Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltäköhän miehet näyttäisivät

Vierailija
24.06.2010 |

jos ne saisivat kantaa lasta mahassaan 9kk. Silloin ei raskausarvet haittaisi, ei ylimääräiset raskauskilot eikä varsinkaan ne, jotka synnytyksen jälkeen jää kroppaan, eikä kukaan itkisi riipputisseistä, patalapuista saati väljästä alapäästä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän se vasta asiallinen kommentti!! kiitos

Vierailija
2/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies kantaisi mahassaan lasta 9 kk, synnytyksen jälkeen hän aloittaisi treenaamisen ja laihduttamisen, koska ei sietäisi itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sen päätätte haluatteko lasta vai ei, turha siitä on nyt miehiä syyttää jos repsahdatte, eiköhän se ole ihan teistä itsestä kiinni miltä näytätte ja missä kunnossa olette. on tehty myös raskaina oleville ruokavalioita ei tarvi lihota 40kg ei sen lapsi mahassa kahden aikuisen edestä syö. On naisia jotka synnytyksen jälkeen todella näyttävässä kunnossa esim Tuuli Matinsalo joka kuitenkin saanut jo monta lasta. Ei synnytyksen jälkeen tarvi laittaa verskoja jalkaan ja mennä lapsen kanssa sohvan nurkkaan elelee jotain ihme sympioosi elämää. Ylös ulos ja liikkeelle, lapsi mukaan jos ei miestä kotoa auttamassa, itsestä se kaikki on kiinni.

Vierailija
4/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä raskausarpia, riipputissejä ja venähtänyttä vatsanahkaa saa treenaamalla pois...Että ei todella ole aina itsestä kiinni.

Vierailija
5/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liippasiko liian läheltä?

t. N34, 2 lasta, 171cm/55kg

Vierailija
6/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli millä liikunnalla nää raskausarvet saa pois? Ja haluaisin kans jotain vinkkejä miten tissit saisi entiseen terhakkaan malliinsa. Rintalihaksia olen harjoittanut mutta se "rasvaosa" siinä päällä roikkuu. Siis konkreettisia liikuntaneuvoja näihin vaivoihin kiitos!

Vierailija
7/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liippasiko liian läheltä?

t. N34, 2 lasta, 171cm/55kg

Minä veikkaan, että toi kolmonen on mies. Kyllä naisella on oikeus näyttää ihan miltä haluaa, ei tarvitse mikään kilpaurheilija kaikkien olla. Minä ainakin tykkään, että nainen on kotonakin, eikä jatkuvasti hikisellä kuntosalilla treenaamassa.

M34

Vierailija
8/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ihmeellistä tuollainen ajattelumalli - pitäisi suoraan synnytyssalista paukata treenaamaan, eikä saisi ollenkaan ajautua symbioosiin vauvan kanssa. Haloo, siihen symbioosiin jokaisen äidin kuuluisi ajautua, se on luonnollista! On epänormaalia, jos vastasyntyneen äiti on mieluummin hiki päässä treenaamassa jatkuvasti, kuin hoitaisi pienokaistaan.

Toki ymmärrän kyllä senkin, että jotkut naiset käyttävät tekosyynä sitä symbioosia, ja tiedän käytännön kokemuksesta senkin, ettei kaikilta vain onnistu treenaamisen aloittaminen, vaikka miten haluaisi. Mulla on kaksi lasta, pitkiä työpäiviä pakertava mies, joka on töistä palattuaan väsynyt, enkä tahdo pakottaa häntä heti välittömästi kahden iltavillin lapsen hoitajaksi, eikä ainakaan täällä päin ole yhtään kuntosalia, joka olisi auki 24/7. Kuntosaleilla ei täällä päin ole myöskään lapsiparkkia, enkä tosiaan ajatellut mihinkään maha-pakara -jumppaan raahata noita lapsia mukaan. Kun toinen ei enää istu vaunuissa, mutta toinen istuu, ei myöskään juuri pysty vaunulenkkeilemään. Tämä toinen, joka ei istu vaunuissa, ei myöskään osaa vielä pyöräillä niin sujuvasti, että voisi esim. pyöräillä vierellä, kun minä lenkkeilen vaunujen kanssa. Isompi on myös niin iso jo, etten yksinkertaisesti jaksa vetää häntä pulkassa, jos mun pitää samaan aikaan työntää vaunuja. Ylipäänsä ainoa keksimäni hikiliikunnan muoto, jonka pystyn lasten kanssa päiväsaikaan järkevästi toteuttamaan (siten, että se onnistuu ja on hyödyllistä, eikä mene pelleilyksi), on se, että kannan isompaa lasta reppuselässä, pienempää sylissä, ja molemmilla käsivarsilla roikkuu kauppakassit, ja juoksen portaat ylös. Siinä tulee kyllä hiki, mutta eihän tuohonkaan mene kuin 5 min.

Yöaikaan en todellakaan lähde enää lenkkejä juoksemaan, kiitos vain. Itse olen todennut, että siedettävä peruskunto pysyy yllä ihan tällä arkiliikkumisellakin, ja raskauskilot on saatu pudotettua ihan sillä, että katsoo vähän syömisiään. Tähän taas olen huomannut olevan merkittäväksi avuksi sen, että nukun kunnolla ja tarpeeksi - jos nukun huonosti, elimistöni ilmeisesti kaipaa ylimääräistä energiaa, ja sorrun ylimääräiseen mässäilyyn. Kun nukun kunnolla, saan riittävästi energiaa ihan normaaliruuastakin, eikä mässäilyille tule tarvetta. Se, mikä tässä eniten harmittaa, on se, etten ole onnistunut ihan yhtä timmiksi kroppaani treenaamaan kuin mitä se oli ennen raskauksia, mutta ehkä sekin sitten joskus onnistuu. Onneksi mun mieheni on joko sokea tai tyhmä, tai kenties molempia, eikä hän tunnu kiinnittävän mitään huomiota mun pikkasen riipahtaneisiin tisseihin tai vähäsen löllyvään vatsanahkamakkaraan. Tai sitten mun mieheni on niin fiksu, että on tajunnut, ettei kannata alkaa urputtaa näistä mainituista puutteistani, jotten vaan keksi alkaa tekemään niille jotain. Se kun saattaisi hänelle tarkoittaa sitä, että hän joutuisi laittamaan ruokaa, tekemään kotitöitä, vahtimaan lapsia ja viettämään ison osan arki-illoista ihan yksin lasten kanssa, kun minä treenaisin.

Vierailija
9/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoonia tissiin, jos alkaa riippua.

Vierailija
10/22 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoonia tissiin, jos alkaa riippua.

Miehelle?

M34

Vierailija
11/22 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata valittaa jos arpia tai tissit roikkuu, oma tietoinen valinta eikö?

Vierailija
12/22 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pillua voi treenata samoin kroppaa, ettei perse- ja reisilihakset katoa. Läski ei ole kenenkään pakko olla.

Ei kannata valittaa jos arpia tai tissit roikkuu, oma tietoinen valinta eikö?

Vierailija
13/22 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurin osa miehistäkään sitä kroppaansa treenaa ja tuunaa, joten miksi minunkaan pitäisi trimmata persettä ja reisiä? Alapääjumpan nyt vielä ymmärrän, siitä on itsellekin iloa.

Vierailija
14/22 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä? Toki jos miehesi on ihrapallo niin hajoo siihen ja mässytä ittes valaaksi. Älä kiusallakaan tee itseäsi haluttavaksi muiden silmissä, pääasia että olet tyytyväinen, kun vilkaiset peiliin.

Ei suurin osa miehistäkään sitä kroppaansa treenaa ja tuunaa, joten miksi minunkaan pitäisi trimmata persettä ja reisiä? Alapääjumpan nyt vielä ymmärrän, siitä on itsellekin iloa.

Vierailija
15/22 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissä? Toki jos miehesi on ihrapallo niin hajoo siihen ja mässytä ittes valaaksi. Älä kiusallakaan tee itseäsi haluttavaksi muiden silmissä, pääasia että olet tyytyväinen, kun vilkaiset peiliin.

Suomesta on melko vaikeaa löytää muita kuin ihrapallomiehiä...Olikos se jontenkin niin, että peräti 60% miehistä jo ylipainoisia. Jotenkin tuntuu, että ne on juuri miehet, jotka eivat "kiusallakaan tee itseään haluttaviksi".

Vierailija
16/22 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka toinen on normaalipainoinen. Ja kaikki nämä on normaalipainoisten herkkupeppujen kanssa naimisissa.

Suomesta on melko vaikeaa löytää muita kuin ihrapallomiehiä...Olikos se jontenkin niin, että peräti 60% miehistä jo ylipainoisia.

Vierailija
17/22 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka toinen on normaalipainoinen. Ja kaikki nämä on normaalipainoisten herkkupeppujen kanssa naimisissa.

Suomesta on melko vaikeaa löytää muita kuin ihrapallomiehiä...Olikos se jontenkin niin, että peräti 60% miehistä jo ylipainoisia.

ne normaalipainoiset on lähes poikkeuksetta kynäniskoja, ei treenattuja. Laiha mies on ihan yhtä kamala kuin lihavakin. Kyllä ne lihaksikkaat miehet vaan on todella harvassa!

Vierailija
18/22 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipainoisia. Sen perusteella voisi siis väittää, että ylipainoisista melko suuri osa on lihaksikkaita eikä läskejä. En ole ikinä kuullut, että nainen puhuisi kynäniskasta.

ne normaalipainoiset on lähes poikkeuksetta kynäniskoja, ei treenattuja. Laiha mies on ihan yhtä kamala kuin lihavakin. Kyllä ne lihaksikkaat miehet vaan on todella harvassa!

Vierailija
19/22 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynikset ja pömppömahat ei iske, olise BMI sitten mikä tahansa. Et ole ikinä kuullut kun nainen puhuu kynäniskasta? Selevä homma :D