Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se on niin vaikeaa hyväksyä, että mun vanhempiani ei

Vierailija
24.06.2010 |

kiinnosta mun, eikä mun nykyisen perheeni asiat. Olen miettinyt asiaa nyt tiiviisti vuoden päivät, ja olen tehnyt kipeän havainnon, että asia on näin. Ja silti, vieläkin, mä yritän keksiä selityksiä vanhempieni puolesta. "EHkä tämä on nyt heille sellainen elämänvaihe, etteivät he ehdi paneutua" "Kun isällekin tuli se sairastuminen, niin se varmaankin vie energiaa" "Tilanne ehkä muuttuu kun lapset vähän kasvavat". Siis, mietin sitä, että miksi mä yritän keksiä koko ajan niiden puolesta verukkeita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä omaa elämääsi! älä jaksa keskittyä sellaiseen asiaan, keskity perheesi!

Vierailija
2/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin märehtiä asiaa loppuelämäni eikä se siitä muutu miksikään. Nyt elän omaa elämääni ja he eläköön omaansa. ei munkaan sit tarvi heistä olla kiinnostunut enkä enää olekaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kuitenkin heidän lapsensa ja mitäpä muuta lapsi vanhemmaltaan haluaa kuin rakkautta ja hyväksyntää. Tietenkin aikuisuuteen kuuluu omilla jaloilla seisominen ja vastuun ottaminen omasta elämästä, mutta tietyllä tavalla olemme aina vanhempiemme lapsia.

Vierailija
4/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät omat vanhemmat välitä eikä rakasta. Siitä on vaikea kasvaa yli.

Vierailija
5/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko sanoa, miten tästä verukkeiden keksimisestä pääsee eteenpäin siihen pisteeseen, että oikeasti alkaa hyväksyä asiaa?

Vierailija
6/6 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa eteen päin, koska olen itse melkolailla samassa tilanteessa. Tosin sen olen päättänyt, että itse en kohtele yhtäkään lasta samoin kuin vanhempani. Olen ollut välillä jopa niin lapsellinen, että olen katsonut kuinka kauan menee ennen kuin äitini ottaa mitään yhteyttä; 2 kk on maksimi.

Terv. nelonen