Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei toimi match.com.

Vierailija
24.06.2010 |

Viisi kuukautta jäsenenä > neljät treffit > ei minkäänlaista äksöniä.

Olen mies, ja tämän kokemuksen olen jakanut usean muunkin nettitreffailua kokeilleen miehen kanssa. Mimmit nirppistelee ja valikoi niin tarkasti, että normaalikokoinen ja -näköinen mies on täysin vailla mahdollisuuksia - edes treffeille asti ei pääse, vaikka kirjoittaisi kuinka kauniisti.

Rahanhukkaa, sanon suoraan.

Ja juu, juu, tiedän. Olen ruma, tylsä ja mielenkiinnoton, minun pitäisi kirjoittaa parempi esittelyteksti, ja laittaa edustavampi kuva, ja mihin meistä suomalaisista sioista muutenkaan edes on. Antaa tulla vaan.

En aio ryhtyä sorvaamaan itselleni vaihtoehtoista universumia ja paranneltua peitehenkilöllisyyttä pelkästään nettideittailun vuoksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:han oli mies.

sama ongelma kuitenkin monella nettitreffaajalla :)

Vierailija
22/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessani vikana oli se, että asun lasteni kanssa - ja se on naisille liikaa.

AP - joka siis on mies.

Olet mulle liian nuori :/

Muuten olisikin varmaan natsannut :)

t. ex-rva 47 kera lapsien ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että match.comissa on Suomessa aivan liian vähän ihmisiä eikä tarjonta ole siis tarpeeksi laajaa. Kun siirryin sieltä suomi24:een niin treffejä tuli paljon enemmän.

Se on totta että miehet etsivät yleensä itseään nuorempia naisia, mutta netin kautta päädyin myös nykyiseni kanssa liittoon ja olemme saman ikäisiä : )

Vierailija
24/24 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pervoja liki kaikki!