Ollaan sitten sisällä perkules!
Ihana päivä, helteinen terassi ja AURINKO odottaa... mutta ei, 1v9kk nuppulainen on ihan eri mieltä, mitä ulkosalla tehdään, hän haluaa juosta juosta juosta ympäri pihaa ja REPIÄ MUN KUKKIA, jotka juuri toissapäivänä sain laitettua. Ei usko mitään, juoksee vaan puskasta toiseen ja repii ja taas juoksee..
perhana. Kaappasin puutarhurin syliin ja raahasin sisälle kun ei usko. Kökötetään sitten sisällä.... krääh!
Nii, että "miksi teit lapsia, jos et jaksa niiden perässä juosta..?" Vai? "Etkö osaa kasvattaa lastasi?"
Kommentit (12)
paljain varpain, niin hidastaa menoa.
paljain varpain, niin hidastaa menoa.
mutta jostain syystä meilläkin ne ruusupuskat, kirsikka- ja persikkapuut (yrittää herkeämättä popsia raakileita), puskissa pörräävät ampparit ja etupihan autotielle vievä portti (kiinni on, mutta eihän sitä koskaan tiedä) vievät huomion äidin järjestämältä ankkaonginnalta ammeesta ja hiekkalaatikolta.. Näitä kiellettyjä kohteita siis kuuluu taaperon mielestä kiertää yksi toisensa jälkeen, niin että kun meidän piha on aika iso niin aikamoista lenkkiä saa ton perässä päivittäin vetää.. No ihan hyva ettei vallan jähmety sohvan nurkkaan, mutta täytyy myontaa etta valilla kiristää ja pahasti kun liitoskipuineen linkkaa ärräpäitä pidätellen täystuhon jäljillä.. Niin ja paljain jaloin vauhti sen kun tuntuu kiihtyvän! :)
t. 2
Meidän 1v10kk suihkisi vaikka kuinka kauan!
antaa lapselle vesiämpäri ja suti ja pistä maalaaman pihakiviä tai talon seinää tai vaikka hiekkaa. Saattaa viihtyä pitkäänkin. :) Jaksamista.
Kakkonen, mä oottelen tuota päivää: nyt rv 17+3 ja nyt jo supistelee.. esikoinen vasta konttaa, mutta lähtenee kohtapuoliin kävelemään.
Enpä tyhmä hoksannutkaan noita juttuja. Helle ja ärsytys pehmitti pään?
Hyvää Juhannusta kaikille taaperoiden ja muidenkin vanhemmille!
ap
pieniä kiviä johonkin purkkiin? Sekin joskus toimii. :)
vieläkin touhuaa vesivannan kanssa pihalla. ei itse muli siellä, mut uittaa millon lehtiä, nukkeja, millon mitäkin :)
3
helv..tisti ettei voi olla ulkona!
vieläkin touhuaa vesivannan kanssa pihalla. ei itse muli siellä, mut uittaa millon lehtiä, nukkeja, millon mitäkin :)
3
makailee lattialla pikkuauto käsissään ja meinaa nukahtaa.. =0)
Loppuihan siitä virta!!
ap
tai suurin piirtein. Ulkona 30 astetta, ipana samanikainen, koko ajan joko tuhoamassa jotain ja/tai itse vaarassa. Itse vetelen viimeisillä raskausviikoillani ja supistelee kkun vähän jotain yrittää, esim. pysyä ton viikarin perässä. Väsyttää, teksi mieli vaan nukkua. Tsemppiä sinne, onhan tää muuten niin ihana ikä :) (mantra jota hoen väillä hammasta purren..)