G: Kerro pituutesi ja se, minkä painoisena olet "täydellisen hoikka" ja ihanteellisen painoinen.
Kommentit (41)
painoindeksistähän sen näkee milloin on normaalipainoinen. Jos taas tarkoitit missä mitoissa itse viihtyy niin 173cm ja 80-85kg on painona sopiva. Nyt on vähän liikaa (93kg) ja pyrin tuohon 80kg:en
painoindeksistähän sen näkee milloin on normaalipainoinen. Jos taas tarkoitit missä mitoissa itse viihtyy niin 173cm ja 80-85kg on painona sopiva. Nyt on vähän liikaa (93kg) ja pyrin tuohon 80kg:en
Eli sinun vastauksesi on tuo
173/80-85.
Haen tällä sitä, että nähdään miten paljon ihmisten käsitykset "ihannepainosta" eroavat ja mitä he tarkoittavat sanalla "hoikka".
ap
162/52. Nyt olen viimeisilläni raskaana, joten 15 kiloa "liikaa".
8 kiloo pitäis laihtuu. Syksyllä sitten...
ja 52kg. Tän hetkinen paino 54kg ja "salaa" tyytyväinen olen tähänkin. En vain halua unohtaa sitä että tuohon painoon tuskin pääsen ja lihominen on liiankin helppoa.
nyt tosin vielä painoa edellisen raskauden jäljiltä 59kg ja hoikan ja edustavan näköinen olen nytkin ;) tyytyväinen siis olen nykyiseenkin. pari kiloa lähtee mukavasti itsekseenkin tuosta ilman kummempia laihdutuksia..
172 cm, 58-59 kg. Riippuen toki vähän myös lihaksen määrästä, ei pelkkä paino kerro. Olen nyt 61 kg painoisena tyytyväisempi kuin 55 kg painoisena.
Nyt odotan ensimmäistä lastani ja kauhukseni painan tällä hetkellä 69 kg. En ole koskaan ennen ollut näin painava! :(
melkein kymmenen kiloa ois karistettavaa :( Ekat viisi vois mennäkin, mutta ne loput on kyllä tuskaa. Ja jotenkin tyhmästi ne viimeiset viisi ahdistaa mua niin, etten nyt jaksa mitään dieettiä aloittaa.
Nyt odotan ensimmäistä lastani ja kauhukseni painan tällä hetkellä 69 kg. En ole koskaan ennen ollut näin painava! :(
enemmän kuin koskaan, koska sinussa asuu kaksi.
Ja tuo on tosi vähän, itse painoin synnytykseen mennessä 80kg ja pituutta on 170cm. Eikä sekään vielä hirveän paha ole.
Nyt painan n. 52-53kg, mutta parhaimmillani olen mielestäni tuossa 48 kiloisena.
Mutta se 60 kg pitää olla tiivistä tavaraa, ei löllöä. Jos paino alkaa vitosella, alkavat luut törröttää rintakehässä rumasti.
ja siinä 65 kg tienoilla ei ole jenkkakahvaa eikä maha pömpötä. Nyt 69-70 ja vähän ärsyttää, mutta ei paha.
nyt kiloja 90, olen viimeisilläni raskaana ja ennen raskauttakin oli liikakiloja.. joten tavoitteena vielä saada35kg pois.. siinä on tavoitetta kerrakseen.. jos edes 64 kg pääsisi niin olisi painoindeksi normaali
172/62. Laihempana sairastelen ja olo ei ole sopusuhtainen.
Voi niitä aikoja...