Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhma (laiha) paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä :)

Vierailija
24.06.2010 |

Useissa keskusteluissa ylipäinoisia haukutaan laiskoiksi. Joo, omalta osaltani se on täysin totta. Olen vaan huomanut olevani sen verran viisas että ei ole tarvinnut pahemmin rehkiä...

Lukiosta kirjoitin 4 ällän paperit lähinnä ulkomuistilla (pänttäämisellä olis tosin voinut päästä 6 ällään). Yliopisto meni vähän samaan malliin. Työelämässä olen edennyt 10 vuoden aikana oikein hyvin vaikka väliin on mahtunut pari äitiyslomaa. Laiskana kun en aina jaksa tehdä kaikki tylsiä rutiini hommia, joten viisaana kehitän paremmat prosessit tilalle. Ja sen jälkeen hommat voidaankin hoitaa pienemmällä porukalla => minua ei enää siinä hommassa tarvita ja pääsen eteenpäin. Työskentelen isossa kansainvälisessä yrityksessä jossa etenemismahdollisuuksia riittää. Olen kotoisin pikkukaupungista, työläisperheestä, joten suhteillakaan en ole edennyt.

Mitä sitten ylipainooni tulee - sitä on ehkä noin 20 kiloa. Harrastukseni eivät vaan satu olemaan kovin urheilulliset - teatteri, ooppera (tosin ei enää kovin usein kun lapsen pieniä), elokuvat, hyvä ruoka ja viini ystävien seurassa, saunaillat oluineen jne. Pari kertaa olen liittynyt kuntosalin jäseneksikin tai aloittanut lenkkeilyn jne. mut se ei vaan meikäläiselle sovi. Olen täysin tyytyväinen "tayteläiseen" elämääni. Ystäviä riittää, olen pidetty työpaikallani ja minulla on aivan ihana perhe. Joo, voisi toki olla kivaa olla laihempi, mutta enpä viitsi asian takia stressata, kun näinkin on aivan mahtavaa :)

Eli omalta osaltani voin todeta "tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä".

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän ei osaa kukaan laiheliini kommentoida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan