Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen imettävä äiti ja hiuksia irtoaa paljon pesun yhteydessä. Syön vitamiineja. Mikä avuksi?

Vierailija
24.06.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys elämää mullistava, hiukset saattaa harveta, mutta pian se loppuu ja sulla taas komeat hiukset

t.2 kertaa sen kokenut

Vierailija
2/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ei ole mitään mitä voisit tehdä.

Raskausaikana hiuksiasi ei tippunut kuten normaalisti niitä pikkuhiljaa tippuu. Nyt sitten sinulta tippuvat kaikki raskausaikana tippumatta jääneet yhtä aikaa.

Tämä vaihe kestää 2vkoa-kuukauden mutta loppuu kyllä sitten. Uusia hiuksia rupeaa tulemaan pikku hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana ja heti sen jälkeen hiuksia lähtee tavallista vähemmän. Sitten ne tuntuu lähtevän kaikki kerralla noin puoli vuotta imetyksen jälkeen. Kyllä se siitä normalisoituu.

Vierailija
4/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana ja heti sen jälkeen hiuksia lähtee tavallista vähemmän. Sitten ne tuntuu lähtevän kaikki kerralla noin puoli vuotta imetyksen jälkeen. Kyllä se siitä normalisoituu.

Vierailija
5/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hiustenlähtö liittyy nimenomaan raskauteen, eikä imetykseen ja se tosiaan johtuu siitä, että raskaana ei lähde hiuksia samaan malliin.

Mä olen käyttänyt sebastianin scalp revitalizing -samppoota ja se kuulemma edistää uusien hiuksien kasvua. Mulla on kummankin raskauden jälkeen kasvanut nopeasti uusia hiuksia, en tiedä onko tuo sitten helpottanut vai olisiko ilmankin uuskasvu ollut terhakasta.

Vierailija
6/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kyllä hiuksia myös raskausaikana. Nyt vauva on mullakin sen 5kk, hiuksia lähtenyt koko tämän ajan! Ja hiukset ohuemmat kuin ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi