Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka juotte harvakseltaan! Juotteko seurassa joskus enemmän kuin piti?

Vierailija
24.06.2010 |

Vain näyttääksenne kyllä mäkin pystyn huonoin seurauksin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko ollu v.2000 kun olin ihan kaatokännissä. Nykyään juon ehkä siiderin tai pari per kk. Joskus en sitäkään.

Vierailija
2/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus tosiaan lipsahtaa. Varsinkin kun istutaan pitkään, syödään ja juodaan, käännät pääsi ja joku täyttää lasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kyllä join pitkästä aikaa ihan liikaa. Mutta syynä se, etten "nähnyt" paljonko join. Olin railakkaissa hääjuhlissa ja viiniä meni. Ja kun ei ollut oma pullo kyseessä, niin en osannut yhtään "laskea" paljonko meni. Normaalisti tiedän kyllä rajani, jos vain olen perillä juomiseni määrästä.

Vierailija
4/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mua ei oikein huvita lähtee kotoota. Kesää olenkin odottanut, että pääsis mökeille ym. tissuttelee. Baarit ei enää kiinnosta. Saas nähä vieläkö mopo karkaa käsistä. Viime humalasta on vähä vajaa 2vuotta.

Vierailija
5/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua usein painostetaan juomaan, väkisin ostetaan juotavaa ym. Silloin tulee otettua joskus vähän enemmän, mutta en ole varsinaisessa humalassa ollut koskaan.

Vierailija
6/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy melkein aina,että jos lähden viihteelle,niin karkaa mopo käsistä..siksi en juokkaan paljoa :) omaan ERITTÄIN huonon viinapään ja en huomaa,että esim.punkku nousee nopeasti helttaan. terv. jussina selvistäpäin!

Vierailija
7/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun täytin 30 en ole ollut kertaakaan kunnolla humalatilassa. Otan n. 2-4 alkoholiannosta kuukauden aikana, joka on 2-4 annosta enemmän kuin äitini joi aikoinaan. Mies kuten isänikin ottaa kunnon kännit edelleen toisinaan, joka vappu ja juhannus täydet lärvit ja tätä tiedossa huomennakin.

Vierailija
8/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä menee yli, mutta ei suinkaan näyttämisen halusta.

Tykkään istuskella ja höpötellä ihmisten kanssa, baareissa en viihdy. Jos viiden aikaan aurinkoisena iltapäivänä parkkeeraan itseni vaikka naapurin takapihalle, menee siinä juoma jos toinenkin. Kun aamuyöllä kömmitään kotiin, niin melko varmasti on jonkinmoinen ylilyönti tapahtunut.

Kun alan ottaa, en edes yritä himmailla. Mutta toisaalta juominen ei ole se pääasiallinen tarkoitus, vaan seurustelu. Yksin en vetäis ikinä lärvejä.

Osaan kyllä seurustella selvinpäinkin, eli nämä 2-3 kertaa vuodessa ei ole ainoat sosiaaliset tilanteet elämässäni. Joskus on vaan kiva naukkailla siinä samalla.

Vierailija
9/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syy on pelkästään huonon viinapään ja hyvän seuran :) Baareissa käyn 2-4 ertaa vuodessa ja yleensä tiedän rajani, mutta joskus lipsahtaa. Kotosalla ei lipsu,vaikka kotona tulee grillaillessa viiniä ym lipiteltyä, mutta känniin en juo.

Vierailija
10/10 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kerran olin vastaavassa kunnossa 13v sitten.

Juon kyllä joka viikko pullon siideriä tai lasillisen viiniä mutta kun aikaa tuhoamiseen menee helposti tuntikin ei se paranna viinapäätä.

Ei mieskään humalaan itseään juo kuin 2-3krt/v.