Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin saanut kokeilla pikkulapsiperheen elämää ennen lapsia, en olis yhtään synnyttänyt.

Vierailija
24.06.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin toivon että saisin pienen siivun entistä elämääni mutta mitään en kadu. Lapsi on elämän suurin ilo ja rakkaus, raskainakin päivinä :) Haaveilemme ja vitsailemme miehen kanssa elämässä ilman lasta mutta se on pelkkä vitsi. Sydämemme sulaa oikeasti 1000 kertaa päivässä kun saamme seurata lasta ja olla hänen kanssaan.

Jos sinulla on rankkaa, yritä saada apua ja muuttaa tilannetta. Yleensä rankatkin elämänvaiheet helpottavat lopulta.

Vierailija
2/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä tohon muuta sanomista:) meitä on moneen junaan! itse tykkään kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen lapsi syntyi. Yhden kanssa elämä on ruusuilla tanssimista, kahden kanssa silkkaa helvettiä.

Vierailija
4/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse odotan 4:ttä ja aina paremmaksi koen arjen muuttuvan kun lapsia tulee lisää.

Vierailija
5/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastan lapsiani valtavasti!

Jos olisin tiennyt kuinka raskaaseen rumbaan joudun, en olisi varmaan uskaltanut siihen ryhtyä.

Vierailija
6/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ikäerolla lapset tulivat?

Vierailija
7/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa 3v 3kk ja elämä yhtä helvettiä ja jatkuvaa erotuomarointia ja jonkun sotkujen siivoamista.

Vauva tuli ja pilasi toimivan kuvion eikä helpota vaikka vauva kasvaakin.

Vierailija
8/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia pienenä,on sulla outo lapsuus ollut jos et ole lapsia hoitanut.

Vierailija
9/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulta halusit lasten ikäeroja kysellä niin ekat 2 puolitoistavuotta, 2. ja kolmannen välillä 4 vuotta ja 3.ja 4. vajaa kaksi vuotta.

Vierailija
10/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen pienten lasten hoitaminen on lastenleikkiä jatkuvaan päivystämiseen vuodesta toiseen

Vierailija
11/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei ole sisaruksia ja kaikki ne sukulaiset ja perhetutut joilla oli minua nuorempia lapsia asuivat vähintään 400 km päässä. Ennen kuin sain oman lapsen taisin olla lapsenvahtina kerran yhdelle 5-vuotiaalle.

Tiesin kyllä että vauva/pikkulapsiaika voi olla väsyttävää, olla sairasteluja yms. mutta kyllä se tylsyys ja kaiken toistaminen 45378 kertaa vähän yllätti.

Vierailija
12/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pari tuntia lapsenvahtina ei todellakaan kerro mitä helvettiä todellisuus lasten kanssa on 24/7. Ja se jatkuva huoli vaikka olisi poissa kotoakin. ap

Vierailija
13/13 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ison perheen esikoinen, olin suosittu hoitaja sukulaisilla ja naapureilla eli koko ikäni olen hoitanut lapsia. en voisi kuvitella,millaista elämä olisi, jos en olisi omia lapsia saanut. kuudes syntyy minä hetkenä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan