena saada pois.
Voi kuulostaa "paljolta" kun täällä monet tavoittelee samaa painoa paljon pidempinä mutta itse olen mielestäni jo tosi hoikka tuossa kunnossa. Urheilen paljon ja mitään ylimääräistä ei oikein ole. Pituutta ja painoahan ei muutenkaan voi suhteuttaa keskenään saman kaavan mukaan loputtomiin. Tuossa painossa olo on kevyt ja timmi mutta näytän kuitenkin hyvinvoivalta enkä lainkaan liian laihalta.
nyt raskauden jäljiltä 57-58kg. ihan ok tämäkin toisaalta, mutta reidet on pläskit ja olo aika tantta.
168/57-60. Nyt painan 61 ja sekin on ihan ookoo paino. Alle 57 kun menee, niin johan luut törröttää ja tissit katoaa, kun taas alakropassa lihakset ja läskit säilyvät.
eikä mitään löllyvää läskiä vaan kiinteä kroppa
ja minulle sopivin paino olisi 68kg. Nyt 10kg liikaa, aivan hirveä olo! :(
Nyt painan 55 kg ja näytän riisitautiselta :(
Pituutta 165 cm. Mielstäni sopivin paino minulle olisi 58 kg, vähempi ei oikein sovi. Tuossa painossa (+-pari kg) olinkin pitkään, lasten jälkeen on jäänyt ainakin 10 kg ylimääräistä, hyi ja yäk!
Olen nyt tuon 64 kg ja paras kaverini sanoi, että en saa enää laihduttaa tai näytän syöpäpotilaalta. Omasta mielestäni pari kiloa joutaa vielä mennä. Tällaisena kroppa on hyvä, mutta kasvot on paremmat, jos painan jotain 66 kg. Kaikkea ei voi saada.
Musta on aika hassua, että mua 10 - 15 senttiä pidemmät viihtyy parhaiten tuossa samassa painossa. Vaikea uskoa, ettei sellaisilla suhteilla näytä jo varsin nälkiintyneeltä.
Mutta näähän oli jokaisen omia mielipiteitä, joita tietenkin on monia.
Nyt painan 66-68kg ja olen aika löllöinen. Vaatteet päällä näytän hoikalta, mutta ilman vaatteita en:)
Tuossa olin joitain vuosia sitten, nyt melkein 6 kiloa liikaa, yäk!
Parhaimmillani olen noin 60 kiloisena. Ikää tosin jo 36v.
Aika monella ollut sama vastaus ;)
Minulla nyt liikaa 10 kg, joka on vielä normaali painoindeksi, mutta en viihdy...
Alle 60kg olis ihanaa...