Aion ottaa virike-eron.
Olen kyllästynyt mieheen ja siihen, että saan aina olla takapiruna silloinkin kun hänen pitäisi olla vastuussa lapsistaan.
Pääsen eronneen paljon vähemmällä kun on yksi iso lapsi poissa kuvioita sotkemasta.
Kommentit (4)
...luottaisinko tosiaan pikkuiset hänelle viikonlopuksi joka kuussa. Pelottaa!
Onko teidän miehet todella niin saamattomia että olis parempi ilman sitä? Minä joskus alan miettimään, että miten vituttaa pestä pyykkiä ja huolehtia kodinhoitohommat yksin ym, mutta sit muistan, ettei se ukko mulle koskaan valita, että auto pitäis huoltaa/tankata/katsastaa tai että takapihan aita on odottanu korjausta jo jonkin aikaa... Itselleni ei tulisi mieleenkään tehdä moisia asioita, joten ihan mielelläni teen ne asiat, jotka olen oppinut ja koen että tarvii tehdä. Ja luultavasti olen saanut todella hyvän toisen puoliskonkin :) Harmi, jos oikeesti maailma on niin pullollaan huonoja vätyksiä, että mammojen olis parempi yh:na :(
kunhan muistat että miestä ei voi mitenkään pakottaa tapaamaan lapsiaan. Äiti voidaan pakottaa antamaan lapset isälle hoitoon, mutta isää ei voida pakottaa jos hän ie lapsiaan halua tavata.
On aika rankkaa olla 24/7 yh-jos ei ole kunnon tukiverkkoja. Itse olin totaali yh-monta vuotta ilman tunninkaan vapaata. Se on aika raskasta vaikka selvittiinkin hengissä.
Olen myös tuuminut että yksinhuoltajana yhtä paljon hommia ja vastuuta, vituttais vaan vähemmän!