Nainen! millainen on se seksi (tarkoitan nyt yhdyntää) asento jossa saat parhaiten orgasmin?
Kommentit (12)
Ratsastus.
Takaapäin en saa. Enkä muuten saa ratsastaessakaan, jos olen "väärinpäin" eli naama miehen jalkoja päin. Outoa.
ratsastus makaavan tai puoli-istuvan miehen päällä, hieman takanojaa, millään muulla asennolla ei edes yritä tulla eikä edes klittasta eikä nuolemisesta.. tuosta vaan..
siten, että ensin pannaan kontillaan tai pystyssä (seisoen tai polvillaan) ja lopulta makaan vatsallani samalla klitorista hieroen.
Toinen nopea on variaatio lähetyssaarnaajasta siten, että nostan jalkani koukkuun ja liikuttelen itseäni miestä vasten.
takaa. Ratsastaen tai jalat ylhäällä edestä voin saada myös, mutta en läheskään niin voimakkaasti. Ja kunnon orgasmilla ja klitoriksellahan ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa :). Yleensä en edes koske klitorikseen seksin aikana.
Toki riippuu miehestä myös, joidenkin kanssa ei vain saa.
Aivan ehdottomasti! Oma anatomiani ei tunne muissa asennoissa lähellekään yhtä hyvin. Mieheni onneksi tietää tämän ja saan sitä, mitä kaipaan...
Eikö sun 9 tarvitse klittaan saada mitään ärsytystä saadaksesi orgasmin??
ei tarvitse. orgasmit lähtee ihan eri paikasta ja ovat täysin erilaisia. jos mies on poissa on klitoriskin ihan kiva itsetyydytyksessä, tosin en saa pelkästään omin sormin koskemalla koskaan enkä oikein toisenkaan sormin.
Klitorisorgasmin saava, emätinorgasmi yleensä hakusessa.
ei tämä ole opettelun asia, näin vain on :). mutta miehellä pitää olla juuri sopiva, tarpeeksi pitkä että tuntuu joltain, eikä kuitenkaan puoltakaan senttiä liian pitkä, koska sitten menee varomiseksi takaa. sellainen että saa ryskätä pohjaan asti ilman että se sattuu. ja tarpeeksi paksu, koska emätinorgasmissa ensimmäinen orgasmi on sellainen kevyt alkusoitto, ekan jälkeen kun paikat on turvoksissa ja nesteet valuu, liian ohut ei enää tunnu miltään ja ne parhaimmat jää saamatta.
eli ensimmäinen kevyt orgasmi edestä tai muutama päällä, jonka jälkeen paikat on valmisteltu kääntyä kontilleen.
valitettavasti koolla on merkitystä, kokemusta on :).
vielä että koko ei siis tarkoita isoa. iso on tässä melkein huonompi kuin pieni. mutta paksuutta pitää olla hieman ja kaikista paras on sellainen pulleareunainen terska :). lisään että tiedän olevani tiukka, joten siitä ei ole kyse.
Ratsastamalla saan aniharvoin ja silloinkin niin, että mies "tekee työt" vaikka päällä olenkin. Nuolemallakaan en saa, ellei mies samalla "pane" sormilla.
Uskoisin yksinkertaisesti olevani vaginaalinen, en klitoraalinen nainen?
Kuten joku aiempi kirjoittaja, mä en myöskään koske klittaan yhtään rakastelun aikana. Olen harjoitellut saamaan orkun puristamalla ilolihaksia lukiessani eroottisia juttuja netistä. Mä saan orkun yleensä sillon kun mies laukeaa muhun. Siis toki mun täytyy olla tarpeeksi kiihottunut ensin, mutta jos mies kertoo vähän ennen, että kohta lähtee niin ehdin mukaan. Tuntuu ihanalta kun mies räjähtää sisääni (siksi en tykkää yhtään kortsuista). Erityisen tärkeetä on, että mies jää sisääni kun laukean - jonkunlaista kosketusta siis tarvitsen vaikka en sormia käyttäskään.
tai sitten veneasento. En tiedä, onko se mikään virallinen asento oikeasti, itse olen nimen johtanut siitä, että asento muistuttaa erästä jooga-asentoa, jota sanotaan veneeksi :) Siinä nainen on selällään, mutta kohottautunut nojaamaan käsivarsiensa varaan, eli yläkroppa on tavallaan yläviistossa, ja jalat on nostettu myös yläviistoon, joko miestä vasten tai sitten muuten vain ilmaan. Mies puolestaan on polvillaan tai istuu, mikä tuntuu itsestä parhaalta, ja nojautuu taaksepäin, eli samaan suuntaan kuin naisen jalat.