Onko lapsille 4v ja 1v kovinkin paha jos äiti alkaa etävanhemmaksi?
Kommentit (19)
Jos tapaat kuitenkin ainakin aluksi vaikka 3-4 krt viikossa ja myöhemmin kuopuksen kasvettua siirrytte vuoroviikkoon, niin mielestäni ok.
Tuon ikäiset tarvitsevat äitiä TODELLA paljon.
Miksi ihmeessä haluat alkaa lapsille etävanhemmaksi? Mä en ikinä voisi jättää omia lapsia! Mä en ymmärrä et ihmiset tekee lapsia ja sit ei halua olla niiden kanssa tai valitetaan kuin rankkaa se on!
millainen suhde isään on. Kyllä isäkin voi olla ensisijainen vanhempi.
vapaa-aikaa kuin minä. Minä en pääse koskaan ilman lapsia minnekään.
Miksi ihmeessä haluat alkaa lapsille etävanhemmaksi? Mä en ikinä voisi jättää omia lapsia! Mä en ymmärrä et ihmiset tekee lapsia ja sit ei halua olla niiden kanssa tai valitetaan kuin rankkaa se on!
Jos ero tulee, niin toisen on PAKKO ryhtyä etävanhemmaksi, niin se vain menee. Lapsi kun voi olla kirjoilla vain yhdessä paikassa...
Itse jätin erossa lapset miehelle, koska se oli sillä hetkellä LASTEN PARAS.
Lapset saivat jäädä tuttuun kotiin ja kouluun, ja tapasin heitä 2-3 krt viikossa (muutin suht. lähelle).
Niin ei tarvitsisi lasten tehdä noin rajuja muutoksia?
menojeni takia pukata lapsia isovanhemmille, kuten isä tekee aina kun haluaa mennä harrastamaan tai viihteelle. Jos minä haluan tehdä jotakin omaa, se vaatii viikkojen valmistelun.
Etävanhempana saisin oman elämäni takaisin.
menojeni takia pukata lapsia isovanhemmille, kuten isä tekee aina kun haluaa mennä harrastamaan tai viihteelle. Jos minä haluan tehdä jotakin omaa, se vaatii viikkojen valmistelun.
Etävanhempana saisin oman elämäni takaisin.
mutta hylkäisit lapsesi. Sori mutta äiti on äiti, sille ei nyt vaan voi mitään.
menojeni takia pukata lapsia isovanhemmille, kuten isä tekee aina kun haluaa mennä harrastamaan tai viihteelle. Jos minä haluan tehdä jotakin omaa, se vaatii viikkojen valmistelun. Etävanhempana saisin oman elämäni takaisin.
kiintymyssuhde omiin lapsiisi, on varmaan parempikin, jos lapset siirtyvät vanhemmalle, joka ei koe heitä pelkäksi taakaksi.
Ei voi käsittää...säälin todella niitä pieniä, syntymäänsä viattomia jotka ovat tulleet PILAAMAAN äipän elämän.
Taidat olla teini?Henkisesti ainakin!
Oiskohan kannattanu miettiä enne ku menit lapset tekee ettet pysty enää meneee niinku itse haluat. Hanki toki oma elämä takas sehän se on pääasia!
täällä on todella ilkeitä ja kapeakatseisia ihmisiä ilkeine kommentteineen. Täällä ei ymmärretä, että asioissa on monia puolia ja kaikki ei ole aina niin yksinkertaista.
Ja kuten joku jo sanoi, etävanhemmaksi ryhtyminen ei tarkoita lasten hylkäämistä.
Halaus, ap, tilanteesi ei varmasti ole helppo.
kuin lasten isälläkin on. Haluan mennä ja tulla ja vain ilmoittaa asiasta kotona.
Ei mulla ole enää montaa vuosikymmentä aktiivielämää jäljellä.
Asiat nyt ei vaan mee noin kun on lapsia. Sun miehelläski olis pikkusen opittavaa lapsiperheen elämästä. Sillon ku on lapsia ja kaksi aikuista niin minun mielestä asioita ei vaan voi ilmottaa vaan niistä sovitaan hyvissä ajoin ja sulassa sovussa.
Minä olen etä-äiti. Erosimme lastemme ollessa 11kk, 2v, 5v ja 10v. Lapset jäivät isälle, koska sillon heidän arkensa pysyi aika samanlaisena eikä heidän tarvinnut muuttaa. Minä muutin melko lähelle ja tapasin lapsia 2-3kertaa arkisin ja olivat/ovat minulla 3viikonloppua kuukaudesta. Enkä ole missään vaiheessa kokenut hylänneeni lapsiani, ainoastaan ajatellut heidän parastaan.
noin pienelle on vaikea selittaa minne ja miksi aiti meni.