Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 30+ vuotiaan pitäisi pukeutua?

Vierailija
24.06.2010 |

Tuntuu että olen väliinputoaja pukeutumisessa, jokin aika sitten 30 täytettyäni. En tiedä miten tämän ikäisen pitäisi pukeutua? Olen aina oikeastaan pukeutunut ikäistäni vanhemmin, en nuorena käyttänyt ollenkaan paljastavia vaatteita tai lyhyitä hameita. Nyt sitten siihen löytyisi iän tuomaa uskallusta, mutta en tiedä onko soveliasta enää?

Saako enää käyttää lyhyitä hameita? Entä tennareita? Voiko shopata nuorisokaupoissa? Ja mitä EI pitäisi pukea?

Toivon oikeita mielipiteitä, en sellaisia kommentteja että ihan mitä vaan voi pukea mitä haluaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä mallinen olet ja esim. millaisessa työssä olet. Jos työ vaatii siistiä vaatetusta, niin sinne en silloin laittaisi ihan kaikkein nuorekkaimpia paljastavia vaatteita tai liian lyhyitä hameita. niitä voi sitten käyttää vapaa-ajalla.

Mutta ei mun mielestä ikä ole mikään este nykyaikana käyttää ihan mitä vaatteita vaan, mitkä itsestä hyviltä tuntuu. Vapaa-ajalla tennarit ja farkut on mun mielestä tosi jees.

Vierailija
2/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luten haluat. Niin teen minäkin, 36v kolmen lapsen äiti joka inhoaa tanttavaatteita ja "ikäpukeutumista". Pukeudun legginsseihin, tunikoihin jne mutta pillifarkut ja minimekot jätän teineille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun nuorekkaasti (useimmiten ostan vaatteita vilasta, mangosta, zarasta jne). En kyllä voi ymmärtää miksi kolemkymppisen pitäisi pukeutua tanttamaisesti? ;) Kolmekymppinen on vielä nuori :)

Mulla on 40v työkaveri, joka käyttää esim. converseja (pukeutuu muutenkin nuorekkaasti ja omaa hyvän tyylin), enkä ole koskaan ajatellut että sen ikäinen ei voisi esim. käyttää tennareita.

Vierailija
4/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä johtuu pukeutumisongelmasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä