Alkaisitko seurustelemaan romaanikerjäläisen kanssa?
Jos olisi noin muuten komea.
Perustelut miksi ette tai miksi kyllä.
Kommentit (37)
mutta sarjakuvasankarin kanssa kyllä!
Sielu on tärkein eikä ulkoiset tekijät. Jos sydäntä löytyy niin tietenkin!!!
aviomieheni ei varmaan tykkäisi, jos alkaisin muiden kanssa vehtaamaan.
Minulla on salasuhde kerjäläiseen.
Tarkoittaako se kerjäläistä, joka kerjää romaaneja, vai jonkun romaanin kerjäläistä?
huono ymmärryskyky sinulla kun et asiayhteydestä tuota yhden pienen kirjoitusvirheen takia tajua mitä otsikossa haetaan!
t.joku joka inhoaa näitä pilkunnussijoita kun asia on kuitenkin ihan selvä.
Taitavat olla yleensä niin sivuroolissa kirjoissa, ettei itselleni tule nyt yhtään mieleen.
mustalaisista on kyse, niin en alkaisi. Aika rumia ovat kuvien perusteella, ja epäsiistejä.
Haisevatkin varmaan.
Ihan sama mitä romaneja ovat, en alkaisi. Syy: kulttuurit liian kaukana toisistaan ja ongelmat tulisivat olemaan helvetillisiä. Pienempi syy: kuvottavia sossupummeja, painukoot sinne mistä tulivat.
pitäydyn suomalaisissa.
olen RASISTI.
Löisikö sinua vai kerjäläistä?
Sinunkin elämällä on arvo. Aviomiehesi ei omista sinua. Voit harrastaa seksiä kerjäläisen kanssa aviomiehestäsi riippumaatta koska vain.
Elä elämäsi elä aviomiehesi! Emme elä keskiajalla.
lähdenkin heti todistamaan oman arvoni harrastamalla seksiä romaanikerjäläisen kanssa :D
Kurjat. Olen varma, että siitä löytyy monta "romaanikerjäläistä".
nuo laitapuolen kulkijat ovat pelottavia
sekaantuvat niin moneen muuhunkin laittomaan toimintaan
Löisikö sinua vai kerjäläistä?
Sinunkin elämällä on arvo. Aviomiehesi ei omista sinua. Voit harrastaa seksiä kerjäläisen kanssa aviomiehestäsi riippumaatta koska vain.
Elä elämäsi elä aviomiehesi! Emme elä keskiajalla.
Ja naimisiinkin menisin jos kerjäisi päivässä vähintään 20e perheelle. 5 e riittäisi vallan mainiosti. Kunhan mies on komea ja terve niin seurustelisin.
tarkoitat varmaan ROMANIANkerjäläisiä.
ROMAANI on vähän eri juttu,niinkuin ROMANIkin.